Podružnica GLAS-a Pule, pozivajući se na medijske natpise, ali i na otvoreno pismo udruga za zaštitu potrošača s područja čitave Hrvatske upućenog Ministarstvu gospodarstva, a vezano za ukidanje financiranja „Savjetovanja potrošača“ smatra da je nužno pronaći neophodna sredstva na nacionalnoj razini kako bi se nastavio rad savjetovališta za potrošače, a što je i u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača i Nacionalnim programom zaštite potrošača od 2017. do 2020. godine. Kako je istaknuo Ivan Nekić, predsjednik pulskog GLAS-a, prava građana moraju biti jedan od prioriteta djelovanja države.“ -
Na području Hrvatske postoji šest savjetovališta za potrošače, među kojima i jedno u Puli. To su jedina mjesta na kojima građani mogu besplatno dobiti pravnu pomoć o njihovim potrošačkim pravima. Nažalost, građani se sve češće susreću s nepravednom trgovačkom praksom te je upravo u tome važnost djelovanja ovih savjetovališta.
Savjetovališta pružaju jedinstvenu vrstu besplatne pravne pomoći potrošačima u RH, već godinama dobro funkcioniraju i građane individualno educiraju o njihovim pravima, pomažući im u konkretnim slučajevima kad je neko potrošačko pravo povrijeđeno ili prevenirajući da se to ne dogodi, sve na temelju relevantnih odredbi zakonskih i podzakonskih akata RH, posebice Zakona o zaštiti potrošača.
Valja istaknuti da Savjetovališta osobitu pažnju posvećuju zaštiti tzv. ranjivih skupina potrošača koji su zbog svoje dobi, zdravstvenog stanja, životnih prilika i sl. podložniji utjecaju trgovaca i nepoštenoj poslovnoj praksi čija su učestala meta.