U Puli se od 27. veljače do 2. ožujka 2019. godine održava Program edukacije za predstavnike udruga koje se bave mladima u sklopu Projekta SOS. Program jačanja kapaciteta provodi tim Zaklade uz Muamera Mujevića - kreativni direktor i brend strateg u Iconis agenciji te business development i leadership coach pod brendom Vigrid Strategy.
Zaklada organizira Radionicu za udruge o promociji, vidljivosti, brendiranju u zajednici, suradnji s medijima i digitalnom marketingu. Radionicu će voditi Muamer Mujević, kreativni direktor i brend strateg u Iconis agenciji te business development i leadership coach pod brendom Vigrid Strategy. U 12 godina karijere radio je na mnogim uspješnim digital marketing kampanjama, brand strategijama i web development projektima za klijente u različitim industrijama iz Hrvatske, Švedske, Kanade i Velike Britanije. Muamer je nedavno pokrenuo i projekt FireBrand Production kroz koji sa svojim timom nudi usluge profesionalne foto i video produkcije za tvrtke.
Radionica o promociji i vidljivosti udruga posljednja je u nizu edukacija koje se održavaju od 27. veljače do 2. ožujka 2019. godine, a koje su prvenstveno namijenjene udrugama mladih i udrugama koje se bave mladima. Ovim programom cilj je osnažiti udruge mladih ili udruge koje se na neki način bave mladima u bilo kojem području djelovanja (od sporta, kulture, manjina do udruga osoba s invaliditetom). Edukacija je usmjerena na poboljšanje osobnih i poslovnih vještina osoba iz tih udruga, a ciljana skupina polaznika jesu osobe na području Istarske županije koje rade ili volontiraju u udruzi mladih ili udruzi koja se bavi mladima te žele steći više praktičnih znanja i vještina potrebnih za aktivan doprinos udruzi i zajednici, ali i za osobni razvoj.
Tematska područja radionica jesu:
• Neprofitne organizacije (Udruga vs firma/neprofitna organizacija vs profitna, Strateško i operativno planiranje, Upravljanje timovima i aktivnostima/rad u timu, rad s volonterima, uključivanje i zadržavanje članova i korisnika, motivacija, Od ideje do projekta)
• Financije i opći poslovi u udrugama (Administracija u udruzi, Financijski izvještaji i praćenje aktivnosti koje se provode u udruzi)
• Financiranje rada udruga (Izvori financiranja udruga, Inovativni oblici financiranja, samofinanciranje, crowdfunding, Gospodarska aktivnost u udrugama – društveno poduzetništvo, Fundraising – suradnja sa poslovnim sektorom, Posebnosti i zakonske regulative, obaveze prilikom organizacija humanitarnih akcija)
• Promocija i vidljivost udruge (Komunikacija udruge sa zajednicom, Slika u zajednici - Brendiranje neprofitnih organizacija, Suradnja sa medijima, Digitalni marketing u neprofitnim organizacijama)
Rok za prijavu je produžen do 25. veljače 2019. godine.
Ostavite komentar