Weekend saznaje zašto generacija Z ne prati vijesti, zbog čega će turizam uskoro biti najveća ekonomska aktivnost na planeti te je li plaća važna ili najvažnija

IstraIN

21 Rujan 2019 I 12:45

Weekend saznaje zašto generacija Z ne prati vijesti, zbog čega će turizam uskoro biti najveća ekonomska aktivnost na planeti te je li plaća važna ili najvažnija
U drugom dijelu dana prvog dana Weekend Media Festivala, u Rovinju se raspravljalo o tome kako zadržati najbolje kada svi žele otići te koji su to benefiti zbog kojih će netko ostati u kompaniji i u teškim vremenima. Saznali smo i da će do 2030. godine svijetom putovati 1,8 milijardi ljudi, a postavljali smo i pitanje što je to čovjek te razbijali mitove o milenijalcima i generaciji Z.
vikend1.jpg
Da je plaća zaposlenima jako važan faktor, ali ne i najvažniji da bi bili zadovoljni na svom poslu, saznali smo na panelu Kako zadržati najbolje kada svi žele otići? na kojem su sudjelovale Ivana Budin Arhanić (Valamar Riviera), Jadranka Sakoman (Zagrebačka pivovara) i Vesna Bodiroža (Infobip). Panelistice su poručile kako treba slušati ljude te HR u kompanijama postaviti strateški, jednako važno kao proizvodnju, prodaju ili marketing. „Imamo zaposlene na svim kontinentima, dva puta godišnje ispitujemo motivaciju zaposlenika. Nije isto dati feedback Indijcu ili Rusu.“, otkrila je Vesna Bodiroža.
 
Na panelu Streaming Wars - Europe Strikes Back najavljena je suradnja europskog distribucijskog i produkcijskog "power housea" Beta Filma s hrvatskom produkcijskom kućom Drugi Plan na novoj seriji Amnezija. Serija prati priču migranata i  krijumčarenja droge na jugoistočnoj europskoj granici. 
 
Odgovor na pitanje kako prikupiti novac za svoj biznis dao je panel I Need a Dollar: Kako do investicije putem Funderbeam platforme?. Nakon panela na globalnoj platformi za financiranje Funderbeam pokrenuta je crowdfunding kampanja za Fresh Island festival koji je na plažu Zrće doveo najveća svjetska glazbena imena poput Snoop Dogga, Chris Browna, Sean Paula, Wiz Khalife, Nasa i drugih.
 
A da će turizam uskoro biti najveća ekonomska aktivnost na planeti, poručio je Eulogio Bordas, jedan od najznačajnijih stručnjaka za komunikacijske strategije u turizmu na svom predavanju Kako evolucija turizma otvara prilike za marketing i komunikacije? ”Fascinirati nekoga, stvoriti određeni doživljaj, takvo što se ne može improvizirati već mora biti isplanirano i kvalitetno iskomunicirano”, zaključio je Bordas i istaknuo kako 
 
španjolska nacionalna turistička agencija već 30 godina ima isti logo. “Promijenili smo 16 ministara, a logo je još uvijek isti. Stabilnost je ključna”.
 

Ostavite komentar