SAMO U LIJEPOJ NAŠOJ... Vlasnik hotela se KAVOM I KOLAČEM mislio iskupiti za prijevaru turista

IstraIN

10 Kolovoz 2020 I 09:24

SAMO U LIJEPOJ NAŠOJ... Vlasnik hotela se KAVOM I KOLAČEM mislio iskupiti za prijevaru turista

Ma nije ni ovim turistima koji dolaze u Hrvatsku baš lako.

Svjesna sam da se svega naslušamo tijekom sezone i da svatko u doticaju s turistima ima skoro na dnevnoj bazi neku zanimljivu priču za ispričati u kojoj se turisti ponašaju kao da su pali s Marsa, ali ima i onih normalnih.

Problem je kad ti normalni, ljubazni i dobri turisti nalete na domaće koji im pružaju uslugu, a gledaju na njih čisto kao hodajuće bankomate.

Jedna pojava koja je došla do izražaja u ovoj korona sezoni je dostupnost rezervacija za objekte koji ne rade zbog navodne renovacije ili bez objašnjenja.

Vlasnici takvih objekata svojom voljom, bez ikakve obavijesti unaprijed, odluče da će goste kada stignu jednostavno prebaciti u drugi smještaj.

Jučer se pričalo o ženi koja nije dobila objašnjenje zašto je premještena i zašto hotel u Opatiji koji je rezervirala ne radi, a danas se desila još jedna takva situacija u Lijepoj Našoj.

Gosti iz Austrije našli su se u takvoj situaciji, a naljutili se jer su doputovali s dvije bebe zbog kojih su rezervirali smještaj s bazenom i blizu plaže, a koje je ugostitelj na kraju smjestio u hotel bez bazena, na vrhu brda i daleko od svega jer hotel koji su rezervirali navodno se renovira.

Naravno, najveći problem je nastao zbog toga što nisu dobili nikakvu objavijest o tome pa su se gosti pobunili i tražili povrat dijela planećnog iznosa ili bilo kakvu drugu nadoknadu, na što su im ovi iz hotela odgovorili da će stvar riješiti tako što će ih počastiti – pazite sad ovo – kavom i kolačem...

Nije to samo do naših ljudi, vjerojatno toga ima svugdje, ali eto, čini se da je to ovdje postao popularant trend koji prolazi jer turisti još uvijek ne znaju ragirati u takvoj situaciji.

Ostavite komentar