Danas je u Ministarstvu turizma i sporta održana 7. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice koju je vodila ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac uz prisustvo direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića.
Na sjednici su članovi vijeća, između ostalog, usvojili odluku o raspisivanju Natječaja za izbor i imenovanje direktora predstavništava HTZ-a na šest tržišta.
Naime, s obzirom da direktorima na tržištima Austrije, Češke, Kine, Mađarske, Slovenije i Švedske krajem lipnja ove godine istječu mandati, vijeće je donijelo odluku o raspisivanju natječaja koji će biti objavljen u roku od sedam dana od dana donošenja ove odluke.
„Unatoč činjenici što je geopolitička situacija za sektor turizma donijela neizvjesnost i modificirala prvotne planove za turističku 2022. godinu, intenzivno nastavljamo raditi na prilagodbi aktivnosti kojima ćemo zadržati status odgovorne i poželjne turističke destinacije.
Na naša emitivna tržišta uz poruku odgovornosti destinacije i fleksibilnosti rezervacija, šaljemo i poruku ekološke, ekonomske i društvene održivosti. Odluke koje su donesene na današnjoj sjednici Turističkog vijeća omogućit će nam da adekvatno odgovorimo na izazove s kojima se turizam susreće, ali i zadržimo poziciju jedne od najuspješnijih destinacija Mediterana“, naglasila je ministrica Brnjac.
„Osim pandemije, koja je snažno utjecala na sektor putovanja u posljednje dvije godine, sada utjecaj na ukupne trendove ima i situacija u Ukrajini. Kao negativnu posljedicu hrvatski turistički sektor za sada samo uočava trend usporavanja rezervacija, ali nema većih otkazivanja, kao ni pada generalnog interesa za putovanjima.
Naš je cilj zadržavanje tržišne vidljivosti i kvalitetnih odnosa s partnerima, odnosno želimo pozicionirati našu zemlju kao sigurnu i dobro pripremljenu destinaciju koja svoje goste privlači atraktivnom i kvalitetnom ponudom. Upravo su današnje odluke Turističkog vijeća usmjerene ka postizanju navedenih ciljeva“, izjavio je direktor Staničić.
Članovi vijeća su također usvojili i odluke o raspisivanju Poziva za iskaz interesa za provedbu marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja u 2022. godini, odnosno Poziva za iskaz interesa za provedbu marketinške suradnje s vrhunskim hrvatskim sportašima u 2022. godini.
Dodajmo kako su na sjednici prihvaćene i zajedničke promotivne aktivnosti koje će se provoditi u suradnji s ADAC grupacijom na tržištu Njemačke, a koje uključuju popularne magazine, portale i online kanale, kao što su Motorwelt magazin, Motorwelt Regionalausgabe, Urlaub Magazin, Pincamp.de, ADAC central - Radio Arabela i dr.