Eto što ti je marketing i moć marketinga!
I dok su prije više od pola godine mnogi sanjali i razmišljali o cjepivu, Europska unija je brže-bolje naručila rekordne količine Astra Zenece, a Hrvatska i najviše od svih mogućih dostupnih na tržištu! I tada je Hrvatska bila heroj.. nekoliko mjeseci kasnije, interesni lobiji učinili su svoje pa je cjepivo dospjelo u raznim zemljama istoka, i to preko reda! Prije onih koji su kaparirali cjepivo čim se o njemu počelo i razgovarati.
I eto ti moći marketinga, netko je bacio bubicu kako Astra Zeneca nije pouzdana i ta se vijest kao domino efekt proširila svijetom! Veliki lobiji malu su se nakostriješili ali ništa zato.. ali opet narod ispašta! Mi Hrvati smo pravi primjer, naime mi smo čuli da Astra Zeneca nije dobra i sada se većina Hrvata ne želi cijepiti tim cjepivom. Kada ih pitate zašto, ne znaju ali tako su čuli!
Eto, to je suština problema.. san čula, san vidjela! To vam je isti slučaj kao s medicinom i stručnjacima! Svi su postali google liječnici i svatko zna sam sebi postaviti dijagnozu jer 'tako piše na internetu'.
Čak i struka daje svoj doprinos ovoj situaciju, i to u smislu dvojakih informacija.. Razmislite samo koliko ste toga u posljednjih tjedan dana različitog pročitali o istoj temi, sve sami stručnjaci..
Evo primjerice ja sam u posljednja tri dana čuo tri različite informacije, prva da će korona reći zbogom krajem lipnja, početkom srpnja! Druga na istu temu je da ćemo biti mirni nakon ljeta jer tada će nastupiti kolektivni imunitete i da ćemo zbogom koroni kazati na jesen.. i treća, najsvježija, da ćemo koroni zbogom moći reći za godinu ili dvije!
Tri dana, tri različite tvrdnje - i sve dolaze od stručnjaka! Eto, to je opasno.. kada svatko može govoriti što želi, a tiče se zdravlja nacije!