Ured Europskog parlamenta u Hrvatskoj predstavlja ključne faze kampanje za poticanje izlaznosti birača na europske izbore: Porukom biračima "Iskoristi svoj glas. Ne daj da ti drugi kroje budućnost."
Kampanjom Europski parlament ističe važnost demokracije i kolektivnu odgovornost građana za njezinu održivost. Jedan od komunikacijskih alata kampanje je četverominutni dokumentarni film koji ilustrira fragilnost demokracije kroz osobne priče nekoliko starijih Europljana.
Iz prve ruke govore o ograničenju individualnih sloboda i iskustvu života pod represivnim režimima te buduće generacije podsjećaju da se demokracija i mogućnost glasanja ne smiju uzimati zdravo za gotovo: "Iskoristi svoj glas. Ne daj da ti drugi kroje budućnost."
Kratki film bit će premijerno prikazan na konferenciji za medije, a naknadno dostupan na internetskoj stranici posvećenoj europskim izborima te YouTube kanalu Ureda Europskog parlamenta. Izbori za Europski parlament u Hrvatskoj će se održati 9. lipnja, a posljednje istraživanje Eurobarometra ukazuje na pozitivne trendove kada je riječ o ključnim indikatorima.
Tako u Hrvatskoj 61 % ispitanika kaže da ih zanimaju europski izbori (što je 4 postotna boda više u odnosu na jesen 2023. te čak +24 p.b. više u odnosu na isto razdoblje uoči izbora 2019.) 57 % građana ističe kako bi izašli na izbore da se oni održavaju idući tjedan (+4 p.b. u odnosu na prošlo istraživanje te + 15 p.b. u odnosu na isto razdoblje 2019.), a velika većina građana (83 %) smatra da Hrvatska ima koristi od EU članstva.