UTRKA ZA NAJVEĆI ISTARSKI GRAD U kampanji je najviše potrošio Grbin, slijede Mihovilović, Boljunčić i Zoričić
Od desetero kandidata za gradonačelnika Pule u prvom dijelu izborne promidžbe najviše je potrošio SDP-ov Peđa Grbin, 42.250 eura, što ga po troškovima svrstava na drugo mjesto, iza Tomislava Tomaševića (Možemo) u Zagrebu.
Hina
13 Svibanj 2025 I 08:07
Foto: IstraIN
Šest dana do lokalnih izbora poznati su prvi troškovi kandidatkinja i kandidata za gradonačelnika odnosno gradonačelnicu najvećeg istarskog grada.
Od desetero kandidata za gradonačelnika Pule u prvom dijelu izborne promidžbe najviše je potrošio SDP-ov Peđa Grbin, 42.250 eura, što ga po troškovima svrstava na drugo mjesto, iza Tomislava Tomaševića (Možemo) u Zagrebu.
U svom obraćanju osvrnuo se i na obećanja SDP-a, koji je četiri godine čvrsto stajao uz Zoričića i glasao za sve njegove prijedloge, a danas obećavaju, u moru besplatnih stvari, i besplatan parking što smatra licemjernim.
Predsjednik pulskog IDS-a Valter Boljunčić: "Sve u svemu izgleda da je medena petoljetka SDP-a Zoričića gotova“
16:05Prije 109 d24.01.2025
Grbin je najviše, oko 14. 000 eura, potrošio na oglašavanje na portalima, zatim na plakatima (oko 7.000 eura), radiju (6.000 eura). Jedna od značajnijih stavki u njegovu izvješću su i „ostali troškovi“ koji glase na tvrtku Inter Intel iz Zagreba, a iznose 6.200 eura.
Od četvero donatora, od kojih dvoje nosi isto prezime kao i on, Grbin je dobio 3.500 eura, dva puta po 1.000 eura donirao mu je Slavko Grbin, 1.000 Sanja Radolović Grbin, a 500 eura Damir Milanović.
Aktualni gradonačelnik Pule, nezavisni Filip Zoričić, u promidžbu je uložio upola manje, 22.000 eura. Za usluge agencije Designsystem iz Zagreba, Borisa Maleševića, koja radi i za Sanju Radolović, SDP-ovu kandidatkinju za istarsku županicu, potrošio je 3.750 eura, a za „ostale nespomenute usluge“ tvrtke Puni krug iz Zagreba 3.000 eura, te još toliko za njene „ostale troškove“.
Od donatora je dobio 21. 000 eura, najviše su mu donirali Jure Mamić (3. 981 eura) i Dušanko Babić (3. 500 eura).
Više od njega potrošio je nezavisni Goran Mihovilović, 29.000 eura, od čega gotovo 13.000 eura čini trošak oglašavanja na portalima, 5.000 eura stajala ga je izrada filma i fotografija. Sve je, vjerojatno, 'pokrio' vlastitim sredstvima, jer donacija, nema.
Izborni troškovi IDS-ova kandidata za pulskog gradonačelnika Valtera Boljunčića iznose 27. 900 eura, od čega četvrtinu, 7.000 eura, čine troškovi oglašavanja na portalima. Donatora i donacija nije imao.
Donacijama iz prvog dijela promidžbe (17.200 eura), nezavisna Lorena Boljunčić 'pokrila' je izborne troškove (16. 800 eura). I ona je u oglašavanju prednost dala plakatima što ju je stajalo oko 7.000 eura. Najveću donaciju, ukupno 6.000 eura, dobila je od tvrtke Idea Istra.
Kako bi biračima predstavila sebe i svoj program kandidatkinja Možemo Dušica Radojčić potrošila je nešto više od 5. 500 eura, od čega 3.125 eura, za oglašavanje na televiziji.
Nezavisna Katarina Jukić Jakopič potrošila je oko 5.000 eura, od čega polovicu na promidžbu na društvenim mrežama. Donacija nema.
Predstavljanje biračima nezavisnog Elvisa Morinu nije stajalo ništa, a nije imao ni donacija. Isti je slučaj i sa kandidatom HDZ-ove koalicije Seanom Soldatićem.
Više od 180 govornika na čak pet festivalskih pozornica, 75 programskih segmenata i teme koje nadilaze industriju – Dani komunikacija 2025. donose sadržaj koji konkurira i moru, suncu te najboljem društvu u Rovinju.
Prvi susret organiziran je 1996. godine, a osmislio ga je pokojni etnomuzikolog Renato Pernić s ciljem očuvanja od zaborava ovog malog instrumenta koji je na području Istre bio vrlo popularan.
Samo zajedničkim naporima, kroz odgovornu politiku i svakodnevne odluke građana, moguće je stvoriti prometni sustav koji poštuje i štiti sve njegove sudionike, osobito one najranjivije.
"Ima dosta stranaca koji su po Istri pokupovali nekretnine koje isto iznajmljuju kao i mi lokalni domaćini pa će to u svakom slučaju biti dobar način da se lokalno stanovništvo istakne iz gomile iznajmljivača", kaže predsjednica Udruge obiteljskog smještaja Istarske županije.
Poseban naglasak stavlja se na nastavak sufinanciranja socijalnih programa, stipendiranje učenika i studenata, podršku umirovljenicima s niskim primanjima te rekonstrukciju starog vrtića u prostor za dnevni boravak osoba treće dobi.
Peršurić planira dodjeljivati građevinske parcele za izgradnju obiteljskih kuća, ali i investirati u gradske stanove za dugoročni najam. Time se, kako navodi, mladima, obiteljima te deficitarnim kadrovima u zdravstvu i socijalnoj skrbi osigurava realna prilika za kvalitetan život u Poreču.
Boris Miletić, aktualni istarski župan i kandidat za novi mandat, u razgovoru za naš portal poručuje kako biračima nudi stabilnost, iskustvo i konkretne rezultate. U završnici kampanje odgovara na optužbe političkih protivnika, naglašava važnost suradnje na svim razinama i predstavlja ključne točke
''Kao privatni poduzetnik, znam što znači zaraditi plaću, isplatiti plaću drugima i organizirati posao tako da funkcionira. To znanje želim donijeti u vođenje Pazina - efikasno, odgovorno i konkretno.''
Sufinancirat ćemo gradovima i općinama izradu glavnih projekata za stanove za mlade, čime olakšavamo mladim obiteljima da pronađu svoj dom u Istri", istaknuo je neke od planova nezavisni kandidat za župana Boris Miletić.
Uoči lokalnih izbora koji se održavaju u nedjelju, 18. svibnja, nezavisna lista IVAN KIRAC – #MORAMO službeno je predstavila politički program za novo mandatno razdoblje.
Infrastrukturni projekti, kao i oni iz područja turizma, poljoprivrede, ekologije, sporta, kulture, digitalizacije i gospodarstva te planovi posvećeni umirovljenicima, djeci i mladima, okosnica su programa SDP-ove liste u Općini Tinjan kojoj je na čelu aktualni načelnik Goran Hrvatin.