Savjetnik platforme 'Halo, inspektore': Naš bojkot prati cijela regija, primjer smo im u zajedništvu pobune
Slične akcije razmatraju i brojne zemlje ne samo u regiji, nego i u Europi.
07:20Prije 136 d04.02.2025
"To je ta moć potrošača o kojoj stalno govorimo!"
Nakon općeg bojkota trgovina drugi petak zaredom, masovni bojkot tri trgovačka lanca i tri proizvoda je nastavljen.
O uspješnosti bojkota progovorio je savjetnik platforme ‘Halo, inspektore‘ Josip Kelemen: "Potrošač ima pravo izbora kupiti ili ne kupiti nešto, koristiti ili ne koristiti određenu uslugu i to platiti. Trgovci su upravo na dan bojkota oglasili masu popusta i dio potrošača je tako reagirao na te popuste.
Slične akcije razmatraju i brojne zemlje ne samo u regiji, nego i u Europi.
07:20Prije 136 d04.02.2025
Međutim, u dva petka bojkota prepolovili smo promet trgovina, što znači da smo prepolovili zaradu trgovcima. To je ta moć potrošača o kojoj stalno govorimo i zato je, po nama, bojkot uspio".
Uspješnost bojkota vidi se i po podacima u kategoriji ‘sve usluge‘. Naime, bojkotirale su se i telekomunikacijske usluge, banke, restorani i kafići.
"Bit će zanimljivo čuti što se dogodilo u platnom prometu ukupno. Trebat ćemo vidjeti što kaže HNB, oni trebaju odgovoriti na neka naša pitanja koja smo im postavili.
Ali bitno je, isto tako, znati da je samo u dva dana bojkota, za sada, u trgovinama potrošeno 63 milijuna eura manje ili ako to prevedemo u godišnji promet, recimo najvećih trgovačkih lanaca, to je 1,7 posto ukupnog godišnjeg prometa, što su fantastični zapravo rezultati ili loši rezultati za trgovce".
Akcije se nastavljaju i ovog tjedna, a o detaljima ćemo više saznati u narednim danima.
MojPosao i ovog tjedna donosi pregled atraktivnih oglasa za otvorena radna mjesta.
13:27Prije 23 h19.06.2025
Tonči Glavina: "Prošle godine prvih šest mjeseci, što je predsezona i prvi dio godine koji nam je jako bitan, nam je bio rekordni i poprilično veliko povećanje u odnosu na prethodnu godinu, a po svim pokazateljima koje imamo sada ove godine će te brojke biti još i bolje."
12:20Prije 1 d19.06.2025
Direktorica Hrvatske udruge poduzetnika poručila je da ne treba generalizirati jer cijene ovise i o destinaciji. U isto vrijeme navodi kako cijenu mora pratiti ponuda i da se u nju mora investirati.
07:55Prije 1 d19.06.2025
Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, otkriva kako su najviše noćenja u dosadašnjem dijelu godine Amerikanci ostvarili u Dubrovniku, Splitu, Zagrebu, Hvaru te Rovinju.
13:58Prije 1 d18.06.2025