Aminess Hotels & Resorts, najbrže rastuća hrvatska turistička kompanija, službeno je postala član UN Global Compacta, najveće svjetske inicijative za održivo i odgovorno poslovanje.
Aminess Hotels & Resorts, najbrže rastuća hrvatska turistička kompanija, službeno je postala član UN Global Compacta, najveće svjetske inicijative za održivo i odgovorno poslovanje.
Ovim članstvom potvrđuje se predanost visokim standardima u području ljudskih prava, rada, zaštite okoliša i borbe protiv korupcije, čime se Aminess pridružuje globalnoj mreži tvrtki koje aktivno doprinose održivom razvoju.
„Uključivanjem u UN Global Compact otvaramo vrata novim mogućnostima za razmjenu znanja, inovacija i najboljih praksi u održivom poslovanju. Pristup edukacijama vrhunskih stručnjaka i sudjelovanje u ESG akceleratorima omogućit će nam da dodatno unaprijedimo svoje strategije i ciljeve u području ekološke, društvene i korporativne odgovornosti. Ovim korakom Aminess gradi korporativnu kulturu na principima održivog razvoja. “ – naglasila je voditeljica održivosti u Aminessu, Lana Schertzer.
Kao jedna od najbrže rastućih turističkih kompanija s gotovo 2.500 zaposlenika i jedinstvenim portfeljem na deset jadranskih destinacija, Aminess kontinuirano ulaže u održivi razvoj, brigu o zaposlenicima i lokalnim zajednicama. Tvrtka prati globalne ESG trendove i aktivno radi na integraciji održivih praksi u poslovne strategije, što utječe na ESG rejting indekse i pozicioniranje.
Foto: Aminess
U svim Aminess hotelima i kampovima uspostavljan je sustav odgovornog upravljanja okolišem prema svjetskom standardu ISO 14001 i ISO5001. Primjer brige o okolišu je i Ecokamping certifikat koje nose naši kampovi Aminess Maravea Camping Resort, Aminess Sirena i Aminess Atea Camping Resort.
Valja svakako spomenuti i nagrađivani Kamp godine, Aminess Avalona Camping Resort, koji je projektiran prema visokim kriterijima za energetsku učinkovitost, optimizaciju potrošnje vode i niskog klimatskog otiska.
UN Global Compact, najveća svjetska korporativna inicijativa za održivost, podržava kompanije članice u procesu integracije načela održivog razvoja u svoj poslovni model. Cilj udruživanja je zajedničkim doprinosima ostvariti Globalne ciljeve održivog razvoja UN-a do 2030. U inicijativi sudjeluje više od 20 tisuća kompanija iz svih sektora i 160 zemalja svijeta.
Pridruživanjem ovoj prestižnoj inicijativi, Aminess potvrđuje svoju dugoročnu viziju rasta u skladu s načelima održivosti i odgovornog poslovanja. Tvrtka aktivno nastavlja s ulaganjima u projekte koji podržavaju odgovorno upravljanje okolišem, društvenu uključenost i razvoj zaposlenika, gradeći tako bolju budućnost za sve dionike, a osobito lokalne zajednice u kojima djeluje.
Devin je dobio zadatak da utjelovi frontmena Maneskina, Damiana Davida u pjesmi I Wanna Be Your Slave, a pozitivne reakcije na njegov nastup ne prestaju se nizati na društvenim mrežama.
Svečanosti su prisustvovale zamjenica župana Jessica Acquavita i pročelnica Upravnog odjela za talijansku nacionalnu autohtonu zajednicu, nacionalne manjine i mlade Tea Batel.
Plasman na državni LiDraNo u tri kategorije osigurali su Evelina Petrović za monolog i literarni rad te Flora Marić, Evelina Petrović, Katia Brunetti, Endy Ramani, Noemi Knapić i Philip Paretić za dramsko-scenski nastup Sat lektire (Hamlet na rubu propasti).
Agrolaguna na oko 630 hektara pod vinogradima proizvodi u prosjeku oko 2,5 milijuna litara malvazije te oko dva milijuna litara vina iz ostalih sorti. Izvozi oko 10 do 12 posto proizvodnje vina.
Ostaje za vidjeti hoće li se Vlada i sindikati uspjeti dogovoriti ili će srijeda proteći u znaku štrajka, koji bi mogao utjecati na tisuće učenika, nastavnika i studenata diljem Hrvatske.
Prema izmjenama Zakona o lokalnim porezima koji je u primjeni od 1. siječnja 2025. godine, jedinice lokalne samouprave mogle su donijeti odluke o lokalnim porezima zaključno sa 28. veljače 2025. godine.
Nacionalnu naknadu za starije osobe dobit će 18 278 korisnika (80,29 % žena i 19,71 % muškaraca), za što je osigurano 2.809.906,95 eura iz Državnog proračuna.
Prema istraživanju o potrošačkim navikama koje je proveo HGK krajem prošle godine 71 posto naših građana kupuje na internetu, a gotovo svaki drugi u web trgovinama registriranim u trećim zemljama.