Cilj kampanje jest približiti ljubiteljima putovanja i odmora način života koji podrazumijeva potpuni bijeg od glasne, užurbane i stresne svakodnevice!
Hrvatska obala i ove je godine tražena destinacija među brojnim turistima koji stižu iz čitavog svijeta. U prvoj polovici godine bilježimo odlične turističke pokazatelje, a ponovno najbolje brojke ima Istra.
08:26Prije 36 d09.07.2025
"Trenutno stanje bookinga po riječima mnogih turoperatora i agencija koje rade i prodaju aranžmane u Hrvatskoj je zapravo vrlo stabilno i ja bih rekao i pozitivno pogotovo za razdoblje predsezone.
Naime, ljudi žele putovati i sigurno je putovanje jedno od prioriteta na njihovoj listi želja. S druge strane moramo gledati i na glavnu turističku sezonu, tu još uvijek imamo nekakvog prostora s obzirom na to da se dinamika bookinga mijenja."
Stoga se nastavljaju i marketinške kampanje, a kroz strateško partnerstvo HTZ će ove godine uložiti preko 3 milijuna eura u zajedničko oglašavanje s avioprijevoznicima.
Predstava „Astroklikeri“ u regiji je već primila brojne komentare - publika ju opisuje kao "brutalno iskrenu, urnebesnu i bolno točnu", a Đurđu kao “tragičnu heroinu Instagrama u kojoj se nažalost prepoznaješ“.
Prema sezonski prilagođenim podacima, bruto domaći proizvod (BDP) eurozone porastao je od travnja do lipnja za svega 0,1 posto u odnosu na prethodno tromjesečje, kada je zabilježen rast od 0,6 posto.
Mirisi svježih rajčica, lubenica i breskvi na pulskoj tržnici dočekuju posjetitelje, a gužve pred štandovima pokazuju da zelene tržnice i dalje ostaju omiljena mjesta kupovine.
U ovom trenutku traje i proces odabira budućeg hotelskog operatera koji će upravljati objektom, dok se paralelno pripremaju svi tehnički i infrastrukturni aspekti za početak gradnje.
Najbrojniji su trgovačka društva, kojih je ukupno 174.810, a aktivno ih je čak 83,9 posto (146.720). Slijede ustanove, tijela, udruge i organizacije kojih je bilo 77.230, no aktivno je samo 46,3 posto ili 35.786, dok je zadruga registrirano 2.092, s 642 aktivna subjekta.