
Hrvatskoj uručeno priznanje za najbolju europsku destinaciju za putovanja u ovoj godini!
Hrvatska turistička ponuda predstavljena je na svjetskom sajmu ITB Berlin, a svoj štand imao je i Grad Rovinj!
08:28Prije 122 d05.03.2025
Za potrebe kampanje kreirani su i posebni vizuali te video materijali koji se odnose na hrvatske otoke, Šibenik, Gorski kotar, Slavoniju, Zagorje itd.
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je glavnu promotivnu kampanju za ovu godinu naziva „Get to know me“, koja ujedno predstavlja i pozivnu poruku brojnim ljubiteljima putovanja da i ove godine za svoja odredišta odaberu hrvatske destinacije.
Kampanja će biti aktivna do srpnja ove godine, a promotivne će se aktivnosti provoditi putem online i offline kanala komunikacija te na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube na 12 najvažnijih emitivnih tržišta hrvatskog turizma. Među uključenim tržištima su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, UK, Češka, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Slovačka i Švicarska.
Hrvatska turistička ponuda predstavljena je na svjetskom sajmu ITB Berlin, a svoj štand imao je i Grad Rovinj!
08:28Prije 122 d05.03.2025
Samo tijekom prošle godine s ovog je tržišta u Hrvatskoj ostvareno više od 776 tisuća dolazaka i 2,2 milijuna noćenja, što u odnosu na 2023. godinu predstavlja rast od 9% u dolascima i 8% u noćenjima.
12:41Prije 125 d02.03.2025
„Hrvatska je vrlo dobro poznata po prekrasnom i čistom moru, ugodnoj klimi te povijesnim gradovima koji su nadaleko prepoznati kao atraktivne i kvalitetne destinacije. No, Hrvatska je mnogo više od toga pa ovom kampanjom pozornost skrećemo na ostale dijelove naše zemlje, kao i na određene segmente naše ukupne turističke ponude, a koji također zadovoljavaju najviše standarde kvalitete i pružene usluge.
Drugim riječima, uz naše već poznate destinacije želimo predstaviti i one manje poznate, a koje se nalaze u njihovoj neposrednoj blizini jer na taj način povećavamo svijest o različitim ponudama Hrvatske i jedinstvenom načinu života karakterističnom za naše ljude koji među našim gostima uživaju ugled ljubaznih i srdačnih domaćina“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.
Za potrebe kampanje kreirani su i posebni vizuali te video materijali koji se odnose na hrvatske otoke, Šibenik, Gorski kotar, Slavoniju, Zagorje itd. Glavni cilj kampanje je dodatno približiti nevjerojatne ljepote čarobnih krajolika Hrvatske, domaće ljude koji svako mjesto čine posebnim, ali i skrivene dragulje svake pojedine destinacije.
Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje jer je turizam upravo to – doživljaj.
Maksimalna brzina vlakova iznosit će 160 km/h. U vlakovima će biti dostupna ugostiteljska usluga, a kapacitet će biti 150 sjedećih mjesta.
14:08Prije 11 h05.07.2025
Ante Šušnjar: „Moramo poticati djecu da svojim rukama stvaraju svoj kruh."
11:26Prije 14 h05.07.2025
Cijene postojećih stambenih objekata također bilježe porast, i to za 4 posto u odnosu na posljednje tromjesečje prošle godine, te za 12,7 posto u usporedbi s prvim tromjesečjem 2024.
15:12Prije 1 d04.07.2025