Hrvatska turistička zajednica pokrenula je glavnu promotivnu kampanju za ovu godinu naziva „Get to know me“, koja ujedno predstavlja i pozivnu poruku brojnim ljubiteljima putovanja da i ove godine za svoja odredišta odaberu hrvatske destinacije.
Kampanja će biti aktivna do srpnja ove godine, a promotivne će se aktivnosti provoditi putem online i offline kanala komunikacija te na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube na 12 najvažnijih emitivnih tržišta hrvatskog turizma. Među uključenim tržištima su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, UK, Češka, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Slovačka i Švicarska.
"Novi mandat je za nas iznimno važan jer nam omogućuje nastavak započetih aktivnosti te predlaganje i provedbu novih projekata koji pridonose međunarodnoj prepoznatljivosti i održivosti hrvatskog turizma.“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice
Zapažen uspjeh postigli su Dubrovačko-neretvanska županija i Istra, zauzevši šesto i sedmo mjesto u kategoriji najpoželjnijih europskih regija, čime su još jednom potvrdili svoju iznimnu raznolikost, ljepotu, ali i trajnu privlačnost hrvatskih obalnih i kontinentalnih destinacija.
15:43Prije 46 d06.11.2025
„Hrvatska je vrlo dobro poznata po prekrasnom i čistom moru, ugodnoj klimi te povijesnim gradovima koji su nadaleko prepoznati kao atraktivne i kvalitetne destinacije. No, Hrvatska je mnogo više od toga pa ovom kampanjom pozornost skrećemo na ostale dijelove naše zemlje, kao i na određene segmente naše ukupne turističke ponude, a koji također zadovoljavaju najviše standarde kvalitete i pružene usluge.
Drugim riječima, uz naše već poznate destinacije želimo predstaviti i one manje poznate, a koje se nalaze u njihovoj neposrednoj blizini jer na taj način povećavamo svijest o različitim ponudama Hrvatske i jedinstvenom načinu života karakterističnom za naše ljude koji među našim gostima uživaju ugled ljubaznih i srdačnih domaćina“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.
Ovom simboličnom akcijom nastojimo osigurati dodatnu brigu i osvježenje svima onima koji će srce kolovoza provesti u hrvatskim destinacijama“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice
Hrvatska turistička ponuda predstavljena je na svjetskom sajmu ITB Berlin, a svoj štand imao je i Grad Rovinj!
08:28Prije 292 d05.03.2025
Za potrebe kampanje kreirani su i posebni vizuali te video materijali koji se odnose na hrvatske otoke, Šibenik, Gorski kotar, Slavoniju, Zagorje itd. Glavni cilj kampanje je dodatno približiti nevjerojatne ljepote čarobnih krajolika Hrvatske, domaće ljude koji svako mjesto čine posebnim, ali i skrivene dragulje svake pojedine destinacije.
Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje jer je turizam upravo to – doživljaj.
Autori makete su Ivan Capan i Igor Kozlina, diplomirani inženjeri arhitekture, uz stručnu podršku Gradske uprave Grada, Muzeja Lapidarij te Upravnog odjela za kulturu i zavičajnost Istarske županije.
Osim što je iznimno ukusan, bakalar je i vrlo zdrav. Bogat je omega-3 masnim kiselinama, izvrstan je izvor proteina, minerala i vitamina, a pritom sadrži vrlo niske razine štetnih masnoća.
Krnička placa posljednjih je godina postala prepoznatljivo mjesto zajedništva i kreativnosti mještana. U prethodnim izdanjima bila je ukrašena tisućama lampica, ručno izrađenim ukrasima i brojnim božićnim dekoracijama.
HNB je blago naniže revidirao očekivanja rasta bruto domaćeg proizvoda (BDP), dok su procjene inflacije u ovoj i idućoj godini podignute. Podsjetimo, sredinom rujna središnja banka je za 2025. prognozirala rast gospodarstva od 3,2 posto, a za 2026. od 2,9 posto.
"Nešto više od dvije trećine (70%) ističe da će za kupnju poklona potrošiti jednako kao i lani, što je dosta veliki skok u odnosu na prošlu godinu kada je to izjavilo 54% ispitanika."
Stručnjaci ističu kako bi se situacija znatno popravila kada bi se barem dio od gotovo 600 tisuća praznih privatnih stanova vratio na tržište. Veća ponuda mogla bi ublažiti pritisak na cijene i postupno vratiti povjerenje kupaca, koji zasad – čini se – biraju čekanje umjesto kupnje.
"Mi smo napravili niz mjera kako bi olakšali svakodnevni život, ali smo vodili računa i o predstojećim blagdanima i o košarici proizvoda koja nam je potrebna za naš tradicionalni božićni ručak‘‘.
Sve navedeno potvrđuje da Istra u 2025. godini ne bilježi samo rast brojki, već i zrelost destinacije koja uspješno balansira između kvalitete, održivosti i autentičnog doživljaja.