
Hrvatskoj uručeno priznanje za najbolju europsku destinaciju za putovanja u ovoj godini!
Hrvatska turistička ponuda predstavljena je na svjetskom sajmu ITB Berlin, a svoj štand imao je i Grad Rovinj!
08:28Prije 16 d05.03.2025
Za potrebe kampanje kreirani su i posebni vizuali te video materijali koji se odnose na hrvatske otoke, Šibenik, Gorski kotar, Slavoniju, Zagorje itd.
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je glavnu promotivnu kampanju za ovu godinu naziva „Get to know me“, koja ujedno predstavlja i pozivnu poruku brojnim ljubiteljima putovanja da i ove godine za svoja odredišta odaberu hrvatske destinacije.
Kampanja će biti aktivna do srpnja ove godine, a promotivne će se aktivnosti provoditi putem online i offline kanala komunikacija te na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube na 12 najvažnijih emitivnih tržišta hrvatskog turizma. Među uključenim tržištima su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, UK, Češka, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Slovačka i Švicarska.
Hrvatska turistička ponuda predstavljena je na svjetskom sajmu ITB Berlin, a svoj štand imao je i Grad Rovinj!
08:28Prije 16 d05.03.2025
Samo tijekom prošle godine s ovog je tržišta u Hrvatskoj ostvareno više od 776 tisuća dolazaka i 2,2 milijuna noćenja, što u odnosu na 2023. godinu predstavlja rast od 9% u dolascima i 8% u noćenjima.
12:41Prije 19 d02.03.2025
„Hrvatska je vrlo dobro poznata po prekrasnom i čistom moru, ugodnoj klimi te povijesnim gradovima koji su nadaleko prepoznati kao atraktivne i kvalitetne destinacije. No, Hrvatska je mnogo više od toga pa ovom kampanjom pozornost skrećemo na ostale dijelove naše zemlje, kao i na određene segmente naše ukupne turističke ponude, a koji također zadovoljavaju najviše standarde kvalitete i pružene usluge.
Drugim riječima, uz naše već poznate destinacije želimo predstaviti i one manje poznate, a koje se nalaze u njihovoj neposrednoj blizini jer na taj način povećavamo svijest o različitim ponudama Hrvatske i jedinstvenom načinu života karakterističnom za naše ljude koji među našim gostima uživaju ugled ljubaznih i srdačnih domaćina“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.
Za potrebe kampanje kreirani su i posebni vizuali te video materijali koji se odnose na hrvatske otoke, Šibenik, Gorski kotar, Slavoniju, Zagorje itd. Glavni cilj kampanje je dodatno približiti nevjerojatne ljepote čarobnih krajolika Hrvatske, domaće ljude koji svako mjesto čine posebnim, ali i skrivene dragulje svake pojedine destinacije.
Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje jer je turizam upravo to – doživljaj.
Cilj Programa je dodjela potpora male vrijednosti kroz subvenciju dijela kamata prema ugovoru o poslovnoj suradnji. Radi se o 18. po redu kreditnoj liniji za poduzetnike Istarske županije kreditnog potencijala 35 milijuna eura.
16:23Prije 14 h21.03.2025
Najmlađi ispitanici, u dobi od 18 do 35 godina, najčešće mijenjaju posao, u prosjeku svakih godinu dana i tri mjeseca, i to češće od ostalih zbog loših međuljudskih odnosa i nemogućnosti korištenja fleksibilnog radnog vremena.
09:15Prije 21 h21.03.2025
Prosječna mjesečna isplaćena neto plaća po zaposlenome u pravnim osobama Republike Hrvatske za siječanj 2025. iznosila je 1 392 eura, što je nominalno više za 2,3%, a realno za 2,2% u odnosu na prosinac 2024.
18:31Prije 1 d20.03.2025
Sukladno strateškom usmjerenju razvoja hrvatskog turizma, ovaj program u središte pozornosti stavlja zelenu i digitalnu tranziciju poduzetnika u sektoru turizma, razvoj održivih turističkih proizvoda i dodatne ponude, poboljšanje procesa u ugostiteljskom poslovanju prihvatljivih za okoliš...
14:18Prije 1 d20.03.2025
Cjelokupnu ponudu aktivnih oglasa za posao možeš pronaći na portalu MojPosao!
09:00Prije 1 d20.03.2025