Staničić o cijenama u turizmu: Moramo se potruditi da ljudima damo vrijednost za novac
Kritika da smo postali skupa turistička destinacija ne nedostaje, no, da su poskupili i Španjolci i Grci i Talijani istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Media servis
16 Lipanj 2025 I 19:15
IstraIN
Iako već neko vrijeme svjedočimo ljetnim temperaturama, ljeto nam sada i kalendarski kuca na vrata. To znači da nam stiže špica sezone koja sa sobom nosi gužve na cestama, prepune plaže i skupe sladolede.
Kritika da smo postali skupa turistička destinacija ne nedostaje, no, da su poskupili i Španjolci i Grci i Talijani istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić koji je priznao da ipak ima slučajeva neopravdanih podizanja cijena.
Staničić je upozorio da se ovakva cjenovna politika negativno odražava i na imidž Hrvatske, jer se o visokim cijenama sve više piše u domaćim medijima, što zatim prenose i inozemni izvori.
Cilj kampanje jest približiti ljubiteljima putovanja i odmora način života koji podrazumijeva potpuni bijeg od glasne, užurbane i stresne svakodnevice!
21:35Prije 36 d09.07.2025
"Taj pomalo jedan kritički osvrt od strane inozemne javnosti i medija zapravo je posljedica promjene percepcije Hrvatske kao turističke destinacije. Činjenica je da se u zadnjih nekoliko godina puno uložilo u kvalitetu, u nove sadržaje, u nove kapacitete i da svaka nova investicija nosi nekakvu drugačiju cijenu s obzirom na repozicioniranje na tržištu."
U prilog tome da još nema govora o turističkom slomu idu brojke - u prvom dijelu godine imamo noćenja na razini 2024. i povećanje prihoda od 2%. Staničić ističe da su rezervacije za srpanj i kolovoz u skladu s očekivanjima.
Hrvatska obala i ove je godine tražena destinacija među brojnim turistima koji stižu iz čitavog svijeta. U prvoj polovici godine bilježimo odlične turističke pokazatelje, a ponovno najbolje brojke ima Istra.
Na sjednici Vijeća odabrana je i oznaka prepoznatljivosti obiteljskog smještaja, a koja će uskoro biti javno predstavljena, a članovi Turističkog vijeća usvojili su odluku o preraspodjeli sredstava u Godišnjem programu rada HTZ-a za 2025. godinu.
16:42Prije 101 d05.05.2025
"Treba biti vrlo oprezan i po pitanju kvalitete, moramo se potruditi da pružimo najvišu razinu kvalitete naših usluga, da smo pametni i razboriti kod formiranja cijena i da ne pretjerujemo s cijenama jer će nam se to obiti o glavu, moramo se potruditi da ljudima damo vrijednost za novac", zaključio je Staničić.
Predstava „Astroklikeri“ u regiji je već primila brojne komentare - publika ju opisuje kao "brutalno iskrenu, urnebesnu i bolno točnu", a Đurđu kao “tragičnu heroinu Instagrama u kojoj se nažalost prepoznaješ“.
Prema sezonski prilagođenim podacima, bruto domaći proizvod (BDP) eurozone porastao je od travnja do lipnja za svega 0,1 posto u odnosu na prethodno tromjesečje, kada je zabilježen rast od 0,6 posto.
Mirisi svježih rajčica, lubenica i breskvi na pulskoj tržnici dočekuju posjetitelje, a gužve pred štandovima pokazuju da zelene tržnice i dalje ostaju omiljena mjesta kupovine.
U ovom trenutku traje i proces odabira budućeg hotelskog operatera koji će upravljati objektom, dok se paralelno pripremaju svi tehnički i infrastrukturni aspekti za početak gradnje.
Najbrojniji su trgovačka društva, kojih je ukupno 174.810, a aktivno ih je čak 83,9 posto (146.720). Slijede ustanove, tijela, udruge i organizacije kojih je bilo 77.230, no aktivno je samo 46,3 posto ili 35.786, dok je zadruga registrirano 2.092, s 642 aktivna subjekta.