Staničić: Rast prometa u predsezoni i posezoni u skladu je s ciljevima

Govoreći o porastu potrošnje, Staničić je naglasio da je on u velikoj mjeri posljedica viših cijena.

HRT

7 Rujan 2025 I 12:35

Staničić: Rast prometa u predsezoni i posezoni u skladu je s ciljevima
Photo: Sasa Miljevic/PIXSELL Ilustracija

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić komentirao je u središnjem Dnevniku HRT-a aktualne pokazatelje turističke sezone. Istaknuo je kako su srpanj i kolovoz dosegnuli svoje maksimume, dok rast prometa u predsezoni i posezoni odgovara strateškim ciljevima HTZ-a.

"Mislim da nema razloga za zabrinutost. To je trend koji pratimo već ove godine i potpuno je u skladu s našim ciljevima – rast u predsezoni i posezoni", kazao je Staničić, dodajući da je pozitivno što se turistički promet širi i na druge mjesece.

Prema njegovim riječima, interne analize pokazuju da pojedina tržišta bilježe pad putovanja, no istodobno Hrvatska bilježi rast s europskih i dalekih tržišta, posebice SAD-a.

Diversifikacija turističke ponude

Na pitanje nudi li Hrvatska dovoljno sadržaja i izvan ljetnih mjeseci, Staničić je odgovorio potvrdno.

"Hrvatska ima dovoljno raznoliku ponudu. U prvi plan dolaze motivi dolaska koji nisu vezani isključivo za sunce i more – kulturni, kongresni i zdravstveni turizam, nautika te enogastronomija, gdje imamo što pokazati", rekao je.

Cijene i vrijednost za novac

Govoreći o porastu potrošnje, Staničić je naglasio da je on u velikoj mjeri posljedica viših cijena.

"Naglasak cijele godine stavljamo na vrijednost za novac. Vidimo da su najprodavanije kategorije upravo hoteli, kampovi i obiteljski smještaj s višom razinom kvalitete. To je jasan signal onima s nižom razinom usluge da se potrude", zaključio je.