Ministar Glavina: Turističkoj sezoni dajem ocjenu ‘vrlo dobar‘, treba biti oprezan s cijenama

Ministar Glavina: "Jako sam zadovoljan što definitivno ispunjavamo svoje strateške ciljeve, a to je da smanjimo visoku sezonalnost, da Hrvatsku pretvaramo u cjelogodišnju turističku destinaciju..."

Media servis

15 Rujan 2025 I 09:04

Ministar Glavina: Turističkoj sezoni dajem ocjenu ‘vrlo dobar‘, treba biti oprezan s cijenama
Foto: Shutterstock Ilustracija

Špica sezone je iza nas, a Hrvatska ponovno bilježi odlične turističke rezultate. Oduševila je predsezona, srpanj i kolovoz su bili na razini 2024. godine, a o svemu smo u Intervjuu tjedna Media servisa razgovarali s ministrom turizma i sporta Tončijem Glavinom.

U prvih osam mjeseci došlo nam je 17,1 milijuna turista što je 2 posto više nego 2024. godine dok smo zabilježili i porast noćenja od 1 posto točnije 89,9 milijuna noćenja. 

"Mislim da možemo biti zadovoljni čak i jako zadovoljni ili ako ćemo to po školskom rječniku, zaslužujemo ocjenu 'vrlo dobar.' Jako sam zadovoljan što definitivno ispunjavamo svoje strateške ciljeve, a to je da smanjimo visoku sezonalnost, da Hrvatsku pretvaramo u cjelogodišnju turističku destinaciju i da ako govorimo o turističkom prometu kao nekakvom mjerilu onda definitivno želimo rast turističkog prometa u turističkoj predsezoni i postsezoni."

Iako u srcu sezone nije htio komentirati cijene, na službenom predstavljanju turističkih pokazatelja poručio je da smo možda mogli imati i bolje rezultate da su cijene bile stabilnije.

"Rezultati koje imamo, brojke uvijek to potvrđuju, definitivno kažu da Hrvatska je konkurentna i da ima svoj konkurentni turistički proizvod.

Međutim, taj rast je snižen u odnosu na, ne samo ovu godinu nego prethodnu godinu i godinu prije, dakle, mi smo imali onaj veliki iskorak u onih dvije godine nakon COVID-a, ali definitivno smo došli do toga da nas se promatra u kategoriji destinacije koja je možda imala neke od najvećih rasta cijena. To u konačnici potvrđuju i brojke."

Istaknuo je i da će rezultati sljedeće turističke sezone uvelike ovisiti o cjenovnoj konkurentnosti.