Staničić: Raznolikost naše ponude svrstava nas u sam vrh europskih turističkih destinacija

Predstavnici hrvatske turističke ponude sudjelovat će od 4. do 6. studenog na jednom od najvažnijih turističkih sajmova - World Travel Market u Londonu.

Media servis

3 Studeni 2025 I 14:32

Staničić: Raznolikost naše ponude svrstava nas u sam vrh europskih turističkih destinacija
Foto: HTZ

Početak studenog tradicionalno je rezerviran za jedan od najvećih i najvažnijih svjetskih turističkih sajmova, World Travel Market, koji će u Londonu okupiti desetke tisuća turističkih djelatnika iz cijeloga svijeta. Ukupnu ponudu hrvatskog turizma ondje će od 4. do 6. studenog predstaviti i Hrvatska turistička zajednica.

"Očekuje nas puno događanja i vjerujem da ćemo se jako dobro predstaviti i ove godine", rekao je za Media servis direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić uoči londonskog sajma. 

"Moram reći da ove godine imamo 27 suizlagača iz gotovo cijele Hrvatske, da će biti prisutni ključni sudionici hrvatske turističke industrije, dio sustava turističkih zajednica i na taj način ćemo predstaviti hrvatsku turističku ponudu. Ujedno ćemo sajam iskoristiti za brojne susrete, razgovore i sastanke s glavnim partnerima na britanskom tržištu, prije svega s udruženjem britanskih turoperatora."

Staničić je najavio i potpisivanje sporazuma o suradnji. "Iskoristit ćemo, isto tako, prigodu i potpisati jedan sporazum o suradnji između Jet2.com-a, kao jednog od najznačajnijih partnera koji u Hrvatsku dovozi značajan broj turista s britanskog tržišta, na temelju kojeg ćemo dalje, u sklopu suradnje, provoditi niz marketinških i promotivnih aktivnosti na britanskom tržištu."

Otkrio je i što očekuje posjetitelje na hrvatskom štandu.

"Napravit ćemo jedno gastro događanje, s obzirom na činjenicu da Hrvatska svake godine raste u sklopu razvoja enogastronomije, gdje će naši poznati chefovi, gospodin Rudolf Štefan i Ante Udovičić zapravo predstaviti i našu tradicionalnu kuhinju u jednoj, ja bih rekao, suvremenoj interpretaciji."

Hrvatska turistička zajednica stavit će u prvi plan i sve one već dobro poznate motive dolaska, zanimljive u pred i post sezoni, poput zdravstvenog i kongresnog turizma, nautike i enogastronomije, najavio je Staničić. No, po čemu se hrvatska ponuda izdvaja?

"Ja bih rekao da je hrvatska turistička ponuda danas iznimno konkurentna po pitanju i kvalitete, i raznolikosti turističke ponude, i to nas svrstava u sam vrh europskih turističkih destinacija. Zato i ove godine imamo rast s britanskog tržišta i u dolascima i u noćenjima, ali naravno i s brojnih drugih tržišta."

Staničić očekuje nastavak pozitivnih trendova, kao i nastavak promotivnih aktivnosti s najvažnijim turoperatorima, a posebno avioprijevoznicima.

Uz cjelogodišnje letove, naglasak se, dodao je, stavlja na raniji početak letova u proljeće i kasniji završetak u jesen, što će omogućiti hrvatskim destinacijama da budu dostupnije emitivnim tržištima.