Istra svake godine postavlja standarde u hrvatskom turizmu, a upravo je dokaz tome podatak od impresivnih 28% noćenja, koje Istra doprinese na temeljeu ukupnog broja noćenja u našoj zemlji.
Ovaj, zanimljiv podatak istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice, Kristjan Staničić na nedavnom sastanku u Rovinju te je naglasio važnost daljnjeg razvoja i prilagodbe izazovima budućnosti.
''Istra predstavlja našu najrazvijeniju turističku regiju koja se može pohvaliti svojom prepoznatljivošću i pozicijom na globalnom turističkom tržištu, ali i vrlo kvalitetnom strukturom smještajnih kapaciteta,” izjavio je Staničić.
Istra se godinama profilirala kao ključna destinacija za turiste iz cijelog svijeta, a posebno iz zemalja poput Njemačke, Italije i Češke, odakle dolazi značajan broj posjetitelja.
Iako je Istra već dugi niz godina turistički magnet, Staničić ističe kako je pred cijelom regijom imperativ održivosti.
''Kao destinacija moramo ići u smjeru održivosti, kvalitete i cjelogodišnjeg poslovanja, odnosno moramo težiti tome da turizam u svim našim regijama znači daljnji rast i razvoj uz zadržavanje kvalitete života lokalnog stanovništva.
Moramo se okrenuti pripremi za turističku sezonu 2025. koja će biti iznimno zahtjevna i izazovna,” rekao je te dodao kako je ova godina pokazala određene oscilacije u prometu sa ključnih emitivnih tržišta.
Kako bi se što bolje pripremili za nadolazeće izazove, Staničić je opomenuo na važnost promišljenog pristupa marketinškim aktivnostima, ali i jačanju aviopovezanosti tijekom cijele godine.
Ključ uspjeha su sinergija javnog i privatnog sektora
''To je signal da na tržištima poput Njemačke, Italije i Češke značajno ulažemo u promotivne i marketinške kampanje kako bismo dodatno apostrofirali Hrvatsku kao održivu i sigurnu turističku destinaciju,” dodao je.
Jedan od ključnih faktora koji će utjecati na uspjeh sljedeće turističke sezone je povratak konkurencije na Mediteranu.
„Vidimo što se događa u našem okruženju, konkurencija se u potpunosti vratila, a emitivna tržišta su danas u specifičnoj situaciji,” upozorio je Staničić.
Upravo stoga, Hrvatska mora nastaviti ulagati u održivi razvoj i zadržati kvalitetnu ponudu kako bi ostala među top destinacijama na globalnom tržištu.
Ključ uspjeha leži u sinergiji javnog i privatnog sektora, koja je ove godine rezultirala izvanrednim rezultatima, a održivi turizam, dugoročna strategija i prilagodba izazovima tržišta bit će glavni prioriteti kako bi Hrvatska nastavila blistati na globalnoj turističkoj sceni.