Staničić: Prepoznatljivost Hrvatske na tržištu SAD-a je sve snažnija

IstraIN

26 Rujan 2024 I 11:09

Staničić: Prepoznatljivost Hrvatske na tržištu SAD-a je sve snažnija

Hrvatska turistička zajednica po prvi puta sudjeluje na renomiranom poslovnom skupu ILTM North America gdje se predstavlja luksuzna turistička ponuda naše zemlje.

ILTM, odnosno International Luxury Travel Market North America jedna je od najvažnijih platformi za povezivanje globalnih dobavljača luksuznih putovanja s odabranim savjetnicima za luksuzna putovanja iz Sjeverne Amerike. Događanje se održava na Bahamima od 23. do 26. rujna.

„Temeljem široke palete turističkih proizvoda i visoke kvalitete usluga, Hrvatska ima iznimno velike potencijale daljnjeg razvoja i pozicioniranja u segmentu luksuznog turizma, zbog čega smo snažno okrenuti postizanju jedinstvenog iskustva kakvo traže najzahtjevniji gosti.

Upravo kroz novi Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma namjeravamo repozicionirati Hrvatsku u smjeru premium destinacije, odnosno destinacije visoke dodane vrijednosti s naglaskom na održivi model poslovanja, a koji za cilj ima smanjenje sezonalnosti i pozicioniranje Hrvatske kao kvalitetne cjelogodišnje destinacije“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodavši da popularnost Hrvatske kao turističke destinacije u SAD-u, našem najvažnijem dalekom tržištu, kontinuirano raste.

Poslovni skup okupio je oko 525 izlagača iz 70 zemalja, a čak njih 150 nastupilo je po prvi puta.

ILTM_1.jpg

Događanju prisustvuju predstavnici luksuznih hotela, operatora, prijevoznika, agencija i destinacija, kako iz SAD-a, tako i iz Europe. Osim HTZ-a kao glavnog izlagača, na sajmu je i devet suizlagača iz Hrvatske među kojima su Hrvatska gospodarska komora s platformom premium turizma Stories, TZ grada Zagreba, TZ grada Dubrovnika i drugi. ILTM je organiziran kroz unaprijed dogovorene sastanke prilagođene interesima svih sudionika.

Uz to, tijekom sajma se održavaju networking događanja koja dodatno učvršćuju poslovne veze, a posebno zanimljiv doživljaj izazvale su degustacije vrhunskih vina koje su organizirane za kupce, partnere i njihove goste na hrvatskom izložbenom prostoru.        

„Prvi nastup HTZ-a na ILTM skupu jest daljnji iskorak u promociji hrvatske turističke ponude i to prema najvišoj razini poslovnih kupaca i agenata u Sjevernoj Americi. Ovo je jedan od 25 skupova u kojima se Hrvatska ove godine predstavlja na američkom kontinentu. Posebice veseli značajan odaziv hrvatskih agencija i hotela koji zajedničkim nastupom pridonose još upečatljivijoj prezentaciji naše zemlje na jednom od vodećih sajmova luksuznih putovanja na svijetu“, rekla je Leila Krešić-Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku.      

ILTM_Press_konferencija.jpg

ILTM_Simon_Mayle_Kristjan_Staničić_i_Leila_Krešić-Jurić.jpg

Dodajmo kako se ovom prilikom direktor Staničić sastao sa Simonom Mayleom, direktorom u ILTM-u, s kojim je razgovarao o nastavku suradnje u 2025. godini.

Također, Staničić i Krešić-Jurić održali su posebnu konferenciju za medije gdje je Hrvatska predstavljena kao atraktivna i sigurna destinacija, pri čemu je potvrđen status naše zemlje kao zanimljivog turističkog odredišta na dalekim tržištima, o čemu svjedoče i dosadašnji turistički rezultati.  

Naime, prema podacima sustava eVisitor u Hrvatskoj je u dosadašnjem dijelu godine s tržišta SAD-a, u odnosu na lani, ostvaren rast od 8 posto u dolascima i 7 posto u noćenjima te upravo američki gosti svojim izvansezonskim putovanjima uvelike pridonose rezultatima hrvatskog turizma u razdobljima pred i posezone.

Njihove navike dodatno potvrđuje i podatak kako su pritom najviše noćenja ostvarili u hotelima visoke kategorije, dok od hrvatskih destinacija preferiraju Dubrovnik, Split, Zagreb, Hvar, Rovinj, Zadar i dr.

Ostavite komentar