Građani Rovinja preuzimaju novu korisnu aplikaciju, preko nje mogu plaćati račune i primati važne obavijesti

IstraIN

12 Rujan 2024 I 10:06

Građani Rovinja preuzimaju novu korisnu aplikaciju, preko nje mogu plaćati račune i primati važne obavijesti

Grad Rovinj-Rovigno je zahvaljujući sufinanciranju Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost u suradnji sa Hrvatskim Telekomom i poduzećem COMBIS d.o.o. razvio aplikaciju naziva „Rovinj-Rovigno Direct“ koju građani mogu besplatno skinuti na telefone s Google Play i AppStore-a.

Aplikacija nudi mnoge prednosti, između ostalog, građani će na jednome mjestu imati sve informacije o svim događanjima u gradu, neovisno organizira li ih Grad, Turistička zajednica, Pučko otvoreno učilište ili neka druga gradska ustanova. "Na ovaj način neće vam se više dogoditi da propustite neki zanimljivi koncert ili predstavu jer niste na vrijeme uočili objavljenu obavijest", poručili su iz Grada.

Također, građani će na telefon primati sve korisne obavijesti o radovima, investicijama i komunalnim uslugama, ali i natječajima koje raspisuju Grad, gradska poduzeća i ustanove. Ako se promijeni dan prikupljanja otpada, ako bude zatvorena neka prometnica zbog radova ili se raspiše natječaj koji nekog zanima, građani će odmah to saznati.

Građani će se kroz aplikaciju sa svojim pitanjima moći i izravno obratiti gradskoj upravi pa će se tako primjerice moći raspitati o vremenu raspisivanja natječaja za vrtiće, o pravima iz programa socijalne skrbi ili o tome kako doći do prostora u poduzetničkom inkubatoru? S dva klika na telefonu njihovo će pitanje stići do nadležne osobe, koja će na isti način i odgovoriti. U redovnom uredovnom vremenu, naravno.

Putem ove aplikacije građani će moći plaćati gradske račune i račune gradskih vrtića jednim klikom i bez provizije, jednostavno pomoću debitne ili kreditne kartice te više neće morati čuvati uplatnice jer će sustav koji stoji iza aplikacije to činiti za njih.

Aplikaciju je moguće koristiti na 2 načina: kao glavni alat komunikacije sa gradom ili samo kao izvor informacija o događanjima.

Rovinj-Rovigno-Direct.jpg

Kako bi građani mogli plaćati račune i sigurno komunicirati s gradskom upravom, potrebna je prijava putem NIAS-a odnosno u sustav E-građani, što čini cijeli proces iznimno sigurnim. Na taj način će se nedvojbeno znati da ste vi osoba koja traži neku osobnu informaciju ili plaća određeni račun. A, ako netko odluči plaćati račune za roditelje, rođake ili djecu, može odabrati i takvu opciju.

Za one koji nisu do sada radili u sustavu E-građani, iz Grada su pripremili kratki video koji objašnjava kako se prijaviti u sustav putem NIAS-a, no, one koje zanima isključivo praćenje informacija o događanjima ili dobivanje općih obavijesti, prijava u sustav E-građani neće biti potrebna. Potrebno je samo skinuti aplikaciju i gledati što se događa u određenom danu u gradu.

"Vjerujemo da smo razvojem ove aplikacije barem malo uspjeli pojednostaviti vašu komunikaciju s gradskom upravom i približiti se vašim potrebama. Nadamo se da ćete iskoristiti mogućnost da vaš grad nemate samo vizualno, već i digitalno „na dlanu“!", poručili su iz Grada Rovinja.

Aplikaciju skinite na slijedećim poveznicama:https://play.google.com/store/apps/details?id=hr.onecityapp.rovinj ihttps://apps.apple.com/us/app/rovinj-rovigno-direct/id6502590981.

Ostavite komentar