
PRILIKA ZA UČENIKE I STUDENTE! Prijavite se u Prometnu jedinicu mladeži Grada Rovinja
Natječaj je otvoren do popunjenja mjesta, a odabrani kandidati bit će upućeni na obuku sukladno važećem pravilniku.
16:08Prije 8 min09.05.2025
Hrvatska turistička zajednica i Predstavništvo HTZ-a za zemlje Beneluxa organizirali su u Amsterdamu posebno promotivno događanje, odnosno susret s 200 najvažnijih partnera, turističkih agenata, turoperatora i medija na tržištu Nizozemske.
„Hrvatski dan u Amsterdamu“ na kojem je predstavljena ukupna hrvatska turistička ponuda s posebnim naglaskom na nautiku i kamping, održan je na brodu koji je plovio šarmantnim kanalima Amsterdama.
Glavni partner u organizaciji događanja je Turistička zajednica Istarske županije, koja se ovom prilikom na nizozemskom tržištu predstavila kao vodeća hrvatska turistička regija i jedno od omiljenih odredišta Nizozemaca.
„Izuzetno nam je drago nazočiti ovom velikom eventu, organiziranom u predblagdansko vrijeme, kao završni touch nebrojenih aktivnosti i projekata provedenih tijekom cijele godine. Nizozemsko je tržište Istri iznimno važno, posebno kada govorimo o kamping segmentu koji je, u smještajnoj strukturi, dominantan na našem poluotoku.
Značajna sredstva ulažu se već dugi niz godina, a pritom želim istaknuti premium segment kamping ponude, u kojem se svake godine osvajaju najviša priznanja za kvalitetu. Nagrade su to koje pristižu od strane poznatih svjetskih sektorskih organizacija, a vrijednost uloženog prepoznaju i Nizozemci koji inače imaju održiv i ekološki osviješten pristup prema putovanjima.
Sudeći prema vjernosti koju iskazuju prema našoj destinaciji, očito je da u Istri pronalaze upravo takav standard“, istaknuo je Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istarske županije.
Da je nizozemsko tržište iznimno značajno za razvoj hrvatskog turizma, kao i cjelokupne industrije putovanja potvrdio je i Kristjan Staničić, direktor Hratske turističke zajednice.
''Nizozemska se tradicionalno nalazi među top 10 tržišta s kojih ostvarujemo najveći turistički promet, ali je također i tržište s kojeg ostvarujemo najveći broj aviolinija prema hrvatskim destinacijama, a ulazi i među top 5 tržišta za kamping Hrvatske.
Sve navedeno snažan je temelj i poticaj za još jačim učvršćivanjem poslovnih odnosa s ključnim nizozemskim partnerima i turističkim donositeljima odluka na ovom za nas iznimno važnom tržištu za koji postoji dodatni potencijal i prostor jačanja turističkog prometa posebno u pred i posezoni,'' rekao je Staničić, nadodavši da, prema podacima posljednjeg TOMAS istraživanja, najduži boravak u Hrvatskoj ostvaruju baš Nizozemci, koji se većinom vraćaju ponovno u Hrvatsku.
FOTO:/ Istra.hr
U 2024. godini Italija je bila drugi vanjskotrgovinski partner Hrvatske, s robnom razmjenom vrijednom 8,4 milijarde eura te jedan od ključnih ulagača s ukupno 3,8 milijardi eura investicija od 1993. godine. Ističe se i značajan suficit Hrvatske u razmjeni usluga s Italijom.
16:30Prije 1 d07.05.2025
Ostavite komentar