O CJELOGODIŠNJEM TURIZMU Boris Žgomba: Izvan špice sezone moramo kreirati 'sveto pismo' u turizmu - motiv dolaska!

IstraIN

26 Rujan 2024 I 14:30

O CJELOGODIŠNJEM TURIZMU Boris Žgomba: Izvan špice sezone moramo kreirati 'sveto pismo' u turizmu - motiv dolaska!

Hrvatska je na Mediteranu, ali i u ostatku svijeta, prepoznata turistička destinacija koja iz godine u godinu bilježi turistički rast. No, ubrzani razvoj turizma je na zemlju i lokalno stanovništvo ostavio i negativne posljedice pa se posljednjih godina učestalo govori o razvoju održivog turizma.

Najvažnija odrednica održivog turizma je definitivno razvoj zemlje kao cjelogodišnje turističke destinacije, odnosno rasterećenje ljetnih mjeseci te privlačenje turista tijekom ostatka godine. No, kako to postići?

Ovo smo pitanje postavili Borisu Žgombi, predsjedniku Uprave Uniline grupe, predsjedniku Udruženja putničkih agencija pri HGK i članu izvršnog odbora Europske udruge putničkih agencija.

"Posljednjih godina, ako izuzmemo doba pandemije koronavirusa, puno se radi na proširenju turističke sezone u godini. Svima je jasno da je opterećenje glavnog dijela turističke godine, srpnja i kolovoza, došlo do svog maksimuma, no i da imamo ogroman prostor za rast i razvoj tijekom svih ostalih mjeseci.

Da bi to postigli, moramo kreirati ono što je 'sveto pismo' u turizmu - motiv dolaska. Motiv dolaska nikada neće biti isti u ožujku i u kolovozu. Dakle, moramo kreirati doživljaje i sadržaje. Na tome se dosta radi, no još uvijek imamo dug put do cilja.

Naime, raznorazni sadržaji već se pružaju gostima tijekom cijele godine, smještaj se može kod nas pronaći i ljeti i zimi, no taj je način rada tek u povojima. Ne mislim da će drugi mjesec ikada zamijeniti osmi, no mislim da drugi mjesec, samim time i ostatak godine, ima veliku šansu da podigne brojke i da svi zajedno budemo zadovoljni", zaključio je Boris Žgomba.

Photo: Srecko Niketic/PIXSELL

Ostavite komentar