Roditelji djece koji pohađaju više razrede Osnovne škole Jurja Dobrile (od petog do osmog), nakon što su se obratili nadležnim institucijama uputili su otvoreno pismo i medijima. Čine to nevoljko i nakon što su, kako vele, iscrpili sve mogućnosti traženja pomoći vezano uz problematiku savladavanja gradiva matematike.
-Već tijekom prvog polugodišta provjere znanja bile su svedene gotovo na minimum, do te mjere da su djeca imala svega jednu ocjenu upisanu u e-dnevnik. Osim toga djeca ne uspijevaju pratiti i savladavati gradivo koje im se prenosi, o čemu su razrednici bili upoznati i to pismeno i na roditeljskom sastanku odnosno sastancima, pišu roditelji rovinjskih osnovaca, posebno pogođeni činjenicom što je prosvjetna inspekcija bila u školi i provjerila 'rad na terenu' za vrijeme dvotjedne online nastave što, smatraju nije u redu i što ne odgovara pravom stanju odvijanja 'normalne' nastave i samog prenošenja gradiva.
Pišući o kvaliteti rada 'škole na daljinu' tvrde kako se djeci znanje iz matematike prenosi bez prezentacija i detaljih uputa svodeći se na četiri koraka- prepisivanje iz udžbenika, rješavanje, fotografiranje i slanje 'odrađenog'. Točka na i, je to što djeca zauzvrat ne dobivaju ispravke zadataka odnosno povratnu informaciju.
Ravnatelj upoznat s problemom
- O svemu ovome mislimo da treba upoznati i pravobranitelja za djecu. Uz ovo zahtjevno vrijeme u kojem naša djeca odrastaju, djeci se ‘uskraćuje’ normalno - minimalno savladavanje gradiva matematike od 5-8 razreda, što je elementarno za daljnje obrazovanje. O razini subjektivnih osjećaja i frustracija uzaludno je uopće govoriti, apeliraju roditelji osnovaca tražeći da se poduzme nešto i pomogne djeci koja su polaznici ove škole ali i onih koji će je već sutra pohađati.
O čemu se radi pokušali smo doznati od ravnatelja škole Marina Mihovilovića, koji nije bio raspoložen za iznošenje problema u javnosti, očito smatrajući da se problem može rješiti interno.
Međutim, kada smo ga upozorili da nezadovoljstvo roditelja nije od jučer, i da su roditelji višekratno i bezuspješno upozoravali kako razrednike, tako i njega osobno s načinom kako profesorica matematike radi, nevoljko je priznao da problem postoji.
-Problem postoji i radi se na njegovom rješavanju. S naše strane učinili smo sve što je u našoj mogućnosti i nadležnosti, kaže Mihovilović, potvrđujući i dolazak prosvjetne inspekcije na nastavu, odnosno online satove iz matematike.
Dodao je također, da je škola potom dostavila i svu traženu dokumentaciju vezanu za prozvanu nastavnicu matematike o čijoj će kompetentnosti konačnu riječ dati savjetnik za nastavu. Njegov se odgovor, odnosno zaključak još uvijek čeka.
Ostavite komentar