
KOMENTAR: Od pizze za 30 kuna do margherite za 12 eura
Jesu li u tom istom razdoblju naše plaće porasle tri puta? Teško da bi itko mogao reći da jesu.
20:28Prije 7 min16.09.2025
C.M.G.C. je američka full-service digitalna produkcijska agencija, osnovana 2008. godine sa sjedištem u Puli.
Iza svakodnevne produkcije digitalnih kampanja i vođenja platformi za nekoliko Fortune 500 tvrtki, stoji kolektiv od 200 zaposlenika – od voditelja projekata i prodaje, do digitalnih eksperata i analitičara, programera, grafičkih i digitalnih dizajnera, video specijalista i ostalih stručnjaka u polju digitalnog marketinga.
U početku tim od šest entuzijasta usmjeren na razvoj vlastite tehnlogije, skupa znanja, procesa i vještina, danas etablirani partner globalnih kompanija u različitim industrijama (Procter&Gamble, GlaxoSmithKline, Syngenta), C.M.G.C posluje na preko 80 tržišta diljem svijeta.
Poslovni model je dosta jedinstven – sva digitalna rješenja i materijali se proizvode u Hrvatskoj a onda se, uz pomoć mreže od preko 300 jezično-marketinških stručnjaka, personaliziraju i prevode za specifična tržišta, sukladno potrebama branda a poštujući kultorološke potrebe tržišta i navike potrošača.
Pritom surađuje s globalno poznatim kreativnim agencijama koje su zadužene za krovnu ideju i komunikaciju branda, koju potom C.M.G.C. preslikava na digitalni dizajn, produkciju i prijevod web stranica, web i mobilnih aplikacija, SEO analiza, e-commerce sadržaja, banera, videa, tiskanih i ostalih materijala.
Takav model, nasuprot pristupu da svaki brand u svakoj zemlji ima zasebnu agenciju, klijentima smanjuje troškove i vrijeme potrebno za produkciju od 40% do čak 70%, istovremeno omogućujući jednaku kvalitetu i konzistentnost marketinške komunikacije kroz sva tržišta i marketinške kanale.
U današnjem dobu kada je ključno konstantno, ispravno i brzo komunicirati s kupcima i potrošačima, mnogi brandovi su prepoznali benefit koji C.M.G.C. pruža – Sensodyne, Voltaren, Herbal Essences, Ariel, Always, samo su neki od njih.
Centralno upravljanje omogućuje da se prati uspješnost kampanja, identificira što može bolje te da se ta ista znanja primjene za sljedeću kampanju ili tržište. End-to-end usluga označava upravo sveobuhvatnost poslovanja, koja uključuje sve ključne vještine, od razvoja vlastitih tehnoloških rješenja do globalne implementacije gotovih rješenja klijenata.
O uspješnosti modela zasigurno govori u prilog i činjenica da C.M.G.C. već osmu godinu bilježi stalan rast prihoda, usluga i klijenata, te 2018. otvara ured u Zagrebu. Kako sami kažu, najbitniji im je pozitivan stav i želja za rastom kod novih zaposelnika. Suradnjom s trima hrvatskim sveučilištima, studentima pružaju mogućnost prakse uz studiranje te mnogima zaposlenje po zavšetku studiranja. Fleksibilno radno vrijeme i mogućnost rada od kuće uvedeni su i prije trenutne pandemije, čime njihovo poslovanje u 2020 nije osjetilo volatilnost prisutnu u ostalim poduzećima.
Štoviše, C.M.G.C. je aktivno uključen u pomoć široj zajednici kroz razne donacije neprofitnim udrugama (poput opreme Osnovnoj školi u Puli, Domu za odgoj djece i mladeži, te donacije onima u potrebi kroz rad udruge Naš San Njihov Osmijeh), akcije usmjerene očuvanju okoliša i promocije studentskih natjecanja i inicijativa.
Cilj tvrtke je postati prepoznatljivom na globalnom tržištu kao agencijski lider za produkciju i digitalni marketing – koji pruža efikasniji, jednostavniji, brži i jeftiniji način upravljanja marketinškim aktivnostima klijenata uz personalizirani pristup za sva tržišta. To podrazumijava i konstantno ulaganje u znanja i zaposlenike, kao i u optimizaciju načina rada, kako bi se postigla vrhunska konkurentna kvaliteta.
Kao ciljeve za 2021. ističu se ulaganje u opremu i servere te nikad intenzivnije edukacije za zaposlenike - prepoznajući individue kao faktore od kojih sve polazi u cilju stalnog rasta i pomicanja osobnih i profesionalnih granica.
Upravo zbog ostvarenja svojeg cilja C.M.G.C. je kroz projekt “Uvođenje ISO normi u poduzeću C.M.G.C. d.o.o” uveo i certificirao Sustav upravljanja kvalitetom prema zahtjevima norme ISO 9001:2015 koji je usmjeren ka ispunjavanju zahtjeva kupaca i unaprijeđenja, a u sklopu istog projekta u tijeku je rad na uvođenju Sustava upravljanja informacijskom sigurnošću prema zahtjevima norme ISO 27001:2013 koji predstavlja sustav primjene, održavanja i stalnog poboljšavanja dokumentiranog sustava upravljanja informacijskom sigurnošću.
Implementirani sustavi upravljanja poduzeću će donijeti brojne prednosti ispred konkurenata, a implementaciju će provoditi stručnjaci koji imaju odgovarajuće iskustvo u navedenom području. Projekt uvođenja ISO normi sufinanciran je iz Europskog fonda za regionalni razvoj, OP Konkurentnost i kohezija 2014 – 2020. Ukupna vrijednost projekta iznosi 682.400,00 HRK, od čega je iznos EU potpora 349.388,80 HRK, točnije 64% od ukupno prihvatljivih troškova.
ISO ili International Organization for Standardisation, Međunarodna je organizacija za standardizaciju osnovana još 1947. godine sa sjedištem u Genevi, a temeljni joj je zadatak olakšati međunarodnu razmjenu roba i usluga, unapređivati suradnju u području intelektualnog rada, znanosti, tehnologije i ekonomije kroz pripremanje, praćenje, objavljivanje i kontroliranje međunarodnih normi. C.M.G.C. uvodi dvije norme, HR EN ISO 9001:2015 i HRN EN ISO 27001:2013.
Prva je vezana uz sustav upravljanja kvalitetom koji je najrašireniji međunarodno prihvaćeni standard za sustav upravljanja kvalitetom, kako kontrolom proizvoda tako i kontrolom procesa njegovog nastanka.
Druga se norma odnosi na sustav upravljanja informacijskom sigurnosti, koji je također najrašireniji međunarodno prihvaćeni standard upravljanja informacijskom sigurnošću. HRN EN ISO 27001:2013 propisuje na koji način organizirati informacijsku sigurnost u bilo kojoj vrsti organizacije, a usredotočen je na zaštitu povjerljivosti, cjelovitosti i raspoloživosti podataka u poduzeću.
Tim prve pomoći Crvenog križa Bujštine kao jedini predstavnik Istarske županije, ostvario je vrhunski rezultat na ovom važnom natjecanju.
15:35Prije 5 h16.09.2025
U Kaldiru iznad Motovuna predstavljeno šest iznimnih vina i jedan as iz rukava!
15:30Prije 5 h16.09.2025
Događaj je zamišljen kao jedinstveni spoj glazbe i istarskog eno-gastro iskustva, uz nastup gostujućeg benda Banda Turizma.
15:12Prije 5 h16.09.2025
Kao petnaestogodišnjakinju uhićuju je Dioklecijanovi vojnici i, budući da se ne odriče kršćanstva, muče je na razne načine, osobito okrutno na kotaču.
07:20Prije 13 h16.09.2025
Međunarodni Vladimir film festival donosi site-specific performans cijenjene umjetničke škole Binghamton University iz savezne države New York!
22:00Prije 22 h15.09.2025
Koncert Damira Urbana i večernji vatromet bit će središnji trenutci današnjeg programa obilježavanja Dana grada Rovinja i blagdana svete Eufemije.
10:30Prije 1 d15.09.2025
'Moja domovina' je često puštana u vrijeme Domovinskog rata kako bi podigla moral vojnika i stanovništva u skloništima i izbjeglištvu. Postala je sinonim domoljublja, a naši je sportaši često pjevaju na međunarodnim natjecanjima.
07:46Prije 1 d15.09.2025
U šarenilu prirode i bogatstvu okusa krije se posebna čarolija zbog koje se brojni gosti svake godine vraćaju.
21:45Prije 1 d14.09.2025
Ostavite komentar