Noćna drama u Rovinju: Pijan vozio romobil, pao na nogostup pa završio u pulskoj bolnici!
Radi počinjenja prekršaja iz Zakona o sigurnosti prometa na cestama, policija će protiv vozača romobila pokrenuti prekršajni postupak.
17:18Prije 1 h03.12.2025
Uz zajedničku predanost inženjerskoj izvrsnosti i inovacijama, partnerstvo okuplja dva tima fokusirana na performanse i pomicanje granica na stazi i izvan nje.
Globalna cloud komunikacijska platforma Infobip potpisala je višegodišnje partnerstvo s MoneyGram Haas F1 timom, s ciljem unapređenja iskustva obožavatelja Formule 1 diljem svijeta.
Infobipova tehnologija pokrenut će novu eru digitalne interakcije i omogućiti personalizirana iskustva u stvarnom vremenu koja će obožavatelje još više približiti samoj utrci.
Uz zajedničku predanost inženjerskoj izvrsnosti i inovacijama, partnerstvo okuplja dva tima fokusirana na performanse i pomicanje granica na stazi i izvan nje.
Infobip, vodeća platforma za razmjenu poruka, pomoći će momčadi MoneyGram Haas F1 u stvaranju bogatijih i interaktivnijih iskustava za obožavatelje, korištenjem platformi poput Rich Communication Services (RCS), WhatsAppa i poruka unutar aplikacija s umjetnom inteligencijom.
Infobipovi napredni komunikacijski kanali, poput RCS-a, postaju sve popularniji, a potražnja naglo raste u Sjevernoj Americi i širom svijeta.
Ti komunikacijski kanali pružaju interaktivnija iskustava na svim dodirnim točkama, od marketinga i angažmana obožavatelja do korisničke podrške.
Tehnologija Infobipa u konačnici će pomoći momčadi MoneyGram Haas F1 da se poveže s obožavateljima na nove, personalizirane načine, jačajući povezanost na stazi i izvan nje.
Primjerice, obožavatelji bi mogli saznati više o svom omiljenom vozaču putem konverzacijske umjetne inteligencije koja bi odgovarala na pitanja i omogućila interakciju putem WhatsAppa i drugih platformi za razmjenu poruka.
Partnerstvo s jedinom američkom momčadi u Formuli 1, koja ima sjedište u Kannapolisu u Sjevernoj Karolini, započelo je na Velikoj nagradi Miamija od 2. do 4. svibnja i nastavlja se kroz cijelu sezonu.
Momčad MoneyGram F1, koja je u tom trenutku zauzimala šesto mjesto u ukupnom poretku konstruktora, nastupila je na Velikoj nagradi Miamija, šestoj utrci FIA Svjetskog prvenstva Formule 1 2025., koja se održala na stazi Miami International Autodrome u Miamiju na Floridi, od 2. do 4. svibnja.
''Infobip, s inženjerstvom u svojoj srži, razumije što je potrebno za neprestane inovacije i dosljedno postizanje rezultata iz tjedna u tjedan . Infobip je brzo rastao i postao globalni lider.
Takvu pokretačku snagu iznimno cijenimo, osobito s obzirom na naše ambicije kao momčadi s rastućom globalnom bazom obožavatelja”, rekao je Ayao Komatsu, šef momčadi MoneyGram Haas F1.
''Od Austina do Miamija, Infobip pomaže brendovima zadržati vodeću poziciju pružajući bogata konverzacijska iskustva koja jačaju lojalnost korisnika i potiču rast.
Naši podaci pokazuju da je promet putem RCS-a u posljednje dvije godine eksponencijalno rastao u Sjevernoj Americi i globalno, što potvrđuje njegov potencijal za transformaciju korisničkog iskustva.
Podržavajući tim u korištenju takvih kanala i omogućujući bogatija i interaktivnija iskustva, pomoći ćemo obožavateljima da budu još bliže akciji”, dodao je Ivan Ostojić, glavni direktor za poslovanje u Infobipu.
Infobip – globalni lider iz Hrvatske s rekordnim prihodom
Tvrtka pruža komunikacijska rješenja nekima od najvećih svjetskih kompanija, poput Googlea i Ubera, omogućujući korisnicima korištenje različitih kanala kao što su WhatsApp, RCS i Apple Messages for Business.
Infobip je prva hrvatska jednorog kompanija s prihodom koji je 2024. godine premašio 1,8 milijardi eura.
Također je snažno prisutan u automobilskoj industriji, gdje pomaže proizvođačima poput Toyote, Nissana i Mahindre da pomoću AI-ja transformiraju korisničko iskustvo tijekom procesa kupnje.
"Moramo biti uporni i nastaviti dalje osvještavati cjelokupnu javnost pa čak nekada i stručnu javnost. Mi primjećujemo da ćemo ove predrasude koje se tiču nepristupačnosti okoline lakše ukloniti nego one predrasude u glavama. Procjenjujemo da je potrebno više javnih kampanja, još više edukacija."
14:16Prije 4 h03.12.2025
Povod prijemu bila je dodjela Nagrade za životno djelo, koju su Borisu Žgmobi na nedavno održanim Danima hrvatskog turizma dodijelili Hrvatska turistička zajednica i Hrvatska gospodarska komora.
13:55Prije 4 h03.12.2025
Pravo na plaćanje premije dopunskog zdravstvenog osiguranja iz državnog proračuna ostvarit će osigurane osobe ako im ukupan prihod u prethodnoj godini, iskazan po članu obitelji, mjesečno nije veći od 458,08 eura, te osigurane osobe - samci ako im prihod mjesečno nije veći od 573,50 eura.
12:04Prije 6 h03.12.2025
Na prostoru u vlasništvu tvrtke Istra rent facility d.o.o. Pazin (bivša Istraplastika) ovoga se utorka, 2. prosinca, mogao vidjeti dim zbog kontroliranog spaljivanja biljne mase (granje i trava).
10:23Prije 7 h03.12.2025
Ovaj dan, koji su Ujedinjene nacije ustanovile 1992. godine, služi kao platforma za podizanje svesti, osporavanje zabluda i zalaganje za prava i dobrobit osoba sa invaliditetom.
09:59Prije 8 h03.12.2025
Ukupni iznos alokacije koji ima na raspolaganju Urbano područje Pula je nepromijenjen i iznosi 33.000.000,00 eura. Uvršteni su novi strateški projekti:"Projekt rekonstrukcije zone kupališta Mornar", projekt „Dječji vrtić Valmade" i "Izgradnja i opremanje nove zgrade dnevnog centra Veruda – Pula"
09:53Prije 8 h03.12.2025
Program provode Hrvatski zavod za javno zdravstvo i Ured UNICEF-a za Hrvatsku u suradnji s Hrvatskom liječničkom komorom. Istraživanje „Europska inicijativa praćenja debljine u djece“ iz 2022. godine pokazalo je da svako treće dijete osnovnoškolske dobi u Hrvatskoj ima prekomjernu tjelesnu masu ili
08:42Prije 9 h03.12.2025
Bivša uljara i mlin, danas zgrada Turističke zajednice, tijekom tri dana pretvorit će se u Artigiana Pop Up Market, koji će ugostiti 20-ak umjetnika, dizajnera i kreativaca čiji će radovi donijeti autentičan blagdanski sjaj, a posjetitelji će pronaći jedinstven i savršen poklon za pod bor.
06:45Prije 11 h03.12.2025