PROJEKT TEŽAK PREKO MILIJUN EURA! Rovinj će do kraja lipnja 2026. imati tematski park H2O
Okosnicu Pilot projekta predstavlja izgradnja i opremanje tematskog parka H2O na lokaciji Cuvi, u blizini novo izgrađenog UPOV-a Cuvi, a funkcija tematskog parka H20 je prije svega edukativna i orijentirana prema vodi kao fokusnom elementu.
U prostorijama Odvodnje Rovinj-Rovigno predstavljen je danas pilot projekt razvoja zelene infrastrukture i/ili kružnog gospodarenja prostorom i zgradama „H2O Rovinj – Rovigno“.
Riječ je o integriranom projektu izgradnje nove i unaprjeđenja postojeće zelene infrastrukture na području grada Rovinja-Rovigno.
Za financiranje projekta odobreno je 1.044,378,00 € bespovratnih EU sredstava iz Nacionalnog programa za oporavak i otpornost, po Pozivu za dodjelu bespovratnih sredstava „Pilot projekt razvoja zelene infrastrukture i/ili kružnog gospodarenja prostorom i zgradama“.
Projekt su predstavili gradonačelnik Grada Rovinja-Rovigno Marko Paliaga, direktor Odvodnje Ognjen Pulić, pročelnica Upravnog odjela za gospodarstvo, javnu nabavu i EU fondove Grada Rovinja-Rovigno Martina Čekić Hek, te Marko Sošić iz Studia Kappo i Florijan Ćelić iz tvrtke iDeo Plan.
Pilot projekt H2O Rovinj-Rovigno predstavlja integrirani projekt velike urbane mreže i dodatnih urbanih točaka na kojima će se izgraditi nova ili unaprijediti postojeća zelena infrastruktura.
Čine ga velika urbana mreža koja se sastoji od četiri urbane točke i urbanih koridora te uređenje zelenog konstruktivnog elementa na zgradama - zelene fasade na lokaciji Talijanske osnovne škole „Bernardo Benussi”.
Foto: IstraIN
Veliku urbanu mrežu čine tematski park „H2O Cuvi”, park „Ulazni portal u Park šumu Punta Corrente - Zlatni Rt”, površina za sport i rekreaciju - fitness vježbalište te površina za sport i rekreaciju - skate park i sportski tereni.
Okosnicu Pilot projekta predstavlja izgradnja i opremanje tematskog parka H2O na lokaciji Cuvi, u blizini novo izgrađenog UPOV-a Cuvi. Funkcija tematskog parka H20 je prije svega edukativna i orijentirana prema vodi kao fokusnom elementu.
Cilj je informirati i educirati javnost o važnosti očuvanja voda, održivosti korištenja vode i potencijalu korištenja pročišćene vode u modelu kružnog gospodarstva.
Park je zamišljen kao niz edukativnih punktova u kojima se nalaze različiti informativno-eksperimentalni sadržaji.
Sadit će se 250 zavičajnih stabala i više od 500 zavičajnih grmova!
Ukupne je površine 13.700 m2 edukativnog, boravišnog i rekreativnog karaktera što uključuje šetnice, dva dječja igrališta, zonu amfiteatra, zonu za boravak i odmor te zelene površine s popratnim parkovnim elementima.
U sklopu uređenja površine za sport i rekreaciju - fitness vježbalište planira se sadnja grmova i uređenje travnjaka, postavljanje 6 fitness sprava i info-edukacijske ploče te ostale urbane opreme. Štoviše, urediti će se površine uz sportske terene, zasaditi stabla čije će krošnje stvoriti potreban hlad i ublažiti efekte toplinskog otoka.
Pilot projektom predviđeno je uređenje i sljedećih urbanih točaka zelene površine uz zgrade – Centener, površina za sport i rekreaciju – Dječje igralište Valpereri, zelene površine uz zgrade javne i društvene namjene – dvorište Srednje škole Zvane Črnje te elene površine uz prometnice – Campolongo.
Kroz devet urbanih točaka zasaditi će se više od 250 zavičajnih stabala i više od 500 zavičajnih grmova.
Foto: IstraIN
Ukupno će se ozeleniti više od 15.000 m2 sive infrastrukture, ukloniti invazivne vrste, urediti zelena parkirališta, urediti sportsko-rekreacijske zone i igrališta, instalirati punionica za e-bicikle, izgraditi kućice za ptice i vjeverice te izgraditi zelena fasada na talijanskoj osnovnoj školi.
Navedene aktivnosti će ublažiti utjecaji toplinskih otoka, ali i trenutno nedovoljno valorizirano urbano područje Rovinja-Rovigno (posebno lokacije Cuvi i Punta Corrente) učiniti će mjestom susreta građana svih dobnih skupina u zelenim urbanim područjima.
Sadržaji će biti besplatno dostupni svim građanima i posjetiteljima Rovinja-Rovigno.
Kamp nudi rad u manjim grupama prilagođen uzrastu i znanju, edukativne radionice, natjecanja i druženja, goste iznenađenja, završno druženje, svaki polaznik dobit će majicu i diplomu te zajamčenu zabavu u sportskom duhu!
Kako bi se zaustavio nepovoljni trend stanja sigurnosti u prometu u dane nadolazećeg vikenda, 16., 17. i 18. svibnja, PU istarska će angažirati maksimalan broj policijskih službenika i ophodnji koje će nadzirati odvijanje prometa te provoditi pojačane mjere i aktivnosti na prometnicama diljem Istre.
Na lokalnim izborima birači nemaju pravo zaokružiti pojedinačne kandidate unutar lista, već glasuju isključivo za listu ili pojedinog kandidata za izvršnu funkciju.
Nacionalni dan osoba s intelektualnim teškoćama posebna je prilika da naši sugrađani s intelektualnim teškoćama iskažu svoje stavove i potrebe te važnost jednakih prava, dostupnost podrške i stvarnog uključivanja u zajednicu.
Cilj ove manifestacije bio je podići svijest javnosti o pravima i mogućnostima osoba s intelektualnim teškoćama te naglasiti njihovu ravnopravnu ulogu u zajednici.
Rekordnih 80+ programskih segmenata i više od 200 govornika na čak 5 festivalskih stageova ove godine, uz preko 130 partnera, više od 730 projekata prijavljenih na natjecanja, 3 dana, 3 noći – i samo jedni, jedinstveni Dani komunikacija.
Otvorenje je održano u sklopu Dana Strukovne škole, uz prisustvo istarskog župana Borisa Miletića, pročelnika Upravnog odjela župana Ivana Glušca, pročelnice Upravnog odjela za obrazovanje, sport i tehničku kulturu Patricije Percan te ravnatelja Škole Ivana Bebeka.
Kao i prethodnih godina, igre imaju međunarodni karakter, s obzirom da na njima osim hrvatskih policijskih službenika, sudjeluju i predstavnici policijskih sindikata iz Slovenije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore i Srbije.
Festivali zavičajnosti su svojevrsna kruna županijskog projekta Zavičajne nastave i zamišljeni su kao središnja mjesta izmjene iskustava i predstavljanja primjera dobre prakse.
Grand Prix BalCannesa na Danima komunikacija osvojili su BBDO Zagreb i Zagrebačka pivovara, Bruketa&Žinić&Grey najbolja je agencija regije BalCannesa, a Marodi najbolji oglašivač regije!