U 2024. hrvatske putničke agencije organizirale su višednevna putovanja za ukupno 733 tisuće domaćih turista.
Od toga je 397 tisuća (54,1%) putovalo unutar Hrvatske, dok je 336 tisuća (45,9%) odabralo strane destinacije, što potvrđuje atraktivnost Hrvatske kao odredišta za višednevna putovanja, ali i rastući interes za putovanja u strane zemlje.
Brojke predstavljaju rast od 0,2 posto u dolascima te 0,7 posto u noćenjima u odnosu na veljaču 2024. Od ukupnog broja noćenja u veljači, domaći turisti ostvarili su 42,6%, a strani turisti 57,4%.
12:34Prije 40 d09.04.2025
U usporedbi s 2023. domaćih turista na višednevnim putovanjima više je za 3,6%, dok je u odnosu na 2019. ostvaren njihov porast za 1,8%.
U 2024. hrvatske putničke agencije organizirale su višednevna putovanja u Hrvatskoj za 2,2 milijuna stranih turista, koji su ostvarili 12,4 milijuna noćenja.
Strani su turisti tijekom boravka u Hrvatskoj u prosjeku ostvarili po šest noćenja, a u odnosu na 2023. u Hrvatsku je došlo za 0,3% manje stranih turista, dok je broj njihovih noćenja manji za 4,4%.
Turisti iz Njemačke ostvarili su najviše noćenja stranih turista u Hrvatskoj u organizaciji hrvatskih putničkih agencija, s udjelom od 28,1%.
Slijede noćenja turista iz Ujedinjene Kraljevine (11,4%), Poljske (8,2%), Austrije (7,2%), Češke (5,9%), Slovenije (4,8%), Italije (4,5%), Mađarske (3,9%), Francuske (3,1%), Švedske i SAD-a (obje po 2,8%) i Slovačke (2,7%).
U 2024. na višednevnim putovanjima u Hrvatskoj, koja su organizirale hrvatske putničke agencije, sudjelovalo je 397 tisuća domaćih turista, a ostvarili su ukupno 1,5 milijuna noćenja.
Prosječno je svaki domaći turist proveo četiri noćenja u Hrvatskoj u 2024., što je na istoj razini kao i u prethodnoj godini. U usporedbi s 2023. to je za 3,7% manje domaćih turista i za 3,4% manje njihovih noćenja na višednevnim putovanjima unutar Hrvatske.
U 2024. na višednevnim putovanjima u stranim zemljama, koja su organizirale hrvatske putničke agencije, sudjelovalo je 336 tisuća domaćih turista koji su ostvarili ukupno 1,2 milijuna noćenja, s prosječnim trajanjem boravka od četiri noćenja po putovanju, a najpopularnija destinacija domaćih turista bila je Italija, s udjelom od 22,6%.
“Što da se radi”, film koji u središte postavlja ključno pitanje egzistencije i budućnosti rada, paradigmatska je priča Hrvatske, ali i ostalih istočnoeuropskih tranzicijskih zemalja.
Događaj organizira Udruga Albus iz Pazina, čiji će iskusni članovi voditi večer te posjetiteljima pomoći u upoznavanju i savladavanju pravila raznovrsnih igara.
Filmski ured Sv. Lovreča rezultat je suradnje Općine Sv. Lovreč i IKA -e-Istarske kulturne agencije, a osnovan je s ciljem promocije Lovreča kao atraktivne filmske lokacije i razvoja filmskog turizma na održiv način.
Nudit će se domaći med, razni biljni i voćni čajevi, pekarski proizvodi, slatki i gorki likeri, poznate suhomesnate slavonske delicije, prirodna kozmetika, domaća ulja od buće, tradicionalne rukotvorine i uporabni proizvodi od prirodnih materijala, ukrasno cvijeće i drugo.
Djeca iz pulskih vrtića i osnovnih škola aktivno sudjeluju u programu te će kroz zabavne, edukativne i kreativne točke predstaviti važnost pčela i očuvanja prirode.
Sporazum su potpisali ravnatelj škole Emil Nimčević i predsjednik Udruženja Gordan Trojanović, uz prisustvo predsjednika Ceha ugostitelja Stanislava Briškoskog.
Od 17:00 do 21:00 sat očekuju vas dječje igre i kreativne radionice uz Zelenu Istru, plesni i zborski nastupi OŠ Veli Vrh i OŠ G. Martinuzzi, nastup glazbene skupine Čarobna Frula te će NK Istra donijeti nastup mlađih skupina.
"Glasači su bili upitani za koja tijela žele glasati te sukladno njihovim odgovorima nisu im bili ponuđeni svi listići za glasanje. Kontaktirale smo brojna gradska izborna povjerenstva za takve slučajeve", stoji u priopćenju Gonga.