Nova era za Aminess: Šest specijaliziranih brendova za personalizirano iskustvo gostiju
Nova brend struktura Aminessa donosi četiri specijalizirana hotelska brenda, prilagođena različitim profilima gostiju.
IstraIN
26 Svibanj 2025 I 22:00
Aminess Hotels & Resorts
Aminess Hotels & Resorts, jedna od vodećih i najbrže rastućih domaćih turističkih kompanija, uvodi strateški iskorak u svojem brendingu.
Nova brend arhitektura raspodjeljuje Aminess objekte u šest specijaliziranih brendova – četiri za hotele i dva za kampove, uvedenih s ciljem dodatne diferencijacije ponude te pružanja personaliziranog iskustva svakom gostu.
''Prošlu smo godinu zaključili širenjem poslovanja na otoke Brač i Hvar, čime smo postali jedina domaća turistička kompanija prisutna u čak deset jadranskih destinacija.
Naš portfelj sada obuhvaća 29 objekata, a novom brend strukturom omogućujemo jasnu diversifikaciju i usklađenost s očekivanjima različitih skupina gostiju.
Ova strateška odluka odražava našu predanost inovacijama, tržišnim trendovima i kontinuiranom unapređenju kvalitete usluge”, izjavio je Mladen Knežević, predsjednik Uprave Aminess Hotels & Resorts.
Nova brend struktura Aminessa donosi četiri specijalizirana hotelska brenda, prilagođena različitim profilima gostiju. Aminess Laurel predstavlja premium segment hotela najviše kategorije, namijenjenih gostima koji traže vrhunski komfor, ekskluzivnu uslugu i sofisticirano iskustvo odmora.
Aminess Hotels & Resorts
Aminess Younique osmišljen je za goste koji žele nesvakidašnji odmor s visokim standardima usluge i personaliziranim pristupom, dok Aminess Vival hoteli nude idealan spoj opuštanja i dinamičnih sadržaja za ljubitelje aktivnog odmora i obitelji.
Na kraju, Maradiso by Aminess objedinjuje pristupačne i autentične hotele u neposrednoj blizini mora, koji gostima nude izvrstan omjer cijene i kvalitete, uz istinski doživljaj mediteranskog načina života.
Uz segmentaciju hotela, posebna pažnja posvećena je i kamping segmentu, kako bi se gostima osigurala ponuda usklađena s njihovim očekivanjima i stilom odmora. Aminess Style Camping okuplja premium kampove s visokim standardima usluge i bogatom gourmet ponudom, namijenjene gostima koji žele spoj prirodnog okruženja i vrhunskog komfora.
S druge strane, Aminess Planet Camping stvoren je za ljubitelje prirode i aktivnog odmora, s posebnim naglaskom na obiteljske sadržaje i outdoor aktivnosti.
Aminess Hotels & Resorts
''Za razliku od klasičnih kategorizacija brendova koje se često temelje na širokim i generičkim pojmovima, Aminess je razvio jasno definiranu arhitekturu koja precizno segmentira različite tipove iskustava i profila gostiju.
Takva struktura donosi veću prepoznatljivost, bolju usmjerenost u komunikaciji te lakšu diferencijaciju na tržištu“, istaknuo je Petar Milevoj, direktor prodaje i marketinga Aminess Hotels & Resorts.
Nova struktura nije samo strateški potez za diferencijaciju ponude, već i temelj za dugoročnu održivost i rast.
Sve veći broj gostiju traži iskustva koja su prilagođena njihovim individualnim željama, a ovim potezom Aminess osigurava prepoznatljivost i konkurentsku prednost na domaćem i međunarodnom tržištu.
S ovom strateškom odlukom, Aminess Hotels & Resorts potvrđuje svoju poziciju u vrhu hrvatskog turističkog sektora, nastavljajući ispunjavati svoju misiju – kreirati nezaboravne doživljaje odmora u najljepšim jadranskim destinacijama.
Uvertira u popularnu Jakovlju u Kanfanaru kreće već u ponedjeljak 21. srpnja kada počinje „Šetimana od Jakovlje“ – tjedan prepun događanja čija će kulminacija biti upravo u subotu, na centralni dan Jakovlje.
Ova “komedija od susedi” trenutno je na turneji po Istri, a oduševila je već tisuće gledatelja. „Kadi je ti kunfin“ komična je priča o današnjici u kojoj se djeca i unuci snalaze u moru dogovora svojih očeva i djedova po pitanju vlasništva zemlje.
U tekstu se opisuje njezina dvostruka priroda – slikovita unutrašnjost s brežuljcima, vinogradima i srednjovjekovnim gradićima te atraktivna obala s biserima poput Rovinja, Pule i Poreča.
"Ponosni smo da možemo reći da cijena smještaja za naše Porečane ostaje ista – daleko najniža u Istri,“ komentirao je odluku gradonačelnik Loris Peršurić.
Osim što su maturanti bolje napisali Državnu maturu u odnosu na prošlu godinu, povećao se broj kandidata koji su ostvarili pravo upisa na studije diljem Hrvatske.
Zagrebačkim ulicama proći će više od 500 borbenih i neborbenih vozila uz koja će promarširati oko tri tisuće vojnika, a Hrvatska vojska svoju će moć s više od 40 letjelica demonstrirati i u zraku. Treći je ovo mimohod od osamostaljenja Hrvatske.
Već dvadesetak godina u srcu Rovinja svoje mjesto pod suncem imaju Dalibor Jeromela i njegova djevojka Roberta, koji vode svoj poseban obrt – trgovinu i kreativni laboratorij pod nazivom 'Jero'.
Stanice su opremljene nizom sofisticiranih senzora koji prate ključne vremenske uvjete – poput vjetra, vlage zraka i tla, temperature te količine oborina.