Nova era za Aminess: Šest specijaliziranih brendova za personalizirano iskustvo gostiju
Nova brend struktura Aminessa donosi četiri specijalizirana hotelska brenda, prilagođena različitim profilima gostiju.
IstraIN
26 Svibanj 2025 I 22:00
Aminess Hotels & Resorts
Aminess Hotels & Resorts, jedna od vodećih i najbrže rastućih domaćih turističkih kompanija, uvodi strateški iskorak u svojem brendingu.
Nova brend arhitektura raspodjeljuje Aminess objekte u šest specijaliziranih brendova – četiri za hotele i dva za kampove, uvedenih s ciljem dodatne diferencijacije ponude te pružanja personaliziranog iskustva svakom gostu.
''Prošlu smo godinu zaključili širenjem poslovanja na otoke Brač i Hvar, čime smo postali jedina domaća turistička kompanija prisutna u čak deset jadranskih destinacija.
Naš portfelj sada obuhvaća 29 objekata, a novom brend strukturom omogućujemo jasnu diversifikaciju i usklađenost s očekivanjima različitih skupina gostiju.
Ova strateška odluka odražava našu predanost inovacijama, tržišnim trendovima i kontinuiranom unapređenju kvalitete usluge”, izjavio je Mladen Knežević, predsjednik Uprave Aminess Hotels & Resorts.
Nova brend struktura Aminessa donosi četiri specijalizirana hotelska brenda, prilagođena različitim profilima gostiju. Aminess Laurel predstavlja premium segment hotela najviše kategorije, namijenjenih gostima koji traže vrhunski komfor, ekskluzivnu uslugu i sofisticirano iskustvo odmora.
Aminess Hotels & Resorts
Aminess Younique osmišljen je za goste koji žele nesvakidašnji odmor s visokim standardima usluge i personaliziranim pristupom, dok Aminess Vival hoteli nude idealan spoj opuštanja i dinamičnih sadržaja za ljubitelje aktivnog odmora i obitelji.
Na kraju, Maradiso by Aminess objedinjuje pristupačne i autentične hotele u neposrednoj blizini mora, koji gostima nude izvrstan omjer cijene i kvalitete, uz istinski doživljaj mediteranskog načina života.
Uz segmentaciju hotela, posebna pažnja posvećena je i kamping segmentu, kako bi se gostima osigurala ponuda usklađena s njihovim očekivanjima i stilom odmora. Aminess Style Camping okuplja premium kampove s visokim standardima usluge i bogatom gourmet ponudom, namijenjene gostima koji žele spoj prirodnog okruženja i vrhunskog komfora.
S druge strane, Aminess Planet Camping stvoren je za ljubitelje prirode i aktivnog odmora, s posebnim naglaskom na obiteljske sadržaje i outdoor aktivnosti.
Aminess Hotels & Resorts
''Za razliku od klasičnih kategorizacija brendova koje se često temelje na širokim i generičkim pojmovima, Aminess je razvio jasno definiranu arhitekturu koja precizno segmentira različite tipove iskustava i profila gostiju.
Takva struktura donosi veću prepoznatljivost, bolju usmjerenost u komunikaciji te lakšu diferencijaciju na tržištu“, istaknuo je Petar Milevoj, direktor prodaje i marketinga Aminess Hotels & Resorts.
Nova struktura nije samo strateški potez za diferencijaciju ponude, već i temelj za dugoročnu održivost i rast.
Sve veći broj gostiju traži iskustva koja su prilagođena njihovim individualnim željama, a ovim potezom Aminess osigurava prepoznatljivost i konkurentsku prednost na domaćem i međunarodnom tržištu.
S ovom strateškom odlukom, Aminess Hotels & Resorts potvrđuje svoju poziciju u vrhu hrvatskog turističkog sektora, nastavljajući ispunjavati svoju misiju – kreirati nezaboravne doživljaje odmora u najljepšim jadranskim destinacijama.
Prema informacijama Sportskih novosti, splitski Hajduk privodi kraju dogovor s Gonzalom Garcíom, aktualnim trenerom Istre 1961, koji bi tako ponovno napustio Pulu – i to u ključnom trenutku za klub
Klasični balet u Umagu prisutan je već dva desetljeća, no nikada do sada nije izvedena predstava u potpunosti prema originalnoj koreografiji. Dolaskom Mirne Sporiš prije tri godine, Plesni centar se sve više približava profesionalnoj razini plesne umjetnosti.
Dobitnik je prve nagrade na Međunarodnom pijanističkom natjecanju Cleveland 2001., nagrada na natjecanjima Honens, Dublin, Sendai, Geza Anda i Valencia a, između ostalog, bio je i finalist 12. međunarodnog pijanističkog natjecanja Van Cliburn 2005.
Svaki štand donosi svoju priču - od nježnih specijaliteta bijele ribe, preko intenzivnih okusa plave ribe, do školjki i popularne miješane pržene ribe i plodova mora.
Posebna je pažnja posvećena kvalitetnom provođenju vremena i razvijanju socijalnih vještina. Kamp posebnim čine i odlična atmosfera, druženje i stvaranje novih prijateljstava.
Tijekom obilaska, koji traje otprilike 2 sata i 30 minuta, sudionici imaju priliku posjetiti jedinu postolarsku radionicu u Rovinju smještenu u ulici Zdenac, originalnu rovinjsku konobu te mnoge druge zanimljive sadržaje.
Kako bi se povećala sigurnost u cestovnom prometu, Postaja prometne policije Pula-Pola će u srijedu, 28. svibnja od 6.30 do 12.30 sati, provesti preventivno-represivnu prometnu akciju ''Nadzor nepropisne uporabe mobitela i nekorištenja sigurnosnog pojasa tijekom vožnje''.
Ovaj značajan projekt predstavlja još jedan iskorak u poboljšanju obrazovne infrastrukture na području Istarske županije, a njegovom realizacijom znatno će se unaprijediti uvjeti rada i boravka za više od 110 učenika i nastavnike škole.
Zanimljivost navedene teme potvrdila je vrlo dobra interakcija i pitanja koja su gerontodomaćice postavljale, kao i razmjena primjera iz vlastitog iskustva i iz iskustva svojih poznanika.
Ukupno je osigurano 324.900 eura za sufinanciranje 64 projekta i programa, koje provodi 43 korisnika, među kojima su jedinice lokalne samouprave, turističke zajednice, zadruge, znanstvene ustanove, agencije i druge ustanove.
Putem javnog poziva Upravnog odjela za poljoprivredu, šumarstvo, lovstvo, ribarstvo i vodno gospodarstvo, Općini Kanfanar pružit će se financijska podrška za manifestacije „Jakovlja“ i „Fužijada“.
Prosvjed se organizira povodom najavljene sječe desetak stoljetnih stabala ladonja, a održat će se u srijedu u 17:30 sati ispred Caffe bara Green, u Balotinoj ulici br. 3 u Puli.