Pronađite svoje 'Pomalo' u Hrvatskoj - predstavljena nova kampanja Hrvatske turističke zajednice!
Cilj kampanje jest približiti ljubiteljima putovanja i odmora način života koji podrazumijeva potpuni bijeg od glasne, užurbane i stresne svakodnevice!
Povodom početka vrhunca turističke godine, ali i za mnoge, početka ljetnih godišnjih odmora, Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju pod nazivom Find your „Pomalo“.
Cilj kampanje jest približiti ljubiteljima putovanja i odmora način života koji podrazumijeva potpuni bijeg od glasne, užurbane i stresne svakodnevice, a provodi se isključivo putem društvenih mreža; odnosno putem TikToka, Facebooka, Instagrama i YouTubea.
Hrvatska obala i ove je godine tražena destinacija među brojnim turistima koji stižu iz čitavog svijeta. U prvoj polovici godine bilježimo odlične turističke pokazatelje, a ponovno najbolje brojke ima Istra.
Kada turistički rezultat Hrvatske segmentiramo po županijama, tijekom prvih šest mjeseci je najviše noćenja ostvareno u Istri (8,6 milijuna noćenja što je rast od 2 posto), Splitsko-dalmatinskoj županiji (5,2 milijuna noćenja što je rast od 3 posto) te na Kvarneru (4,7 milijuna noćenja što je rast
12:26Prije 55 d02.07.2025
Tako su kreirani video spotovi koji korisnicima približavaju osjećaj uživanja u trenutku, usporavanja tempa i otkrivanja ljepote života.
Drugim riječima, želja je prikazati „pomalo“ način života koji svatko treba proživjeti i osjetiti, barem povremeno.
Kritika da smo postali skupa turistička destinacija ne nedostaje, no, da su poskupili i Španjolci i Grci i Talijani istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.
Na sjednici Vijeća odabrana je i oznaka prepoznatljivosti obiteljskog smještaja, a koja će uskoro biti javno predstavljena, a članovi Turističkog vijeća usvojili su odluku o preraspodjeli sredstava u Godišnjem programu rada HTZ-a za 2025. godinu.
16:42Prije 113 d05.05.2025
„Sve češće na tržištu uočavamo povećanu potražnju za lokalnim običajima i mirnim načinom života, autentičnim doživljajima, a sve je popularniji i trend sporih putovanja.
Gosti žele upoznati i doživjeti kulturu destinacije u kojoj borave, povezati se s nerazvikanim mjestima te utišati vlastite misli.
Zato kroz ovu kampanju turiste pozivamo da dođu, uživaju i istinski se prepuste odmoru.
Vjerujemo da će mnogi u našoj zemlji naći svoju verziju „Pomalo“ te se kućama vratiti svježi, odmorni i puni dojmova, što u konačnici i jest smisao kvalitetnog putovanja i odmaka od svakodnevnih rutina“, izjavio je Kristjan Staničić, pozivajući sve da se putem društvenih mreža priključe kampanji i podijele svoje #findyourpomalo trenutke.
Kampanjom su obuhvaćena sva najvažnija emitivna tržišta za hrvatski turizam, a bit će aktivna do kraja kolovoza 2025. godine.
Glavni video spot kampanje moguće je pogledati na poveznici, kao i na službenom YouTube profilu Hrvatske turističke zajednice.
Na Žbevnici na Ćićariji otkrivena je hrpa otpada s tragovima starih računa i narudžbenica povezanih s Lovranom, a trošak uklanjanja od 260 eura platila je Općina Lanišće; Park Buzet sada apelira na građane da pomognu pronaći počinitelja kako bi odgovarao za štetu.
Hrvatski standardi su stroži od europskih, a prema riječima Monike Udovičić, državne tajnice u Ministarstvu turizma i sporta, upravo je to jedan od razloga zašto domaća ponuda nudi veću kvalitetu.
Ovogodišnje, 23. po redu izdanje Dvigrad Festivala, donosi glazbena putovanja tijekom kolovoza, rujna i listopada, a program otvaranja održat će se u nedjelju 31. kolovoza u bazilici svete Sofije u Dvigradu, koncertom Elizabetanska Engleska, u izvedbi njemačkog ansambla Feuervogel.
"Dvigrad treba dovesti do sigurnosne razine kako bi mogao primati posjetitelje na manje opasan način i da se puno češće tamo odvija velik broj kulturno-umjetničkih programa"
Policijski službenici će 28. kolovoza od 12 do 14 sati u dvorani u Santoriovoj 3 u Puli, postaviti poligon koji je sastavni dio testiranja kandidata za natječaje, kao nastavak aktivnosti u sklopu kampanje ''Budi zakon''.
Tijekom nekoliko sati, sudionici i volonteri su uspjeli prikupiti iznos od 4.000 eura, koji će u potpunosti biti usmjeren onkološkim pacijentima i pacijenticama na području Poreča.
Riječ je o važnoj gradskoj pješačkoj površini dužine 300-tinjak metara koju svakodnevno koristi velik broj građana, osobito učenici i korisnici zdravstvenih usluga.
U budućem hotelu Pical 5* nalazit će se i unutarnji bazen od 25 metara, koji će također biti na raspolaganju za treninge porečke djece i sportskih klubova.
Ukupno su planirane 23 novoformirane građevne čestice, od čega 22 za višeobiteljske kuće, a jedna za izgradnju zgrade s ugostiteljsko-turističkom namjenom (hotel) sa maksimalnim brojem 80 postelja.
Slovenski radnici stariji od 58 godina i oni s više od 35 godina radnog staža od iduće godine moći će birati hoće li imati slobodan petak ili raditi svih pet dana u tjednu, ali šest umjesto dosadašnjih osam sati.