Pronađite svoje 'Pomalo' u Hrvatskoj - predstavljena nova kampanja Hrvatske turističke zajednice!
Cilj kampanje jest približiti ljubiteljima putovanja i odmora način života koji podrazumijeva potpuni bijeg od glasne, užurbane i stresne svakodnevice!
Povodom početka vrhunca turističke godine, ali i za mnoge, početka ljetnih godišnjih odmora, Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju pod nazivom Find your „Pomalo“.
Cilj kampanje jest približiti ljubiteljima putovanja i odmora način života koji podrazumijeva potpuni bijeg od glasne, užurbane i stresne svakodnevice, a provodi se isključivo putem društvenih mreža; odnosno putem TikToka, Facebooka, Instagrama i YouTubea.
Hrvatska obala i ove je godine tražena destinacija među brojnim turistima koji stižu iz čitavog svijeta. U prvoj polovici godine bilježimo odlične turističke pokazatelje, a ponovno najbolje brojke ima Istra.
Kada turistički rezultat Hrvatske segmentiramo po županijama, tijekom prvih šest mjeseci je najviše noćenja ostvareno u Istri (8,6 milijuna noćenja što je rast od 2 posto), Splitsko-dalmatinskoj županiji (5,2 milijuna noćenja što je rast od 3 posto) te na Kvarneru (4,7 milijuna noćenja što je rast
12:26Prije 7 d02.07.2025
Tako su kreirani video spotovi koji korisnicima približavaju osjećaj uživanja u trenutku, usporavanja tempa i otkrivanja ljepote života.
Drugim riječima, želja je prikazati „pomalo“ način života koji svatko treba proživjeti i osjetiti, barem povremeno.
„Sve češće na tržištu uočavamo povećanu potražnju za lokalnim običajima i mirnim načinom života, autentičnim doživljajima, a sve je popularniji i trend sporih putovanja.
Gosti žele upoznati i doživjeti kulturu destinacije u kojoj borave, povezati se s nerazvikanim mjestima te utišati vlastite misli.
Zato kroz ovu kampanju turiste pozivamo da dođu, uživaju i istinski se prepuste odmoru.
Vjerujemo da će mnogi u našoj zemlji naći svoju verziju „Pomalo“ te se kućama vratiti svježi, odmorni i puni dojmova, što u konačnici i jest smisao kvalitetnog putovanja i odmaka od svakodnevnih rutina“, izjavio je Kristjan Staničić, pozivajući sve da se putem društvenih mreža priključe kampanji i podijele svoje #findyourpomalo trenutke.
Kampanjom su obuhvaćena sva najvažnija emitivna tržišta za hrvatski turizam, a bit će aktivna do kraja kolovoza 2025. godine.
Glavni video spot kampanje moguće je pogledati na poveznici, kao i na službenom YouTube profilu Hrvatske turističke zajednice.
Cilj kampanje jest približiti ljubiteljima putovanja i odmora način života koji podrazumijeva potpuni bijeg od glasne, užurbane i stresne svakodnevice!
Predstava u produkciji Istarskog narodnog kazališta Gradskog kazališta Pula nastala je prema tekstu Jeana Cocteau, u režiji Juga Đorđevića i izvedbi sjajne Dijane Vidušin.
''Istra može i mora biti primjer uspješne regije i to ne zbog jednog čovjeka ili institucije, već zato što djelujemo zajedno!'', poručio je tom prilikom, župan Boris Miletić.
Uz gimnazije, među najtraženijim su i strukovni programi, prvenstveno ekonomski, turistički i medicinski, dok se mjesto više tražilo i u obrtničkim zanimanjima.
U razdoblju od 12. svibnja do 29. lipnja, inspektori Državnog inspektorata obavili su ukupno 3.260 nadzora u sklopu koordiniranih aktivnosti tijekom turističke predsezone i sezone, pri čemu su obuhvatili 859 objekata diljem Hrvatske. Više od 60 posto nadzora otkrilo je nepravilnosti.