JERO: Lokalni brend koji već više od dva desetljeća osvaja Rovinj

Već dvadesetak godina u srcu Rovinja svoje mjesto pod suncem imaju Dalibor Jeromela i njegova djevojka Roberta, koji vode svoj poseban obrt – trgovinu i kreativni laboratorij pod nazivom 'Jero'.

Iris Foriš
Iris Foriš

19 Srpanj 2025 I 06:20

JERO: Lokalni brend koji već više od dva desetljeća osvaja Rovinj
Foto: IstraIN

Već dvadesetak godina u srcu Rovinja svoje mjesto pod suncem imaju Dalibor Jeromela i njegova djevojka Roberta, koji vode svoj poseban obrt – trgovinu i kreativni laboratorij pod nazivom 'Jero'.

Njihova ponuda kvalitetnih majica, torbi i originalnih motiva privlači jednako domaće stanovnike kao i turiste željne autentičnih suvenira.

Priča o ovom dugovječnom obrtu počinje još 2001. godine, kada je Dalibor započeo s radom u obiteljskoj firmi koja se bavila šivanjem. Nakon što su kupili stroj za strojni vez i prešu za tiskanje majica, krenula je ideja o vlastitom kreativnom prostoru.

Nakon nekoliko lokacija – od starog Hotel Parka do prostora iza Rio Bara – od 2007. 'Jero' je našao svoj dom u Careri, gdje je postao nezaobilazna točka za sve koji traže unikatne modne dodatke i uspomene na Rovinj.

„Na početku smo radili s popularnim motivima poput Che Guevare, a kasnije su se u ponudi našli dresovi hrvatske reprezentacije, popularni crtići, te aktualni trendovi koje pratimo preko interneta i društvenih mreža,“ otkriva Dalibor. „Sada nudimo i unikatne motive inspirirane umjetnom inteligencijom i internet fenomenima, što posebno oduševljava mlađu generaciju.“

Foto: IstraIN

Pored toga što je poslovanje u malom gradu i turističkoj destinaciji izazovno, Dalibor ističe kako je ulaganje u kvalitetu i transparentnost cijena ključno za dugoročan uspjeh.

„Uvijek pazimo na to da naši proizvodi budu označeni s jasno istaknutim cijenama. Konkurencija zna biti velika, ali vjerujem da nas kupci prepoznaju po kvaliteti i poštenju,“ kaže vlasnik.

Turistička sezona donosi najveći promet, ali i izazove, posebno zbog praznika kada obrt ne može raditi, a promet značajno pada. Ipak, uspjeh 'Jeroa' mjeri se i u broju prijateljstava koja su tijekom godina izgrađena, kako s domaćim kupcima, tako i sa stranim gostima koji se rado vraćaju.

Dalibor je svoj poslovni put opisao kao „osmicu“ na ljestvici zadovoljstva, ali i poziva mlade da budu hrabri i upuste se u poduzetništvo. „Nije lako, ali uz trud i dobar proizvod može se uspjeti i u malom gradu poput Rovinja. Ima kruha i za druge, samo treba znati iskoristiti priliku,“ poručuje.

Kreativni dvojac nastavlja pratiti trendove, obogaćivati ponudu i iznova iznenađivati svoje kupce. Tako 'Jero' ostaje simbol lokalnog duha i kreativnosti, spoj tradicije i modernog dizajna.