JERO: Lokalni brend koji već više od dva desetljeća osvaja Rovinj
Već dvadesetak godina u srcu Rovinja svoje mjesto pod suncem imaju Dalibor Jeromela i njegova djevojka Roberta, koji vode svoj poseban obrt – trgovinu i kreativni laboratorij pod nazivom 'Jero'.
Već dvadesetak godina u srcu Rovinja svoje mjesto pod suncem imaju Dalibor Jeromela i njegova djevojka Roberta, koji vode svoj poseban obrt – trgovinu i kreativni laboratorij pod nazivom 'Jero'.
Njihova ponuda kvalitetnih majica, torbi i originalnih motiva privlači jednako domaće stanovnike kao i turiste željne autentičnih suvenira.
Priča o ovom dugovječnom obrtu počinje još 2001. godine, kada je Dalibor započeo s radom u obiteljskoj firmi koja se bavila šivanjem. Nakon što su kupili stroj za strojni vez i prešu za tiskanje majica, krenula je ideja o vlastitom kreativnom prostoru.
Nakon nekoliko lokacija – od starog Hotel Parka do prostora iza Rio Bara – od 2007. 'Jero' je našao svoj dom u Careri, gdje je postao nezaobilazna točka za sve koji traže unikatne modne dodatke i uspomene na Rovinj.
„Na početku smo radili s popularnim motivima poput Che Guevare, a kasnije su se u ponudi našli dresovi hrvatske reprezentacije, popularni crtići, te aktualni trendovi koje pratimo preko interneta i društvenih mreža,“ otkriva Dalibor. „Sada nudimo i unikatne motive inspirirane umjetnom inteligencijom i internet fenomenima, što posebno oduševljava mlađu generaciju.“
Foto: IstraIN
Pored toga što je poslovanje u malom gradu i turističkoj destinaciji izazovno, Dalibor ističe kako je ulaganje u kvalitetu i transparentnost cijena ključno za dugoročan uspjeh.
„Uvijek pazimo na to da naši proizvodi budu označeni s jasno istaknutim cijenama. Konkurencija zna biti velika, ali vjerujem da nas kupci prepoznaju po kvaliteti i poštenju,“ kaže vlasnik.
Turistička sezona donosi najveći promet, ali i izazove, posebno zbog praznika kada obrt ne može raditi, a promet značajno pada. Ipak, uspjeh 'Jeroa' mjeri se i u broju prijateljstava koja su tijekom godina izgrađena, kako s domaćim kupcima, tako i sa stranim gostima koji se rado vraćaju.
Dalibor je svoj poslovni put opisao kao „osmicu“ na ljestvici zadovoljstva, ali i poziva mlade da budu hrabri i upuste se u poduzetništvo. „Nije lako, ali uz trud i dobar proizvod može se uspjeti i u malom gradu poput Rovinja. Ima kruha i za druge, samo treba znati iskoristiti priliku,“ poručuje.
Kreativni dvojac nastavlja pratiti trendove, obogaćivati ponudu i iznova iznenađivati svoje kupce. Tako 'Jero' ostaje simbol lokalnog duha i kreativnosti, spoj tradicije i modernog dizajna.
Policijski službenici na mjestu događaja obavljaju očevid te poduzimaju mjere i radnje s ciljem utvrđivanja počinitelja kaznenog djela oštećenje tuđe stvari.
Vodnjanski Infobip, globalni lider u cloud komunikacijama, dobitnik je ovogodišnje Zlatne kune u kategoriji velikih trgovačkih društava, a priznanje je, kako poručuju iz kompanije, posebno vrijedno jer dolazi „od doma“.
Iako će građani još neko vrijeme biti zaštićeni od viših, tržišnih cijena, Ana Knežević iz Udruge za zaštitu potrošača smatra da nije trebalo dirati postojeće mjere.Iako će građani još neko vrijeme biti zaštićeni od viših, tržišnih cijena, Ana Knežević iz Udruge za zaštitu potrošača smatra da nije t
Vozač je smješten u posebne prostorije policije do prestanka djelovanja opojnog sredstva te mu je izdan prekršajni nalog u iznosu 1320 eura i određena zaštitna mjera zabrane upravljanja motornim vozilima B kategorije u trajanju od šest mjeseci.
U znak sjećanja na sve žene žrtve obiteljskog nasilja u Hrvatskoj, puštat će se crni baloni, simbol tuge i podsjetnik na važnost borbe protiv nasilja nad ženama.
Program počinje panel-raspravom o lokalnim izvorima zagađenja i mogućim rješenjima, nakon čega će posjetitelji moći razgledati info-standove lokalnih građanskih inicijativa.
"Naša misija je očuvanje autentičnosti istarske gastronomije, uz poticanje kreativnosti i prilagodbu suvremenim trendovima. Time osiguravamo da Istra ostane prepoznatljiva destinacija s bogatom i kvalitetnom ponudom", naglasio je Igor Merlić, direktor AZRRI-ja.
Nažalost, stopa smrtnosti kod žena oboljelih od raka dojke je izuzetno velika. Prema podacima Zavoda za javno zdravstvo Istarske županije svaka deveta žena u Istri oboljet će od raka dojke.
Ova tradicionalna manifestacija slavi jubilarnu 25. godinu za redom te privlači posjetitelje koji žele vidjeti nešto drugačije i originalno. Izbor naj koze održat će se u više kategorija: najizvornija koza, najsimpatičnija koza te mister i miss Istre s prvom i drugom pratiljom.
U radijskoj emisiji „Gradske minute“ na Rovinj FM-u gradonačelnik Rovinja-Rovigno Emil Nimčević predstavio je pregled ključnih projekata i prioriteta gradske uprave, naglašavajući kako su obrazovanje, kultura i sport tri glavna stupa na kojima gradi budući razvoj grada.