RAČUNI KASNE, A OPOMENE STIŽU: Građani Rovinja nezadovoljni radom Hrvatske pošte!

O ovoj se temi raspravljalo i na posljednjoj sjednici Gradskog vijeća Grada Rovinja, održanoj u petak, a problem je istaknuo vijećnik IDS-a Emil Radovan.

Ena Piglić
Ena Piglić

28 Rujan 2025 I 06:20

RAČUNI KASNE, A OPOMENE STIŽU: Građani Rovinja nezadovoljni radom Hrvatske pošte!
Foto: Marijan Susenj/PIXSELL

Sve je više pritužbi građana na rad Hrvatske pošte, koja se posljednjih mjeseci suočava s nedostatkom kadra. 

Zbog toga poštari često ne dostavljaju račune, pisma i druge pošiljke na vrijeme, što mnogim građanima stvara ozbiljne probleme.

O ovoj se temi raspravljalo i na posljednjoj sjednici Gradskog vijeća Grada Rovinja, održanoj u petak, a problem je istaknuo vijećnik IDS-a Emil Radovan.

“Nekoliko mještana Rovinjskog Sela, ali i Rovinja, zamolilo me da prenesem njihove probleme s poštom. Riječ je uglavnom o starijim ljudima koji nemaju kompjuter, a često im pošta i računi ne stižu mjesecima. 

Dogodi se da im umjesto računa stigne odmah opomena. I meni osobno se to dogodilo. Kada odu u poštanski ured, tamo im kažu da jednostavno nema dovoljno ljudi koji bi razvrstavali poštu. 

IstraIN

Znam da to nije u nadležnosti grada, ali smatram da bi se barem moglo pokušati pronaći neko rješenje”, rekao je Radovan.

Gradonačelnik, Emil Nimčević tim je povodom uputio apel Hrvatskoj pošti.

“Svi znamo da se radi o privatnom poduzeću. Ono što mi kao gradska uprava možemo učiniti jest uputiti apel Hrvatskoj pošti da se otklone nedostaci koji su prisutni. 

Znam da nije lako, ali vjerujem da se trenutačni uvjeti ipak mogu poboljšati”, zaključio je Nimčević.

IstraIN

Ostavite komentar