U više od 1650 prodavaonica diljem Hrvatske postavljeni su informativni materijali kampanje „Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne“, koju provodi Grupacija proizvođača piva Hrvatske gospodarske komore u suradnji s velikim trgovačkim lancima.
Kampanja traje od 2015. i usmjerena je na sprječavanje maloljetničke konzumacije alkohola te dosljednu primjenu zakona. U provedbi sudjeluju Kaufland, Konzum, METRO, SPAR i Studenac, a poruke su istaknute na ulazima, blagajnama i policama s alkoholnim pićima.
„Kampanju provodimo kako bismo dali doprinos smanjenju maloljetničke konzumacije alkohola. Zagovaramo dosljednu primjenu zakona, provodimo istraživanja i gradimo partnerstva kako bismo dosegnuli što veći broj ljudi, osobito roditelja i maloljetnika.
Ove godine fokus stavljamo na izazove adolescencije i razlikovanje bezazlenih navika od onih koje mogu imati ozbiljne posljedice“, izjavila je Diana Jokić, predsjednica PR odbora Grupacije proizvođača piva HGK.
Dodatni sadržaji i smjernice za roditelje dostupni su na obnovljenoj stranici ukljucisavjest.hr, s praktičnim uputama kako otvoreno razgovarati s mladima i graditi odnos povjerenja. Stranica je pripremljena u suradnji sa socijalnom pedagoginjom Sonjom Jarebicom iz udruge „Ti si OK“, koja naglašava potrebu razumijevanja specifičnih ponašanja tijekom adolescencije.
Kampanji se i ove godine pridružuje sociolog Bruno Šimleša. On će na svojim društvenim mrežama tijekom listopada i studenog dijeliti iskustva odgajanja tinejdžerice i pružati savjete roditeljima za lakše snalaženje u razdoblju koje često prate nerazumijevanja u odnosima roditelja i djece.
Grupacija proizvođača piva HGK ističe da je riječ o višegodišnjem, sustavnom pristupu: poticanju trgovaca na odgovorno postupanje, osnaživanju roditelja te osvještavanju šire javnosti da je potreban zajednički napor u suzbijanju maloljetničke konzumacije alkohola.