Baby Lasagna u spotu koji predstavlja atrakcije sjeverozapadne Istre!

Spot naglašava raznolikost ponude, od mora i sporta do gastronomije, kulture i boravka u prirodi, a u središtu priče je obitelj koja se sprema kući nakon odmora, no djevojčica shvati da je izgubila omiljenu plišanu mačku.

Aleksandra Dimitrijević

8 Studeni 2025 I 16:15

Baby Lasagna u spotu koji predstavlja atrakcije sjeverozapadne Istre!
IstraIN

Klaster sjeverozapadne Istre predstavio je novi promotivni video „Where is my cat“, koji svježim i dinamičnim pristupom povezuje destinacije Umag, Novigrad, Brtoniglu, Buje, Motovun, Grožnjan i Oprtalj te hotelske kompanije Plava Laguna i Aminess Hotels & Resorts u jedinstvenu cjelinu.

Spot naglašava raznolikost ponude, od mora i sporta do gastronomije, kulture i boravka u prirodi. U središtu priče je obitelj koja se sprema kući nakon odmora, kada djevojčica shvati da je izgubila omiljenu plišanu mačku.

Potraga vodi kroz biciklističke ture, teniske terene, znamenitosti, kamene ulice i lokalne delicije. Posebnu notu daje gostovanje Baby Lasagne u ulozi fotografa, kao simbol energije i modernog identiteta regije.

„Spot je nastao u suradnji turističkih zajednica Klastera, s ciljem jačanja prepoznatljivosti sjeverozapadne Istre kao mjesta autentičnih iskustava za obitelji, sportaše, gurmane te ljubitelje kulture i prirode. Nismo željeli ‘razglednice’, nego emociju.