Black Friday: Infobip predviđa da će biti razmijenjeno više od 3,9 milijardi poruka između brendova i kupaca

Infobip predviđa da će Black Friday i Cyber Monday 2025. donijeti milijarde interakcija između brendova i kupaca, uz značajan porast RCS poruka, WhatsApp angažmana i e-mail komunikacije.

Aleksandra Dimitrijević

25 Studeni 2025 I 13:03

Black Friday: Infobip predviđa da će biti razmijenjeno više od 3,9 milijardi poruka između brendova i kupaca
Infobip

Globalna cloud komunikacijska platforma Infobip predviđa da će tijekom ove shopping sezone biti razmijenjeno više od 3,9 milijardi poruka između brendova i kupaca, što predstavlja porast od 15 % u odnosu na prošlu godinu.

Rast pokazuje kako umjetna inteligencija, mobilna trgovina i napredni komunikacijski kanali omogućuju sve personaliziranija iskustva kupovine.

Rich Communication Services (RCS) bit će najbrže rastući kanal u 2025., s volumenima koji će diljem svijeta za Black Friday rasti za 161 %, a na Cyber Monday za 269 %. SMS i dalje ostaje vodeći kanal u maloprodaji s gotovo 2,7 milijardi interakcija.

U SAD-u se očekuje više od 1,9 milijardi SMS poruka, dok RCS bilježi snažan skok na preko 57 milijuna, što je značajno više nego 2024. Predviđa se i porast angažmana na WhatsAppu za 44 % te porast volumena e-maila za više od 50 % na Cyber Monday.

 

Infobip

Prema istraživanju Infobipa, američki potrošači planiraju potrošiti uglavnom između 250 i 1.000 dolara tijekom Black Fridaya.

U Europi se očekuje da će se RCS volumeni povećati više od šest puta na Black Friday i pet puta na Cyber Monday, dok će se na WhatsAppu gotovo utrostručiti angažman. Korištenje e-maila rast će više od 50 %, uz rast SMS-a od 37 % na Black Friday.

Britanski potrošači uglavnom planiraju potrošnju ispod 250 funti, no mnogi su spremni potrošiti i do 1.000 funti, što ukazuje na snažnu maloprodajnu aktivnost i ukupnu prodaju od nekoliko milijardi funti. Slično tome, potrošači u Italiji, Španjolskoj i Njemačkoj uglavnom planiraju umjerenu potrošnju između 250 i 500 eura, potvrđujući dojam zdravog, ali opreznog maloprodajnog sektora.

E-mail ostaje dominantni kanal za promocije i potvrde kupovine u Europi, pri čemu južna tržišta preferiraju SMS, dok sjeverna tržišta pokazuju sve veći interes za bogatije chat formate.

 

Infobip

„Black Friday i Cyber Monday evoluirali su iz jednodnevnih događanja u višemjesečne razgovore“, izjavio je Ben Lewis, potpredsjednik za marketing i rast u Infobipu. Dodao je kako uvođenje RCS-a od strane Applea i fokusiranje brendova na hiperpersonalizirana iskustva mijenja način na koji trgovci i kupci međusobno komuniciraju.

Prognoza Infobipa za 2025. naglašava sve veći utjecaj integrirane komunikacije putem više kanala u poticanju trgovine.