UTRKA ZA NAJVEĆI ISTARSKI GRAD U kampanji je najviše potrošio Grbin, slijede Mihovilović, Boljunčić i Zoričić

Od desetero kandidata za gradonačelnika Pule u prvom dijelu izborne promidžbe najviše je potrošio SDP-ov Peđa Grbin, 42.250 eura, što ga po troškovima svrstava na drugo mjesto, iza Tomislava Tomaševića (Možemo) u Zagrebu.

Hina

13 Svibanj 2025 I 08:07

UTRKA ZA NAJVEĆI ISTARSKI GRAD U kampanji je najviše potrošio Grbin, slijede Mihovilović, Boljunčić i Zoričić
Foto: IstraIN

Šest dana do lokalnih izbora poznati su prvi troškovi kandidatkinja i kandidata za gradonačelnika odnosno gradonačelnicu najvećeg istarskog grada.

Od desetero kandidata za gradonačelnika Pule u prvom dijelu izborne promidžbe najviše je potrošio SDP-ov Peđa Grbin, 42.250 eura, što ga po troškovima svrstava na drugo mjesto, iza Tomislava Tomaševića (Možemo) u Zagrebu.   

Grbin je najviše, oko 14. 000 eura, potrošio na oglašavanje na portalima, zatim na plakatima (oko 7.000 eura), radiju (6.000 eura). Jedna od značajnijih stavki u njegovu izvješću su i „ostali troškovi“ koji glase na tvrtku Inter Intel iz Zagreba, a iznose 6.200 eura.

Od četvero donatora, od kojih dvoje nosi isto prezime kao i on, Grbin je dobio 3.500 eura, dva puta po 1.000 eura donirao mu je Slavko Grbin, 1.000 Sanja Radolović Grbin, a 500 eura Damir Milanović.

Aktualni gradonačelnik Pule, nezavisni Filip Zoričić, u promidžbu je uložio upola manje, 22.000 eura. Za usluge agencije Designsystem iz Zagreba, Borisa Maleševića, koja radi i za Sanju Radolović, SDP-ovu kandidatkinju za istarsku županicu, potrošio je 3.750 eura, a za „ostale nespomenute usluge“ tvrtke Puni krug iz Zagreba 3.000 eura, te još toliko za njene „ostale troškove“.

Od donatora je dobio 21. 000 eura, najviše su mu donirali Jure Mamić (3. 981 eura) i Dušanko Babić (3. 500 eura).

Više od njega potrošio je nezavisni Goran Mihovilović, 29.000 eura, od čega gotovo 13.000 eura čini trošak oglašavanja na portalima, 5.000 eura stajala ga je izrada filma i fotografija.  Sve je, vjerojatno, 'pokrio' vlastitim sredstvima, jer donacija, nema.

Izborni troškovi IDS-ova kandidata za pulskog gradonačelnika Valtera Boljunčića iznose 27. 900 eura, od čega četvrtinu, 7.000 eura, čine troškovi oglašavanja na portalima.  Donatora i donacija nije imao.

Donacijama iz prvog dijela promidžbe (17.200 eura), nezavisna Lorena Boljunčić  'pokrila' je izborne troškove (16. 800 eura). I ona je u oglašavanju prednost dala plakatima što ju je stajalo oko 7.000 eura. Najveću donaciju, ukupno 6.000 eura, dobila je od tvrtke Idea Istra.

Kako bi biračima predstavila sebe i svoj program kandidatkinja Možemo Dušica Radojčić potrošila je nešto više od 5. 500 eura, od čega 3.125 eura, za oglašavanje na televiziji.

Nezavisna Katarina Jukić Jakopič potrošila je oko 5.000 eura, od čega polovicu na promidžbu na društvenim mrežama. Donacija nema.

Predstavljanje biračima nezavisnog Elvisa Morinu nije stajalo ništa, a nije imao ni donacija. Isti je slučaj i sa kandidatom HDZ-ove koalicije Seanom Soldatićem.