Connect, Lima Len i Peconni snimili ljetni hit "Dođi na Jadran"
Iz vrućeg studija izašli su na vreli zagrebački asfalt i s odlično raspoloženom ekipom uputili se na more, preciznije na riječku Kantridu, snimiti razigran videospot.
IstraIN
26 Lipanj 2025 I 11:28
Foto: PRESS
Connect, Lima Len i Peconni zapalili su vatromet kreativne energije u studiju tijekom snimanja pjesme “Dođi na Jadran” koja će rasplesati svaki klub na našoj obali u sljedeća dva mjeseca.
Iz vrućeg studija izašli su na vreli zagrebački asfalt i s odlično raspoloženom ekipom uputili se na more, preciznije na riječku Kantridu, snimiti razigran videospot u režiji Ivana Dražića Gidre, koji potpisuje i glazbu te tekst zajedno s Lima Lenom i Peconnijem. Pjesmu su producirali Peconni i Gidra, a miksao i masterirao Bojan Šalamon Shalla.
“Ljeto nam je svima posebna inspiracija za stvaranje novih pjesama pa kad smo se svi našli u studiju ideje su samo frcale sa svih strana. Želimo ljudima ponuditi zabavu, to je ono što nas drajva. Ljeto nije za neke prevelike filozofije - dobra ekipa, mjuza, cuga, šta će ti više?!
I ljudi, dođite na Jadran, tu su najljepše cure, znamo iz iskustva. Nastupali smo u svjetskim partijanerskim oazama, naši klubovi grme još jače”, kaže ova neozbiljno ozbiljna ekipa sjajnih glazbenika koji su pobjednički ušli u 2025. godinu.
Lima Len je poharao play liste velikim hitom “Brajde” u duetu s Alenom Vitasovićem, Peconni je oduševio glazbenu scenu debitantskim hitom “Mislim” kojim je razbudio Zagrebački festival, a Connectovci nižu hitove, uspješne suradnje i rasprodane koncerte diljem regije.
Ove godine Connectovci imaju razloga za slavlje jer novim albumom koji je u zadnjoj fazi obilježavaju 20 godina karijere, a “Dođi na Jadran” je najavni singl albuma koji će zapaliti regiju.
"Mnogi od nas još se sjećaju dana kada je sat s Kule svojom zvonjavom oglašavao koliko je sati, bilježeći ritam svakodnevice. Taj zvuk ostao je urezan u kolektivno sjećanje naše zajednice."
Istra je spomenuta u kontekstu regionalnih delicija i lokalne gastronomije, s naglaskom na to kako autentični proizvodi Istre pronalaze svoje mjesto u modernim jelima i kulinarskim trendovima.
Posebna pozornost bila je posvećena promociji brošure „Prehrana i hidracija kod osoba starije životne dobi“, koju su pripremili nutricionisti Nastavnog zavoda za javno zdravstvo Istarske županije.
"Kod nas nitko nije osjetio to da je cijena plina narasla 17 puta prije tri godine. To nitko nije osjetio na svojim računima. Znate zašto? Jer je Vlada limitirala cijene plina, naftnih derivata i cijena struje", zaključio je Andrej Plenković.
Ove subote na startu Balkanskog prvenstva natjecat će se 49 jahača iz cijele regije na stazi dugoj 107 kilometara koja objedinjuje prirodnu ljepotu Istre i zahtjevan sportski izazov.
Vitamin D je zapravo hormon koji utječe na ekspresiju više od stotinu gena, što znači da pomaže da se genetske upute pretoče u proteine presudne za rad našeg organizma.
Njih 38, u pratnji učiteljica, provelo je četiri dana na jugu Hrvatske, gdje su, uz druženje s vršnjacima iz Osnovne škole Orebić, upoznali bogatu kulturnu i povijesnu baštinu Pelješca i okolnih mjesta.
U sadnji su sudjelovala i djeca iz Osnovne škole Vladimira Nazora Vrsar i Dječjeg vrtića Tići, zajedno s djelatnicima Montrakera. Djeca su imala priliku vidjeti kako izgleda stablo lijeske i njezin plod te doznati više o njezinoj važnosti u lokalnoj tradiciji i povezanosti s Vrsaranskim amaretima.
Njegove pjesme obilježile su živote brojnih generacija, a upravo kroz ovaj program publika i glazbeni kolege žele mu iskazati zahvalnost za sve emocije, uspomene i stihove koji su postali dio naše svakodnevice.
Prvi put je za Nogometni klub Istra zaigrao u njegovoj drugoj drugoligaškoj sezoni 1963./64. Igrao je na poziciji napadača i za NK Istru odigrao ukupno 238 prvenstvenih utakmica u kojima je postigao 79 golova te je drugi najbolji strijelac u klupskoj povijesti, iza Mirka – Mikija Ostovića.
Iako nije sudjelovala u stvaranju ove pjesme, Lara ne krije koliko joj znači: „Za mene je ovo najposebnija pjesma do sada, iako ovog puta nisam imala prste u autorstvu. Mislim da će se ljudima jako svidjeti.“ Pjesmu prati i videospot koji je Lara sama režirala.
Za kreativnu realizaciju projekta zaslužan je Studio Tumpić/Prenc koji je osmislio idejno i izvedbeno rješenje dizajna klupa te prilagodio tekstove legendi. Projekt je sufinanciran sredstvima Hrvatske turističke zajednice kroz Fond za turistički nedovoljno razvijena područja i kontinent.
"Podsjećamo da je naša zadaća sačuvati svoju kulturu i tradiciju te se integrirati u lokalnu zajednicu jer samo takve će nas prihvatiti i uvažavati domicilno stanovništvo i samo takvi, složni, možemo biti ravnopravni građani te ostvarivati svoja prava", poručili su iz Bošnjačke zajednice Rovinj.