Zaratili su pred očima javnosti i zapalili internet, a sada otkrivaju da je sve bio zabavni uvod u novu suradnju
Ono što je započelo kao javni sukob pretvorilo se u priču koja je obuzela medije i fanove, a kulminacija je stigla u obliku nove glazbene suradnje i spektakularnog animiranog spota.
IstraIN
20 Listopad 2025 I 12:20
Foto: Renato Branđolica/HRT
Nakon tri dana napetosti, medijskih natpisa, objava i burnih komentara na društvenim mrežama, Baby Lasagna i Vojko V otkrili su istinu iza svoje navodne svađe. Sve je bio dio pažljivo osmišljene kampanje za njihov duet „Beskonačna osveta 2“.
Ono što je započelo kao javni sukob pretvorilo se u priču koja je obuzela medije i fanove, a kulminacija je stigla u obliku nove glazbene suradnje i spektakularnog animiranog spota. Pjesma donosi spoj Lasagninog prepoznatljivog zvuka s Vojkovim jedinstvenim rap izrazom. Tematski, pjesma govori o rivalstvu i kreativnom nadmetanju dvojice glazbenika.
„Vojka slušam još od srednje škole - od faze Dječaka, Kiše Metaka pa sve do solo projekta. Mislim da mi je njegov nastup u Čakovcu prije 7-8 godina bio prvi hip-hop koncert.
Baš zato, ova suradnja bitna mi je i na osobnoj razini.
Na pjesmi i spotu počeli smo raditi još u 2. mjesecu i nakon 500 verzija pjesme i spota, napokon smo se našli na ovome što vidite i čujete danas. Moj prvi glazbeni fight bio je s Vojkom, a ne Käärijom - samo je Beskonačnoj Osveti 2 trebalo malo duže da se ispeče.“, poručio je Baby Lasagna.
Inspiriran anime estetikom i vizualnim identitetom koji podsjeća na kultne japanske serijale, spot za pjesmu autorski potpisuje David Lovrić sa svojim animatorskim timom. Animirani mini-film vizualno i impresivno prikazuje Baby Lasagnu i Vojka V u epskoj borbi, uz dinamične scene koje podsjećaju na omiljene anime junake.
Radnja spota odvija se u distopijskom svijetu u kojem Baby Lasagna i Vojko V koriste glazbu kao oružje. Željeli su napraviti spot koji će spojiti adrenalin, zabavu i dobru dozu drame, ali i pratiti tematiku i poruku nove glazbene poslastice.
„Ne sjećam se kada se na sceni pojavio netko kao Baby Lasagna, da se vinuo toliko visoko u tako malo vremena, a da je privatno i kao javna pojava ostao na zemlji. Zato mi je bila čast odraditi ovu suradnju s njim. Obojica smo fanovi starih borilačkih igara i animea pa smo odlučili odvest taj đir do kraja - šta se tiče muzike, spota i promocije.“, nadodao je Vojko V.
Ova glazbena suradnja pokazala je da glazba više nije samo zvuk, nego i priča. Od “javne svađe” do premijere, Baby Lasagna i Vojko V uspješno su spojili marketing, umjetnost i zabavu u cjelinu koja je osvojila internet. Pjesma će od petka biti dostupna i na glazbenim platformama.
Festival je otvoren za sve zainteresirane građane, bez obzira na ranije iskustvo u volontiranju. Organizatori poručuju da je cilj događanja potaknuti veće uključivanje zajednice i naglasiti ključnu ulogu udruga u društvenom i kulturnom životu Pazina.
Posebno problematičnim smatra zapuštene prostore bivše vojne imovine, koji unatoč iznimnom potencijalu postaju „mrtvi kulturni kapital“ zbog neriješenih imovinsko-pravnih odnosa, umjesto da budu resurs za društveni i gospodarski razvoj.
Uz velike kapitalne projekte, gradonačelnik Emil Nimčević naglasio je da proračun donosi konkretne koristi svim generacijama Rovinjaca – od djece i sportaša do roditelja, javnih djelatnika i umirovljenika – pri čemu se najveći dio sredstava usmjerava na podizanje životnog standarda.
Nagrađeni su Matija Bošković, direktor hotela Marea Suites 5*, Valamar Collection u Poreču i Damjan Dumić, direktor Arba Resorta 4*, Valamar Collection na otoku Rabu.
U kategoriji Organizator volontiranja dodijeljene su dvije prve nagrade, a nagrađeni su Društvo naša djeca Pazin i Udruga Liga protiv raka Pula. Prva nagrada u 2. kategoriji za Volontera/ku 2025. godine pripala je Antoniju Radoloviću za volonterski angažman u Udruzi Aja.
Upoznali su se i zaljubili, kako su kazali, na plesnoj večeri u školi u Jadreškima, a velik dio života i rada proveli su na stanciji unutar današnjeg OKZ-a Valtura. Prisjećajući se mladosti, kazali su: „Tada nismo imali ni struje, ni vode, ni švalta, ali nan je bilo lipo.“
Harvey Norman donosi 7 dana vrhunskih popusta i sjajnu božićnu ponudu namještaja, madraca, kuhinja po mjeri, bijele tehnike, malih kućanskih aparata i druge tehnologije!
Božićnica se dodjeljuje za oko 1.200 korisnika, a iznosi su utvrđeni prema visini primljene mirovine: 70 € za najniže primatelje i osobe bez prihoda, 50 € za mirovine od 341 do 540 €, 40 € za mirovine od 541 do 930 € i 30 € za mirovine iznad 930 €.
Radionica je okupila brojne sudionike – djecu, roditelje, volontere, udruge – koji su zajedno izrađivali blagdanske ukrase i stvarali ozračje zajedništva koje se rijetko gdje može doživjeti.
Svečano otvorenje klizališta planirano je za 5. prosinca u 18 sati, dok su već od 1. prosinca na lokaciji Karolina počele vožnje na panoramskom kotaču Pula Eye, nudeći posjetiteljima nezaboravne prizore grada iz visine.
U petak, 5. prosinca, slijedi svečano otvorenje klizališta u Areni u petak, 5. prosinca, dok se u subotu, 6. prosinca, dočekuje Sveti Nikola koji direktno sa svog broda stiže u Arenu