PUN POGODAK! Rental Revolution by Istrialux u Pazinu: Inspiracija i znanje kao poticaj za privatne iznajmljivače
Ovaj jedinstveni događaj pružio je priliku za učenje, razmjenu iskustava i umrežavanje te je bio izvor inspiracije za sve sudionike.
IstraIN
31 Ožujak 2025 I 16:34
Rental Revolution by Istrialux
U subotu, 29. ožujka 2025., održana je vrlo uspješna konferencija "Rental Revolution by Istrialux" u Spomen domu u Pazinu, koja je okupila veliki broj privatnih iznajmljivača, turističkih djelatnika i stručnjaka iz industrije. Ovaj jedinstveni događaj pružio je priliku za učenje, razmjenu iskustava i umrežavanje te je bio izvor inspiracije za sve sudionike.
Konferencija je obuhvatila sedam ključnih tema, uključujući napredne tehnologije u turizmu, promociju destinacija te aktualne zakonske i porezne promjene. Sudionici su imali priliku učiti od 12 renomiranih stručnjaka kroz predavanja i panel rasprave, koji su podijelili svoja znanja o novim trendovima i izazovima u industriji.
Jedan od najsvjetlijih trenutaka konferencije bila je energija koju su sudionici ponijeli sa sobom. Kako je istaknula jedna od polaznica, Simona: „To je ono ča fali mnogim iznajmljivačima. Biti dio zajednice koja dijeli iskustva i znanje bilo je pravo otkriće. Osjećala sam da sam dobila novu energiju i motivaciju za daljnji rad. Ovaj događaj me inspirirao, a priče koje smo čuli bile su stvarno korisne za moj posao."
Osim edukativnog dijela, konferencija je pružila i priliku za umrežavanje, s više od 30 partnera koji su sudionicima omogućili pristup ekskluzivnim uslugama i alatima koji mogu unaprijediti njihovo poslovanje. Sudionici su imali priliku povezati se s kolegama iz cijele regije i razmijeniti iskustva koja će im pomoći u daljnjem razvoju njihovih iznajmljivačkih usluga.
Rental Revolution by Istrialux
"Rental Revolution by Istrialux" okupio je privatne iznajmljivače, turističke djelatnike i stručnjake s ciljem razmjene znanja i inovacija u sektoru turističkog smještaja. Konferencija je obuhvatila i teme poput storytellinga, primjene AI alata u turizmu i prilagodbe tržišnim izazovima, a dinamičan program i inspirativni gosti omogućili su svakom sudioniku da pronađe korisne savjete za svoje poslovanje. Moderiranje događaja preuzeo je poznati televizijski voditelj Frano Ridjan, čiji su šarm i duhovitost dodatno obogatili atmosferu konferencije.
Igor Macan, direktor Agencije Istrialux, istaknuo je: „Rental Revolution je događaj godine u Istri, zamišljen kako bi privatni iznajmljivači unaprijedili svoje poslovanje prije početka ljetne sezone. Ovaj događaj želimo učiniti tradicijom, jer vjerujemo da suradnja i razmjena iskustava ključni su za uspjeh svakog iznajmljivača, a samim time i uspjeh cijele destinacije.“
"Rental Revolution by Istrialux" tako je ispunio svoju misiju – postaviti temelje za uspješan nastavak turističke sezone i stvoriti platformu za dugoročno poboljšanje poslovanja privatnih iznajmljivača u Istri. Ovaj događaj zasigurno će postati nezaobilazan u kalendaru svih onih koji žele napredovati u industriji i povezati se s najnovijim trendovima turizma.
Gradska knjižnica i čitaonica Pula ovogodišnji Međunarodni dan dječje knjige obilježit će s dva književna susreta učenika i autorica za djecu i obiteljsku radionicu poticanja čitanja.
Ovogodišnja konvencija, naslovljena jednostavno „Vremeplov“, stavit će naglasak na dinamiku između nerazriješenih pitanja prošlosti te tehnoloških stremljenja budućnosti.
Ovog je ponedjeljka u prostorijama Hrvatskog novinarskog društva u Zagrebu održan okrugli stol pod nazivom „Govor mržnje ili sloboda govora?“, u organizaciji Centra za građanske inicijative Poreč.
Ovo istraživanje objavljeno je u uglednom znanstvenom časopisu 'Frontiers in Ecology and Evolution' i temelji se na analizi podataka o bioraznolikosti fitoplanktona prikupljenih tijekom posljednje 24 godine.
Od svog prvog izdanja do danas jedna je od najprodavanijih i najčitanijih putopisnih knjiga u Hrvatskoj. Prevedena je na perzijski jezik te je u Iranu doživjela već pet izdanja.
Gradovi će se bodovati prema broju okupljenih volontera i količini prikupljenog otpada, a za tri najuspješnija osiguran je nagradni fond od 45.000 eura namijenjen kupnji sadnica drveća za urbano pošumljavanje.