Pred vratima je 26. izdanje Sajma cvijeća 'Umag Floria'
Ukupno 15-ak izlagača stiže iz cijele Hrvatske. Riječ je o dugogodišnjim izlagačima na umaškom Sajmu cvijeća, a koji se uvijek drage volje vraćaju u Umag.
U Umag stižu ljepši sunčani dani, u koje se savršeno uklapa i nadolazeći tradicionalni, uvijek rado posjećen, Sajam cvijeća – Umag Floria.
Dvadeset šesto izdanje ove ove cvjetne manifestacije bit će održano od 25. do 27. travnja 2025. na istoj lokaciji kao i lani, umaškoj rivi, u parku Humagum kraj Mediteranskog parka.
Komunela d.o.o. ove je godine pripremila Sajam sa širokim i šarolikim asortimanom cvjetnica, ukrasnog bilja i voća. Od petka do nedjelje, od 08:00-20:00h, moći će se posjetiti Sajam te uživati u bogatoj ponudi, kao i izvršiti kupovinu.
Ukupno 15-ak izlagača stiže iz cijele Hrvatske. Riječ je o dugogodišnjim izlagačima na umaškom Sajmu cvijeća, a koji se uvijek drage volje vraćaju u Umag.
Zahvaljujući ovom prekrasnom sajmu, koji predstavlja svojevrsnu uvertiru u nadolazeći mjesec grada Umaga uz niz kulturno-zabavnih manifestacija, privlače se simpatije sve većeg broja posjetitelja koji se Umagu vraćaju ne bi li ponovno doživjeli čari umaške travanjske cvjetne priče.
Sjajnu utakmicu odigrali su nogometaši Istre koji su na ispunjenom Poljudu, pred više od 23 tisuće gledatelja stigli do vrijedne pobjede i nova tri boda.
Neposredno prije sedmog izdanja Sea Star Festivala, Bridge konferencija, jedna od najvećih europskih konferencija ove vrste pružit će ekskluzivnu priliku liderima iz industrije za umrežavanje, razmjenu ideja te oblikovanje budućnosti glazbe i tehnologije.
Organizatori pozivaju sve ljubitelje prirode, povijesti, duhovnosti i pješačenja da im se pridruže u ovoj
posebnoj prilici za istraživanje manje poznatih, ali iznimno vrijednih dijelova Južne Istre.
Na današnjem aktualnom satu u Hrvatskom saboru, kandidatkinja Možemo! za gradonačelnicu Pule i saborska zastupnica Dušica Radojčić postavila je premijeru Plenkoviću pitanje o novom pokušaju prodaje brodogradilišta Uljanik.
Istarska razvojna agencija sudjeluje u provedbi prekograničnog projekta BEST4.0 – Blue Economy Sectors Digital Transformation towards Industry 4.0, koji povezuje partnere iz Hrvatske i Italije u zajedničkoj misiji poticanja digitalne transformacije malih i srednjih poduzeća u sektoru plave ekonomije
Na natječaj se prijavila 31 tvrtka, a gradnja je povjerena poduzeću Fröhlich iz Graza. Neki su koncesionari paralelno pokušavali izgraditi željezničku vezu Trsta i Rijeke, no zbog nedostatka kapitala morali su odustati.
Učitelji koji svojim pristupom pokazuju povjerenje prema učenicima ne utječu samo na školski uspjeh - oni pomažu djeci da razviju unutarnju sigurnost koja ostaje s njima cijeli život.
Digitalna agencija Markething specijalizirana je za napredna e-commerce i booking rješenja, zajedno s Istarskom razvojnom turističkom agencijom sa vizijom, tehnologijom i strateškim pristupom omogućili su razvoj platforme koja spaja lokalne turističke pružatelje i globalne korisnike.
Cilj ove akcije je podizanje svijesti o potrebi smanjenja našeg štetnog utjecaja na okoliš i atmosferu i iskorištavanja prirodnih resursa jednostavnom promjenom svakodnevnih navika.