Studio Tumpić/Prenc godinu zaključuje međunarodnim zlatom za Famìu

Projekt koji je Studio predstavio tek ove godine, do njezina je kraja osvojio niz priznanja struke, kako na domaćoj, tako i na međunarodnoj sceni, svrstavajući se među ovogodišnje naj­nagrađivanije domaće projekte prema broju osvojenih međunarodnih nagrada.

IstraIN

19 Prosinac 2025 I 20:28

Studio Tumpić/Prenc godinu zaključuje međunarodnim zlatom za Famìu
Foto: PRESS

Famìa, novi rovinjski brend linije maslinovih ulja na čijem su vizualnom identitetu radili kreativci iz Studija Tumpić/Prenc, ovu godinu zaključuje s još jednom međunarodnom nagradom, i to zlatnog sjaja.

Projekt koji je Studio predstavio tek ove godine, do njezina je kraja osvojio niz priznanja struke, kako na domaćoj, tako i na međunarodnoj sceni, svrstavajući se među ovogodišnje naj­nagrađivanije domaće projekte prema broju osvojenih međunarodnih nagrada.

Nakon američkog Communication Artsa, europskog Pentawardsa i European Design Awardsa, kao i domaćeg Zagreb Design Weeka, stiglo je i priznanje Graphisa s natjecanja Packaging11.

Graphis već osam desetljeća bilježi kreativnu izvrsnost,  a njegova zbirka predstavlja vrhunce svjetske kreativnosti kroz opsežan arhiv djela. Posvećen poticanju razvoja najboljih profesionalnih i novih talenata diljem svijeta, Graphis kroz prestižna natjecanja, jedinstvene publikacije, edukativne programe, izložbe i digitalne medije osigurava da se razvoj vizualne komunikacije prepoznaje, vrednuje i trajno čuva.

Svoj trag u slavljenju kreativne izvrsnosti ostavila je i Famìa, čije ime potječe iz rovinjskog dijalekta i njegove riječi za “obitelj”. Dotadašnji naziv “House of local products” postaje slogan koji dodatno podupire priču, čiji korijeni sežu u slikoviti istarski gradić Rovinj.

Rovinj se razvio na poluotoku, s kućama raznih boja i veličina gusto zbijenima uz samu morsku obalu, a stoljećima je napredovao zahvaljujući ribarstvu i maloj poljoprivredi, uključujući proizvodnju maslinovog ulja, koje je gotovo svaka obitelj proizvodila u vinogradima izvan gradskog središta.

Rovinjska arhitektura i njezine šarene kućice poslužile su Studiju Tumpić/Prenc kao glavna inspiracija za vizualni identitet, prenoseći slikovitost i raznolikost obitelji na sam proizvod.

 

Foto: PRESS

Svakom je etiketom boca maslinovog ulja pretvorena u minijaturni dom. Boje su odabrane prema karakterističnim rovinjskim fasadama, a istovremeno označavaju različite intenzitete ulja. 

Kada se boce različitih veličina i boja poslože jedna uz drugu, stvaraju atraktivne kompozicije koje podsjećaju na mediteranski gradić.

Dizajn ističe proizvod, promovira grad i obogaćuje prodajni prostor bez dodavanja drugih elemenata, a ujedno potiče kupce na prikupljanje svih intenziteta okusa, pritom kući odnoseći autentičan djelić Rovinja, čime se doprinosi profitabilnosti i prihodu klijenta.

Projekt je realiziran u suradnji s Etikgrafom i samo je jedan u nizu zapaženih radova Studija Tumpić/Prenc. Studio potpisuje brojne domaće projekte s međunarodnim odjekom, a iza sebe ima neka od najvažnijih priznanja industrije, uključujući Cannes Lions, Red Dot Best of the Best, London International Award, Golden Drum, IIID Award i mnoge druge, čime iz godine u godinu potvrđuje svoje mjesto među vodećim kreativnim studijima.