Studio Tumpić/Prenc godinu zaključuje međunarodnim zlatom za Famìu
Projekt koji je Studio predstavio tek ove godine, do njezina je kraja osvojio niz priznanja struke, kako na domaćoj, tako i na međunarodnoj sceni, svrstavajući se među ovogodišnje najnagrađivanije domaće projekte prema broju osvojenih međunarodnih nagrada.
IstraIN
19 Prosinac 2025 I 20:28
Foto: PRESS
Famìa, novi rovinjski brend linije maslinovih ulja na čijem su vizualnom identitetu radili kreativci iz Studija Tumpić/Prenc, ovu godinu zaključuje s još jednom međunarodnom nagradom, i to zlatnog sjaja.
Projekt koji je Studio predstavio tek ove godine, do njezina je kraja osvojio niz priznanja struke, kako na domaćoj, tako i na međunarodnoj sceni, svrstavajući se među ovogodišnje najnagrađivanije domaće projekte prema broju osvojenih međunarodnih nagrada.
Nakon američkog Communication Artsa, europskog Pentawardsa i European Design Awardsa, kao i domaćeg Zagreb Design Weeka, stiglo je i priznanje Graphisa s natjecanja Packaging11.
Graphis već osam desetljeća bilježi kreativnu izvrsnost, a njegova zbirka predstavlja vrhunce svjetske kreativnosti kroz opsežan arhiv djela. Posvećen poticanju razvoja najboljih profesionalnih i novih talenata diljem svijeta, Graphis kroz prestižna natjecanja, jedinstvene publikacije, edukativne programe, izložbe i digitalne medije osigurava da se razvoj vizualne komunikacije prepoznaje, vrednuje i trajno čuva.
Svoj trag u slavljenju kreativne izvrsnosti ostavila je i Famìa, čije ime potječe iz rovinjskog dijalekta i njegove riječi za “obitelj”. Dotadašnji naziv “House of local products” postaje slogan koji dodatno podupire priču, čiji korijeni sežu u slikoviti istarski gradić Rovinj.
Rovinj se razvio na poluotoku, s kućama raznih boja i veličina gusto zbijenima uz samu morsku obalu, a stoljećima je napredovao zahvaljujući ribarstvu i maloj poljoprivredi, uključujući proizvodnju maslinovog ulja, koje je gotovo svaka obitelj proizvodila u vinogradima izvan gradskog središta.
Rovinjska arhitektura i njezine šarene kućice poslužile su Studiju Tumpić/Prenc kao glavna inspiracija za vizualni identitet, prenoseći slikovitost i raznolikost obitelji na sam proizvod.
Foto: PRESS
Svakom je etiketom boca maslinovog ulja pretvorena u minijaturni dom. Boje su odabrane prema karakterističnim rovinjskim fasadama, a istovremeno označavaju različite intenzitete ulja.
Kada se boce različitih veličina i boja poslože jedna uz drugu, stvaraju atraktivne kompozicije koje podsjećaju na mediteranski gradić.
Dizajn ističe proizvod, promovira grad i obogaćuje prodajni prostor bez dodavanja drugih elemenata, a ujedno potiče kupce na prikupljanje svih intenziteta okusa, pritom kući odnoseći autentičan djelić Rovinja, čime se doprinosi profitabilnosti i prihodu klijenta.
Projekt je realiziran u suradnji s Etikgrafom i samo je jedan u nizu zapaženih radova Studija Tumpić/Prenc. Studio potpisuje brojne domaće projekte s međunarodnim odjekom, a iza sebe ima neka od najvažnijih priznanja industrije, uključujući Cannes Lions, Red Dot Best of the Best, London International Award, Golden Drum, IIID Award i mnoge druge, čime iz godine u godinu potvrđuje svoje mjesto među vodećim kreativnim studijima.
Građevinsko – obrtnički radovi odnosili su se na izradu skele, demontažu zvona s jarmom, demontažu kamenog lučnog elementa preslice, Izradu novog drvenog jarma, okova, vješanja zvona i prihvata jarma na kamenim elementima preslice te montažu svih restauriranih dijelova (zvono s jarmom i ovjesom za
Projekt koji je Studio predstavio tek ove godine, do njezina je kraja osvojio niz priznanja struke, kako na domaćoj, tako i na međunarodnoj sceni, svrstavajući se među ovogodišnje najnagrađivanije domaće projekte prema broju osvojenih međunarodnih nagrada.
U blagdanskom duhu pozivaju se svi građani, roditelji, prijatelji i ljubitelji plesa da podrže mlade plesače i uživaju u večeri ispunjenoj pokretom, glazbom i emocijama.
Prijatelji životinja donose emotivnu kompilaciju koja će potresti svako srce. "Zabrana bučne pirotehnike i prijelaz na sigurnije oblike proslave je nužan civilizacijski minimum" poručuju iz udruge.
Ulaznice za koncert Marka Perkovića Thompsona u porečkoj Žatici, koji će se održati 10. siječnja, rasprodane su u nešto višen od sat vremena od početka prodaje, zbog čega je organizator odmah najavio i drugi koncert u Poreču, zakazan za 11. siječnja.
BOHOHO Advent održavat će se od 19. prosinca 2025. do 4. siječnja 2026., svakoga dana u terminu od 11:00 do 00:00, na atraktivnoj lokaciji Šetalište vijeća Europe 6, bazen Delfin.
Posebno su istaknuti potopljeno prapovijesno sojeničarsko naselje te prapovijesni šivani brod Zambratija, jedan od najznačajnijih nalaza te vrste na Jadranu. Ovi nalazi svjedoče o razvijenim pomorskim znanjima, načinu života i prilagodbi prapovijesnih zajednica morskom okolišu.
Podsjetimo i kako je upravo u koncertnoj dvorani Adris 2012. godine snimljen album Nola Piano, koji donosi Noline pjesme izvedene samo uz klavirsku pratnju.
Učenici Turističko ugostiteljske škole Antona Štifanića Poreč već naveliko pripremaju brojne slastice za Slatko jutro, koje će se održati u subotu, 20. prosinca od 11 sati na porečkom Adventu u Parku Matije Gupca.
Posebnu pažnju posvetio je najmlađima na Odjelu pedijatrije i Odjelu otorinolaringologije, gdje je djeci podijelio poklone i barem na trenutak uljepšao boravak u bolnici. Osmijesi i veselje mališana pokazali su koliko ovakvi trenuci znače u bolničkom okruženju.
Program započinje u 18 sati koncertom Limene glazbe Grada Vodnjana i Zajednice Talijana Vodnjan. Ovaj sastav, ponovno pokrenut u ožujku 2022. godine nakon višegodišnje stanke, danas okuplja tridesetak glazbenika različitih generacija, s naglaskom na mlade izvođače.
Želja je da se u ovoj prilici prikupe donacije igračaka, knjiga, slikovnica koje su djeca „prerasla“ i da se odnesu u Opću bolnicu Pula, na odjel pedijatrije, kako bi se razveselilo male pacijente tijekom njihovog boravka u bolnici.