Nakon prošlogodišnjeg uspjeha događaja "Marketing Mingle Malih Proizvođača", studenti Ekonomskog fakulteta u Rijeci ponovno vas pozivaju na novo izdanje ovog inspirativnog događaja, koje će se održati u utorak, 14. siječnja 2025. godine, s početkom u 16:30 sati u velikoj dvorani u aneksu Ekonomskog fakulteta u Rijeci (Ivana Filipovića 4).
Ovogodišnji program donosi panel raspravu pod nazivom “Od ideje do uspjeha - Važnost marketinga u ranim fazama poslovanja”, koja okuplja uspješne male proizvođače i marketinške stručnjake.
Kroz razmjenu iskustava i praktičnih savjeta, panelisti će rasvijetliti ključnu ulogu marketinga u razvoju poslovanja i brenda.
Na panelu vas očekuju Ivana First Komen, profesorica i voditeljica programa cjeloživotnog obrazovanja Marketing malih proizvođača: od tradicije i prirodnih resursa do proizvoda visoke vrijednosti, koja će predstaviti akademsku perspektivu, te Mladenka Tomić, suosnivačica Fabula marketinške agencije, sa stručnim savjetima iz prakse.
Foto: FB / Marketing malih proizvođača
Poduzetničke priče podijelit će Marko Fabić, osnivač destilerije Sempervivum i Jovana Čutul, predsjednica udruge „Žene za otok“, naglašavajući važnost marketinga i zajedništva u poslovanju.
Kao peti panelist pridružit će se predsjednik Udruženja obrtnika Rijeka, Ivica Zbašnik koji će dati perspektivu izazova s kojima se susreću obrtnici.
Posjetitelji će također moći saznati više o programu cjeloživotnog obrazovanja „Marketing malih proizvođača: od tradicije i prirodni resursa do proizvoda visoke kvalitete“ koji nudi Ekonomski fakultet u Rijeci.
Nakon rasprave slijedi druženje i networking. Pozvani su svi mali proizvođači autohtonih, ručno rađenih ili prirodnih proizvoda, vlasnici OPG-ova, kao i svi zainteresirani, da se pridruže i iskoriste ovu priliku za učenje i umrežavanje!
Više informacija dostupno je na Instagram i Facebook profilima programa Marketing malih proizvođača te web stranici Ekonomskog fakulteta u Rijeci.
Incidenti uzrokuju materijalnu štetu i narušavaju osjećaj sigurnosti građana. Nadležne službe upozoravaju na moguće prekršajne i kaznene posljedice te pozivaju na prijavu svakog slučaja.
Dvoje ljudi ozlijeđeno je u prometnoj nesreći kod Karojbe nakon što je vozačica s 2.18 promila alkohola u krvi izgubila kontrolu nad automobilom, sletjela s ceste i udarila u stablo.
Lažni liječnik uvjerio je da joj je kći slomila nogu i da je zadržana u bolnici te zatražio hitnu predaju novca i nakita “bolničkom djelatniku”. Žena je vrijednosti predala osobi koja se predstavila kao zaposlenik bolnice.
Porezna uprava objavila je novu listu poreznih dužnika, na kojoj se nalaze više od tisuću tvrtki iz cijele Hrvatske, među njima i više od stotinu subjekata iz Istre, čiji se dugovi kreću od desetaka tisuća pa sve do višemilijunskih iznosa, dok pojedine fizičke osobe duguju stotine tisuća eura.
Danas nas očekuje promjenjivo vrijeme – uz sunčana razdoblja, na sjevernom Jadranu i u gorju povremeni oblaci i kiša, a navečer jače pogoršanje sa zapada uz pljuskove i grmljavinu, dok početak tjedna donosi izraženije oborine, buru i zahlađenje, osobito u unutrašnjosti.
Predavanje počinje u 10 sati i prvenstveno je namijenjeno umirovljenicima, no dobrodošli su svi zainteresirani građani. Nakon predavanja zainteresirani će imati prigodu izmjeriti glukozu u krvi i arterijski tlak.
Biti roditelj nikada nije bilo jednostavno, a danas se čini težim nego ikad — zato u Rovinju ponovno počinje Mala škola za uspješno roditeljstvo, ciklus radionica koji roditeljima pruža podršku, znanje i osjećaj da u odgoju nisu sami.
Svako planirano putovanje kreće s bar nekakvim istraživanjem mjesta koje želimo posjetiti. Informacije koje na internetu možete pronaći o Parku vojaške zgodovine Pivka taman su atraktivne da poželite vidjeti kompleks, a mi ćemo pokušati dočarati zašto ne propustiti posjet ovom lokalitetu...
Nekadašnji običaj da se pokojnicima na grobove nose i ostavljaju neka jela ili da se noću ostavlja prostrt stol s jelima i pićem (ili samo pićem), s vremenom je iščeznuo.
Tijekom studenog muškarci se potiču na puštanje brkova kako bi osvijestili javnost na važnost prevencije, ali i potaknuli na rano otkrivanje, dijagnosticiranje i liječenje raka prostate.