Pridružite se panel raspravi 'Od ideje do uspjeha - Važnost marketinga u ranim fazama poslovanja'

Kroz razmjenu iskustava i praktičnih savjeta, panelisti će rasvijetliti ključnu ulogu marketinga u razvoju poslovanja i brenda.

Iris Foriš
Iris Foriš

13 Siječanj 2025 I 06:45

Pridružite se panel raspravi 'Od ideje do uspjeha - Važnost marketinga u ranim fazama poslovanja'
Foto: Wikipedia Rijeka

Nakon prošlogodišnjeg uspjeha događaja "Marketing Mingle Malih Proizvođača", studenti Ekonomskog fakulteta u Rijeci ponovno vas pozivaju na novo izdanje ovog inspirativnog događaja, koje će se održati u utorak, 14. siječnja 2025. godine, s početkom u 16:30 sati u velikoj dvorani u aneksu Ekonomskog fakulteta u Rijeci (Ivana Filipovića 4).

Ovogodišnji program donosi panel raspravu pod nazivom “Od ideje do uspjeha - Važnost marketinga u ranim fazama poslovanja”, koja okuplja uspješne male proizvođače i marketinške stručnjake.

Kroz razmjenu iskustava i praktičnih savjeta, panelisti će rasvijetliti ključnu ulogu marketinga u razvoju poslovanja i brenda.

Na panelu vas očekuju Ivana First Komen, profesorica i voditeljica programa cjeloživotnog obrazovanja Marketing malih proizvođača: od tradicije i prirodnih resursa do proizvoda visoke vrijednosti, koja će predstaviti akademsku perspektivu, te Mladenka Tomić, suosnivačica Fabula marketinške agencije, sa stručnim savjetima iz prakse.

Foto: FB / Marketing malih proizvođača

Poduzetničke priče podijelit će Marko Fabić, osnivač destilerije Sempervivum i Jovana Čutul, predsjednica udruge „Žene za otok“, naglašavajući važnost marketinga i zajedništva u poslovanju.

Kao peti panelist pridružit će se predsjednik Udruženja obrtnika Rijeka, Ivica Zbašnik koji će dati perspektivu izazova s kojima se susreću obrtnici.

Posjetitelji će također moći saznati više o programu cjeloživotnog obrazovanja „Marketing malih proizvođača: od tradicije i prirodni resursa do proizvoda visoke kvalitete“ koji nudi Ekonomski fakultet u Rijeci.

Nakon rasprave slijedi druženje i networking. Pozvani su svi mali proizvođači autohtonih, ručno rađenih ili prirodnih proizvoda, vlasnici OPG-ova, kao i svi zainteresirani, da se pridruže i iskoriste ovu priliku za učenje i umrežavanje!

Više informacija dostupno je na Instagram i Facebook profilima programa Marketing malih proizvođača te web stranici Ekonomskog fakulteta u Rijeci.