U centru Pule otvorena je agencija Molo Longo Pula za bezbrižno i profesionalno upravljanje turističkim nekretninama
Kroz profesionalan pristup i posvećenost kvaliteti Molo Longo Pula nastoji povećati zadovoljstvo iznajmljivača, ali i gostima osigurati vrhunsko iskustvo boravka pridonoseći jačanju imidža Istre kao jedne od najprestižnijih destinacija hrvatskog turizma.
Sponzorirani sadržaj
25 Veljača 2025 I 13:56
Molo Longo PulaLara Vuković (Molo Longo Pula) i Josip Prskalo (vlasnik brenda Molo Longo)
U utorak 25. veljače na adresi Flavijevska 8 u centru Pule svečano je otvorena agencija Molo Longo Pula.
Kao franšiza matične agencije Molo Longo, koja broji šest godina rada, više od 250 zadovoljnih klijenata te preko 300.000 gostiju godišnje s izvrsnim recenzijama, Molo Longo Pula vlasnicima apartmana i kuća za odmor na području Grada Pule i okolice nudi sigurno, profitabilno i potpuno bezbrižno iznajmljivanje.
Na svečanom otvorenju agencije Molo Longo Pula, prve franšize brenda Molo Longo u Istri, okupili su se poslovni partneri, iznajmljivači te predstavnici Turističke zajednice Istarske županije i Turističke zajednice Grada Pule.
Tom prilikom predstavljene su usluge agencije, koja kao dio franšiznog sustava nudi potpuno upravljanje turističkim objektima, uključujući oglašavanje, komunikaciju s gostima, održavanje i optimizaciju prihoda.
Molo Longo Pula
„S puno entuzijazma i posvećenosti ovom poslu otvaramo agenciju Molo Longo Pula želeći ponajprije olakšati trud i siguran povrat investicije iznajmljivačima turističkih nekretnina, apartmana i kuća za odmor na području Pule i okolice.
Stoga pozivamo sve iznajmljivače da nam se obrate s punim povjerenjem jer najam turističkih nekretnina više nije samo hobi već ozbiljan posao koji zahtijeva znanje, iskustvo, vrijeme i stalnu prilagodbu tržištu.
Naš je cilj vlasnicima turističkih nekretnina pružiti kvalitetnu uslugu kroz jedan od tri paketa koji će im omogućiti maksimalan prihod i visoku popunjenost tijekom sezone, ali i cijele godine. Istovremeno će njihovi gosti uživati u vrhunskom boravku i besprijekornoj usluzi, a sami vlasnici imat će manje briga te više slobodnog vremena”, kazala je Lara Vuković, voditeljica agencije Molo Longo Pula.
Molo Longo PulaLara Vuković i Andrej Vuković, voditelji agencije Molo Longo Pula
Ponuda agencije Molo Longo Pula uključuje tri fleksibilna paketa prilagođena različitim potrebama iznajmljivača. Prvi paket, Booking ekskluziva, uključuje oglašavanje nekretnine, profesionalnu komunikaciju s gostima i upravljanje prihodima.
Drugi paket, Booking ekskluziva i check-in, nadograđuje osnovnu ponudu te uključuje i kompletnu organizaciju prijave i odjave gostiju, odnosno doček gostiju. Najopsežniji, tzv. „udarni” paket pod nazivom Full Service obuhvaća cjelovitu brigu o nekretninama, od rezervacija, čišćenja i održavanja do marketinga i upravljanja prihodima.
Molo Longo Pula
„Franšizni model, koji uključuje potpuno upravljanje turističkim objektima – od oglašavanja i komunikacije s gostima do održavanja i optimizacije prihoda – osmišljen je kao odgovor na rastuću potražnju za profesionalnim uslugama u sektoru privatnog smještaja.
Kao dio franšiznog sustava Molo Longo Pula koristi provjereni poslovni model, marketinške alate i operativne resurse koji su se već pokazali uspješnima. Ova franšizna poslovnica prva je Molo Longo franšiza u Istri, a lokalnim iznajmljivačima omogućuje pristup stručnim uslugama. Osim na Pulu, Molo Longo svoju je franšiznu mrežu proširio i na Zagreb, gdje također pruža sveobuhvatne usluge upravljanja turističkim objektima.
Uz dugogodišnje iskustvo u turizmu i uspješno poslovanje Molo Longa očekuje se da će Molo Longo Pula značajno pridonijeti razvoju kvalitetnog privatnog smještaja, povećati konkurentnost lokalnih iznajmljivača i sustavno pridonositi razini turističkih usluga”, istaknuo je Josip Prskalo, vlasnik brenda Molo Longo.
Kroz profesionalan pristup i posvećenost kvaliteti Molo Longo Pula nastoji povećati zadovoljstvo iznajmljivača, ali i gostima osigurati vrhunsko iskustvo boravka pridonoseći jačanju imidža Istre kao jedne od najprestižnijih destinacija hrvatskog turizma.
Album sadrži dva CD-a s nezaboravnim pjesmama i evergreenima koji su obilježili četiri desetljeća glazbenog stvaralaštva. Za naslovnicu novog izdanja zaslužna je Josipa Barbir dok je likovno oblikovanje potpisala Ana Luketin Fahrenwald.
Manifestacija obećava snažnu atmosferu, adrenalin i sportski duh, a svi ljubitelji borilačkih sportova moći će svoje ulaznice osigurati putem platforme Eventim.
U sklopu reportaže, istaknuto je više ekskluzivnih lokacija, među kojima se posebno izdvajaju Albaro Wellness & Spa u Rovinju i Carolea Spa hotela Kempinski u Savudriji.
U svibnju Pula oživljava uz bogatu ponudu događanja i aktivnosti. Sve započinje proslavom Praznika rada, ali i Dana Grada 5. svibnja. Grad nudi razne glazbene koncerte i manifestacije koje će oduševiti svakog posjetitelja.
Izrada video sadržaja za društvene mreže uključuje kreiranje atraktivnih i dinamičnih video materijala koji su prilagođeni specifičnostima svake platforme.
Situacija u Republici Hrvatskoj također je alarmantna – godišnje se baci gotovo 280 tisuća tona hrane. Šokantan je podatak da čak 76 % tog otpada nastaje u kućanstvima.
Dekret Svete Stolice ističe među ostalim zaslugama njegovu revnost kojom je obilazeći istarska mjesta širio i unosio mir i slogu među posvađanima. Stoga je na starijim slikama prikazan s knjigom u jednoj ruci i križem u drugoj.