Na pulskoj tržnici sve za jesenski stol, ali cijene bole!
Blitva i špinat prodaju se po cijeni od četiri do pet eura za kilogram. Radič se prodaje po cijeni od 15 eura, dok je mladi grah od pet do šest eura po kilogramu.
06:15Prije 10 min28.10.2025
Vagoni su bili krcati pogotovo nedjeljama, kad je broj putnika dosezao nevjerojatnih 11 tisuća!
Početkom 20. stoljeća Pula je doživjela nagli rast i razvoj. U njoj se nalazio Arsenal i ratna mornarica, pa je u Pulu dolazilo stanovništvo iz svih krajeva nekadašnje Austro-Ugarske. Pula je bila velegrad. Uslijed urbanizacije i industrijalizacije broj stanovništva naglo je porastao, što je dovelo do problema u javnom prometu.
Na prijelazu iz 19. na 20. stoljeće u najvećem istarskom gradu živjelo je oko 60 000 stanovnika. Bilo je prijeko potrebno osmisliti masovni prijevoz građana, a Austro-Ugarska Monarhija donijela je zakon o ubrzanju gradnje lokalnih i gradskih željeznica.
Tako je Pula 1904. dobila tramvaj koji je u to vrijeme bio vrlo popularan u Europi, a koliko je bio popularan u Puli svjedoči broj prodanih karata već prvog dana vožnje. Naime, toga dana, 25. ožujka, prodano je oko 6500 karata.
Vagoni su bili krcati pogotovo nedjeljama, kad je broj putnika dosezao nevjerojatnih 11 000.
Ovi su podaci neobični pogotovo zato što je pulski tramvaj imao svega četiri vagona od kojih su neki bili otvoreni, pa su u njemu sjedili putnici trećeg razreda. Vagoni su bili obojeni u crvenkasto-žutu, a na svakoj je strani stajao grb grada.
Početna stanica nalazila se na željezničkom kolodvoru i imala je dva kraja ukupne dužine oko 7 km. Izuzetna prednost pulskog tramvaja bila je širina tračnica koja je odgovarala širini željezničkih tračnica pa su one mogle upotrijebiti i za tramvajski promet.
Znamo da Pula danas nema tramvaj. Razlog je u padu broja putnika jer je autobus postao popularniji. Tako je gradska uprava donijela odluku o ukidanju tramvajskog prometa 1934., a sve su tračnice uklonjene. Osim u Puli tramvajski je promet na području Istre postojao je u Opatiji i Piranu, a djelovalo je 12 željezničkih i tramvajskih društava.
Generacija učenika rovinjske Osnovne škole Jurja Dobrile koja je školu završila prije točno 50 godina ponovno se okupila, a susret koji je okupio 65 nekadašnjih učenika protekao je u znaku emocija, sjećanja i prijateljstva koje traje pola stoljeća.
15:12Prije 15 h27.10.2025
Centar za mlade Dino Škarpić u Rovinju ovog utorkau 20 sati organizira pub kviz, namijenjen timovima od četiri člana koji se mogu prijaviti putem e-maila centarzamlade@pour.hr .
11:44Prije 18 h27.10.2025
Nikad nisam bio na velikoj pozornici. Nije moj narod taj koji me cijeni, nego vaš narod. Uvijek vjerujem u pravo vrijeme i pravo mjesto. I ovo je moje vrijeme i moje mjesto.“
23:17Prije 1 d26.10.2025
Cilj „Baby fitnessa“ je poticanje rane privrženosti između roditelja i djeteta kroz razvojnu gimnastiku, masažu te psihosocijalnu i zdravstvenu podršku. Radionice vode psiholog, fizioterapeut i logoped.
19:14Prije 1 d26.10.2025
Uz pomoć aplikacije moguće je vidjeti kako je Trg Tomaso Bembo nekada izgledao, ući u palaču Soardo Bembo, prošetati do balkona, seliti se s kata na kat i pritom otkrivati zanimljivosti o venecijanskim kostimima.
18:31Prije 1 d26.10.2025
Na predavanju će biti riječi o suvremenim tendencijama i kontrastima između brze (fast) i spore (slow) mode, s naglaskom na društvene, ekološke i estetske posljedice koje te prakse imaju na suvremenu modnu industriju i kulturu odijevanja.
17:23Prije 1 d26.10.2025
Manifestacija s tradicijom duljom od pola stoljeća iznova dokazuje svoju svrhu: ne samo da aktivno promiče vinsku kulturu u Istri.
15:40Prije 1 d26.10.2025
U organizaciji DVD-a Medulin, natjecanju se odazvalo ukupno 13 ekipa i to deset u muškoj i tri u ženskoj konkurenciji.
13:11Prije 1 d26.10.2025