Kad tehnologija i turizam surađuju: „To Do in Istria“ postavlja nove standarde
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Ovaj inovativni projekt, stvoren za najrazvijeniju turističku regiju u zemlji, okrunjen je nagradom Zlatna koza – Capra d’oro, najvećim priznanjem u turizmu Istarske županije.
Uz regionalna priznanja, platforma To Do in Istria nedavno je osvojila i nagradu "Simply the Best" u kategoriji najbolji novi turistički projekt u Hrvatskoj, koju dodjeljuje Hrvatska udruga putničkih agencija (UHPA).
Digitalna agencija Markething specijalizirana je za napredna e-commerce i booking rješenja, zajedno s Istarskom razvojnom turističkom agencijom s vizijom, tehnologijom i strateškim pristupom omogućili su razvoj platforme koja spaja lokalne turističke pružatelje i globalne korisnike.
Ključ uspjeha je jednostavan: za svakog klijenta i njegov poslovni model pronalaze rješenja koja donose konkretne rezultate, kako na domaćem tržištu, tako i globalno.
To Do in Istria rezultat je tog pristupa. Projekt je omogućio digitalnu transformaciju turističke ponude Istre kroz: centraliziranu rezervaciju aktivnosti i doživljaja, jednostavan proces za korisnike – od pretrage do online plaćanja, povezivanje lokalnih ponuđača u jedinstveni marketplace, te korisničku podršku koja jamči sigurnost i zadovoljstvo korisnika.
Foto: Markething
Capra d’oro – Najviše priznanje u turizmu
Platforma To Do in Istria prepoznata je kao jedan od najvažnijih projekata u promociji Istre, čime je zaslužila prestižnu nagradu Zlatna koza – Capra d’oro. Ovo priznanje, koje dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije, potvrda je njihove predanosti razvoju inovativnih digitalnih rješenja koja podižu kvalitetu turističke promocije i ponude.
Nagrada je dokaz da kombinacija stručnosti, inovativnosti i suradnje može stvoriti platformu koja zadovoljava sve potrebe modernih putnika.
Kao agencija koja stoji iza razvoja To Do in Istria, u Markethingu su ponosni što su kreirali korisnički optimiziranu platformu koja povezuje više od 100 atrakcija i tura, implementirali napredna e-commerce rješenja s jednostavnom integracijom naplate, omogućili vidljivost lokalnim ponuđačima kroz intuitivan marketplace te izgradili brend prepoznatljiv na domaćem i globalnom tržištu.
Ova platforma nije samo digitalni proizvod – ona je promjena paradigme u turizmu Istre, koja je stvorila novu vrijednost za regiju i turistički sektor.
Kao lideri u razvoju digitalnih rješenja za e-commerce, SEO, turizam i booking sustave, Markething je agencija koja donosi kreativne ideje, tehnološku preciznost i poslovne rezultate. Svaki njihov projekt, uključujući To Do in Istria, temelji se na potpunom razumijevanju potreba klijenta i tržišta, kako bi stvorili rješenja koja donose stvarne benefite.
Uz dvostruko nagrađenu platformu To Do in Istria, dobitnicu Capra d’oro i Simply the Best priznanja, dokazali su da digitalizacija turizma može biti ključan korak prema održivom razvoju i globalnoj prepoznatljivosti destinacija.
House & Garden je renomirani britanski mjesečni magazin koji se bavi temama uređenja interijera, vrtlarstva, arhitekture, dizajna i luksuznog načina života.
Ovogodišnji lineup donosi zanimljiv spoj izvođača iz Bosne i Hercegovine, SAD-a, Italije i Austrije, a kroz četiri večeri festivala posjetitelji će uživati u raznolikim jazz izražajima.
Iva Šimić Šakoronja i Gloria Dubelj širu su pažnju domaće javnosti privukle zahvaljujući urnebesnim viralnim skečevima na TikToku, a u predstavi tumače uloge dviju prijateljica, majki i čistačica koje su u nekoliko navrata pokušale postati i glumice.
Općina Medulin ovim putem iskazuje zahvalnost svima koji su sudjelovali i u prethodnim akcijama provedenim u Medulinu te jednako tako i svima koji će se odazvati i nesebičnom gestom pomoći spasiti ljudske živote i u ovoj, jubilarnoj, 10. akciji organiziranoj na području općine.
"Odmah mi na pamet pada Dina Levačić i njena borba na ulasku u splitsku luku, gdje vidiš cilj, čuješ praktički ljude koji te čekaju, ali priroda kaže - ne"
Koktel od pjenušavog vina ili prosecca, sirupa od bazge i mineralne s dodatkom limuna ili limete te listićima mente, zbog sličnih sastojaka podsjeća na kubanski klasik Mojito, koji je jedan od najpopularnijih ljetnih koktela, ili pak na kakav cider.
Važno je biti spreman i upoznati se s najvažnijim uputama za zaštitu od vrućine i svih posljedica koje toplinski valovi mogu ostaviti- budite na oprezu!
Festival donosi niz vrhunskih koncerata u kojima će nastupiti međunarodno priznati orkestri, solisti i ansambli, kao i 9. izdanje međunarodnog glazbenog natjecanja.
Ovaj program, koji je s velikom pozornošću odabrao maestro Domagoj Terzić, utemeljitelj i umjetnički direktor BaRoMusa, donosi zanimljivu međunarodnu suradnju vrhunskih glazbenika.