Kad tehnologija i turizam surađuju: „To Do in Istria“ postavlja nove standarde
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Ovaj inovativni projekt, stvoren za najrazvijeniju turističku regiju u zemlji, okrunjen je nagradom Zlatna koza – Capra d’oro, najvećim priznanjem u turizmu Istarske županije.
Uz regionalna priznanja, platforma To Do in Istria nedavno je osvojila i nagradu "Simply the Best" u kategoriji najbolji novi turistički projekt u Hrvatskoj, koju dodjeljuje Hrvatska udruga putničkih agencija (UHPA).
Digitalna agencija Markething specijalizirana je za napredna e-commerce i booking rješenja, zajedno s Istarskom razvojnom turističkom agencijom s vizijom, tehnologijom i strateškim pristupom omogućili su razvoj platforme koja spaja lokalne turističke pružatelje i globalne korisnike.
Ključ uspjeha je jednostavan: za svakog klijenta i njegov poslovni model pronalaze rješenja koja donose konkretne rezultate, kako na domaćem tržištu, tako i globalno.
To Do in Istria rezultat je tog pristupa. Projekt je omogućio digitalnu transformaciju turističke ponude Istre kroz: centraliziranu rezervaciju aktivnosti i doživljaja, jednostavan proces za korisnike – od pretrage do online plaćanja, povezivanje lokalnih ponuđača u jedinstveni marketplace, te korisničku podršku koja jamči sigurnost i zadovoljstvo korisnika.
Foto: Markething
Capra d’oro – Najviše priznanje u turizmu
Platforma To Do in Istria prepoznata je kao jedan od najvažnijih projekata u promociji Istre, čime je zaslužila prestižnu nagradu Zlatna koza – Capra d’oro. Ovo priznanje, koje dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije, potvrda je njihove predanosti razvoju inovativnih digitalnih rješenja koja podižu kvalitetu turističke promocije i ponude.
Nagrada je dokaz da kombinacija stručnosti, inovativnosti i suradnje može stvoriti platformu koja zadovoljava sve potrebe modernih putnika.
Kao agencija koja stoji iza razvoja To Do in Istria, u Markethingu su ponosni što su kreirali korisnički optimiziranu platformu koja povezuje više od 100 atrakcija i tura, implementirali napredna e-commerce rješenja s jednostavnom integracijom naplate, omogućili vidljivost lokalnim ponuđačima kroz intuitivan marketplace te izgradili brend prepoznatljiv na domaćem i globalnom tržištu.
Ova platforma nije samo digitalni proizvod – ona je promjena paradigme u turizmu Istre, koja je stvorila novu vrijednost za regiju i turistički sektor.
Kao lideri u razvoju digitalnih rješenja za e-commerce, SEO, turizam i booking sustave, Markething je agencija koja donosi kreativne ideje, tehnološku preciznost i poslovne rezultate. Svaki njihov projekt, uključujući To Do in Istria, temelji se na potpunom razumijevanju potreba klijenta i tržišta, kako bi stvorili rješenja koja donose stvarne benefite.
Uz dvostruko nagrađenu platformu To Do in Istria, dobitnicu Capra d’oro i Simply the Best priznanja, dokazali su da digitalizacija turizma može biti ključan korak prema održivom razvoju i globalnoj prepoznatljivosti destinacija.
Građanima različitih dobnih skupina u Umagu predstavljena je preventivna kampanja Ministarstva unutarnjih poslova „Web heroj“ koja se provodi pod sloganom ''Ulovimo lika s weba koji tvoje eure vreba'' s ciljem osvješćivanja i edukacije građana o opasnostima internetskih prijevara.
Najbolji poljski tenisač ikad, koji je prije godinu dana bio šesti na svijetu, prvi put dolazi na Plava Laguna Croatia Open Umag. Još ranije potvrđeni su Švicarac Wawrinka i Argentinac Francisco Cerúndolo.
"U niti jednoj kampanji do sada, a bilo ih je, nisam obećavao nešto što nije moguće realizirati pa tako ni ovaj put. Nitko ne treba dovesti u pitanju inteligenciju birača jer oni isto tako vrlo dobro znaju što je realno i ostvarivo".
Među više od 200 sudionika iz cijele Hrvatske, upravo su pulska djeca bila među najuspješnijima, a škola iz Istre već treću godinu zaredom potvrđuje da u njezinim klupama rastu istinski matematički talenti.
Prosječna mjesečna bruto plaća po zaposlenome u pravnim osobama Republike Hrvatske za ožujak 2025. iznosila je 2 014 eura, što je nominalno više za 2,5%, a realno za 2,1% u odnosu na veljaču 2025.
Danas bi imao 70 godina. Riječ je o istaknutom i nagrađivanom rovinjskom umjetniku koji od osamdesetih godina prošlog stoljeća igrao aktivnu ulogu u stvaranju kako istarske, tako i hrvatske suvremene likovne scene.
Vrhunac večeri bit će atraktivna modna revija koju potpisuju učenici Škole primijenjenih umjetnosti i dizajna Pula u suradnji sa Strukovnom školom Pula.
Već 25 godina istarski vinari posljednje nedjelje u mjesecu otvaraju svoje podrume za vinoljupce. Od ove godine posjetitelje Dana vinskih podruma očekuje i Vinska putovnica.
Prenoseći pelud s cvijeta na cvijet, omogućuju razmnožavanje biljaka, proizvodnju hrane i očuvanje bioraznolikosti. Njihova uloga nezamjenjiva je u prehrambenoj industriji, ali i u funkcioniranju čitavih ekosustava.