Kad tehnologija i turizam surađuju: „To Do in Istria“ postavlja nove standarde
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Ovaj inovativni projekt, stvoren za najrazvijeniju turističku regiju u zemlji, okrunjen je nagradom Zlatna koza – Capra d’oro, najvećim priznanjem u turizmu Istarske županije.
Uz regionalna priznanja, platforma To Do in Istria nedavno je osvojila i nagradu "Simply the Best" u kategoriji najbolji novi turistički projekt u Hrvatskoj, koju dodjeljuje Hrvatska udruga putničkih agencija (UHPA).
Digitalna agencija Markething specijalizirana je za napredna e-commerce i booking rješenja, zajedno s Istarskom razvojnom turističkom agencijom s vizijom, tehnologijom i strateškim pristupom omogućili su razvoj platforme koja spaja lokalne turističke pružatelje i globalne korisnike.
Ključ uspjeha je jednostavan: za svakog klijenta i njegov poslovni model pronalaze rješenja koja donose konkretne rezultate, kako na domaćem tržištu, tako i globalno.
To Do in Istria rezultat je tog pristupa. Projekt je omogućio digitalnu transformaciju turističke ponude Istre kroz: centraliziranu rezervaciju aktivnosti i doživljaja, jednostavan proces za korisnike – od pretrage do online plaćanja, povezivanje lokalnih ponuđača u jedinstveni marketplace, te korisničku podršku koja jamči sigurnost i zadovoljstvo korisnika.
Foto: Markething
Capra d’oro – Najviše priznanje u turizmu
Platforma To Do in Istria prepoznata je kao jedan od najvažnijih projekata u promociji Istre, čime je zaslužila prestižnu nagradu Zlatna koza – Capra d’oro. Ovo priznanje, koje dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije, potvrda je njihove predanosti razvoju inovativnih digitalnih rješenja koja podižu kvalitetu turističke promocije i ponude.
Nagrada je dokaz da kombinacija stručnosti, inovativnosti i suradnje može stvoriti platformu koja zadovoljava sve potrebe modernih putnika.
Kao agencija koja stoji iza razvoja To Do in Istria, u Markethingu su ponosni što su kreirali korisnički optimiziranu platformu koja povezuje više od 100 atrakcija i tura, implementirali napredna e-commerce rješenja s jednostavnom integracijom naplate, omogućili vidljivost lokalnim ponuđačima kroz intuitivan marketplace te izgradili brend prepoznatljiv na domaćem i globalnom tržištu.
Ova platforma nije samo digitalni proizvod – ona je promjena paradigme u turizmu Istre, koja je stvorila novu vrijednost za regiju i turistički sektor.
Kao lideri u razvoju digitalnih rješenja za e-commerce, SEO, turizam i booking sustave, Markething je agencija koja donosi kreativne ideje, tehnološku preciznost i poslovne rezultate. Svaki njihov projekt, uključujući To Do in Istria, temelji se na potpunom razumijevanju potreba klijenta i tržišta, kako bi stvorili rješenja koja donose stvarne benefite.
Uz dvostruko nagrađenu platformu To Do in Istria, dobitnicu Capra d’oro i Simply the Best priznanja, dokazali su da digitalizacija turizma može biti ključan korak prema održivom razvoju i globalnoj prepoznatljivosti destinacija.
Valamar kontinuirano upravlja turizmom u skladu s najvišim standardima održivosti stvarajući dugoročnu vrijednost za goste, zaposlenike, dionike i destinacije, uz očuvanje prirodnih resursa i aktivan doprinos kvaliteti života u zajednici.
'Moja domovina' je često puštana u vrijeme Domovinskog rata kako bi podigla moral vojnika i stanovništva u skloništima i izbjeglištvu. Postala je sinonim domoljublja, a naši je sportaši često pjevaju na međunarodnim natjecanjima.
Stručnjaci ističu da je socijalizacija danas prepoznata kao jedan od najvažnijih čimbenika dugovječnosti i dobrog psihofizičkog stanja, ne samo kod djece nego i kod odraslih.
Kao problematične primjere navode Njemačku, Italiju, Belgiju i Nizozemsku koje, unatoč članstvu u Europskom informacijskom sustavu za automobile i vozačke dozvole (EUCARIS), ograničavaju dijeljenje podataka o vozilima namijenjenima izvozu.
Cilj manifestacije je predstaviti rad plesnih udruga s područja Pule te kroz njihove nastupe obogatiti program u gradu dok je još pun domaćih i inozemnih posjetitelja.
Tijekom tri ribolovna dana zabilježeno je 108 aktivnosti na brodovima, 11 velikih riba otrgnulo se s udice, a ulovljeno je 75 riba, ukupne težine 1.135,31 kilogram. Među njima je sedam tuna, čija je ukupna težina iznosila 535,63 kilograma.