Kad tehnologija i turizam surađuju: „To Do in Istria“ postavlja nove standarde
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Ovaj inovativni projekt, stvoren za najrazvijeniju turističku regiju u zemlji, okrunjen je nagradom Zlatna koza – Capra d’oro, najvećim priznanjem u turizmu Istarske županije.
Uz regionalna priznanja, platforma To Do in Istria nedavno je osvojila i nagradu "Simply the Best" u kategoriji najbolji novi turistički projekt u Hrvatskoj, koju dodjeljuje Hrvatska udruga putničkih agencija (UHPA).
Digitalna agencija Markething specijalizirana je za napredna e-commerce i booking rješenja, zajedno s Istarskom razvojnom turističkom agencijom s vizijom, tehnologijom i strateškim pristupom omogućili su razvoj platforme koja spaja lokalne turističke pružatelje i globalne korisnike.
Ključ uspjeha je jednostavan: za svakog klijenta i njegov poslovni model pronalaze rješenja koja donose konkretne rezultate, kako na domaćem tržištu, tako i globalno.
To Do in Istria rezultat je tog pristupa. Projekt je omogućio digitalnu transformaciju turističke ponude Istre kroz: centraliziranu rezervaciju aktivnosti i doživljaja, jednostavan proces za korisnike – od pretrage do online plaćanja, povezivanje lokalnih ponuđača u jedinstveni marketplace, te korisničku podršku koja jamči sigurnost i zadovoljstvo korisnika.
Foto: Markething
Capra d’oro – Najviše priznanje u turizmu
Platforma To Do in Istria prepoznata je kao jedan od najvažnijih projekata u promociji Istre, čime je zaslužila prestižnu nagradu Zlatna koza – Capra d’oro. Ovo priznanje, koje dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije, potvrda je njihove predanosti razvoju inovativnih digitalnih rješenja koja podižu kvalitetu turističke promocije i ponude.
Nagrada je dokaz da kombinacija stručnosti, inovativnosti i suradnje može stvoriti platformu koja zadovoljava sve potrebe modernih putnika.
Kao agencija koja stoji iza razvoja To Do in Istria, u Markethingu su ponosni što su kreirali korisnički optimiziranu platformu koja povezuje više od 100 atrakcija i tura, implementirali napredna e-commerce rješenja s jednostavnom integracijom naplate, omogućili vidljivost lokalnim ponuđačima kroz intuitivan marketplace te izgradili brend prepoznatljiv na domaćem i globalnom tržištu.
Ova platforma nije samo digitalni proizvod – ona je promjena paradigme u turizmu Istre, koja je stvorila novu vrijednost za regiju i turistički sektor.
Kao lideri u razvoju digitalnih rješenja za e-commerce, SEO, turizam i booking sustave, Markething je agencija koja donosi kreativne ideje, tehnološku preciznost i poslovne rezultate. Svaki njihov projekt, uključujući To Do in Istria, temelji se na potpunom razumijevanju potreba klijenta i tržišta, kako bi stvorili rješenja koja donose stvarne benefite.
Uz dvostruko nagrađenu platformu To Do in Istria, dobitnicu Capra d’oro i Simply the Best priznanja, dokazali su da digitalizacija turizma može biti ključan korak prema održivom razvoju i globalnoj prepoznatljivosti destinacija.
Riječ je o posljednja dva Handmade Butika u ovoj godini, koja platforma Handmade Istria organizira samostalno, s ciljem oživljavanja lokalne umjetničke i rukotvorne scene tijekom jesenskih i zimskih mjeseci, razdoblja koje je, kako ističu organizatori, često zapostavljeno u odnosu na ljetnu sezonu.
Najvažniji financijski dokument Grada naći će se pred gradskim vijećnicima u četvrtak, na posljednjoj ovogodišnjoj sjednici Gradskog vijeća, zakazanoj u 14 sati.
Najveći projekt u povijesti općine, a koji je krenuo prethodne godine, je rekonstrukcija i dogradnja školske zgrade i izgradnja školske sportske dvorane OŠ Svetvinčenat, vrijednosti preko 4,3 milijuna eura čiji se dovršetak očekuje polovicom sljedeće godine.
NOVA Eroica Istria prepoznata je po jedinstvenom spoju istarskih bijelih cesta, autentične gastronomije i posebne atmosfere koja naglašava doživljaj prostora i lokalne kulture.
Sudionici će u tehnici kolaža, koristeći razne vrste ručno rađenog papira, zajednički izrađivati mala umjetnička djela. Voditeljica će uvodno predstaviti povijest i vrste papira te zanimljivosti vezane uz ovu umjetničku tehniku.
Posmrtni ostaci biskupa dr. Jurja Dobrile, jednog od najznačajnijih istarskih duhovnih i narodnih velikana, nakon više od stoljeća vraćaju se u Istru, a danas su izloženi u Tinjanu gdje vjernici mogu odati počast ovom povijesnom liku.
Kako bi se što bolje nosila s pritiskom stalne opasnosti i boli zbog patnje svoje zemlje, Ukrajinka Tanya je počela izrađivati nakit, a nakon posjeta Rovinju inspiraciju je pronašla u bojama jedara rovinjskih batana i drugih hrvatskih tradicijskih barki!
Organizatori svim mještanima i posjetiteljima upućuju toplu, šarenu i mirisnu pozivnicu da se pridruže adventskim događanjima u Balama – najmlađi u subotu u 11 sati, a odrasli u nedjelju u 16 sati na Trgu La Musa.
U radnji DEKODA svaki sat dobiva jednaku pažnju – bilo da je riječ o obiteljskom nasljeđu, kolekcionarskom primjerku ili satu koji vlasniku znači nešto osobno.
U utorak, 16. prosinca u 19 sati, na rasporedu je kazališna predstava za odraslu publiku – prigodna (pred)blagdanska komedija na istrovenetskom dijalektu Veglione in casa Polesanich, u izvedbi pulskih glumaca Petre Blašković i Luke Juričića.