Kad tehnologija i turizam surađuju: „To Do in Istria“ postavlja nove standarde
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Ovaj inovativni projekt, stvoren za najrazvijeniju turističku regiju u zemlji, okrunjen je nagradom Zlatna koza – Capra d’oro, najvećim priznanjem u turizmu Istarske županije.
Uz regionalna priznanja, platforma To Do in Istria nedavno je osvojila i nagradu "Simply the Best" u kategoriji najbolji novi turistički projekt u Hrvatskoj, koju dodjeljuje Hrvatska udruga putničkih agencija (UHPA).
Digitalna agencija Markething specijalizirana je za napredna e-commerce i booking rješenja, zajedno s Istarskom razvojnom turističkom agencijom s vizijom, tehnologijom i strateškim pristupom omogućili su razvoj platforme koja spaja lokalne turističke pružatelje i globalne korisnike.
Ključ uspjeha je jednostavan: za svakog klijenta i njegov poslovni model pronalaze rješenja koja donose konkretne rezultate, kako na domaćem tržištu, tako i globalno.
To Do in Istria rezultat je tog pristupa. Projekt je omogućio digitalnu transformaciju turističke ponude Istre kroz: centraliziranu rezervaciju aktivnosti i doživljaja, jednostavan proces za korisnike – od pretrage do online plaćanja, povezivanje lokalnih ponuđača u jedinstveni marketplace, te korisničku podršku koja jamči sigurnost i zadovoljstvo korisnika.
Foto: Markething
Capra d’oro – Najviše priznanje u turizmu
Platforma To Do in Istria prepoznata je kao jedan od najvažnijih projekata u promociji Istre, čime je zaslužila prestižnu nagradu Zlatna koza – Capra d’oro. Ovo priznanje, koje dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije, potvrda je njihove predanosti razvoju inovativnih digitalnih rješenja koja podižu kvalitetu turističke promocije i ponude.
Nagrada je dokaz da kombinacija stručnosti, inovativnosti i suradnje može stvoriti platformu koja zadovoljava sve potrebe modernih putnika.
Kao agencija koja stoji iza razvoja To Do in Istria, u Markethingu su ponosni što su kreirali korisnički optimiziranu platformu koja povezuje više od 100 atrakcija i tura, implementirali napredna e-commerce rješenja s jednostavnom integracijom naplate, omogućili vidljivost lokalnim ponuđačima kroz intuitivan marketplace te izgradili brend prepoznatljiv na domaćem i globalnom tržištu.
Ova platforma nije samo digitalni proizvod – ona je promjena paradigme u turizmu Istre, koja je stvorila novu vrijednost za regiju i turistički sektor.
Kao lideri u razvoju digitalnih rješenja za e-commerce, SEO, turizam i booking sustave, Markething je agencija koja donosi kreativne ideje, tehnološku preciznost i poslovne rezultate. Svaki njihov projekt, uključujući To Do in Istria, temelji se na potpunom razumijevanju potreba klijenta i tržišta, kako bi stvorili rješenja koja donose stvarne benefite.
Uz dvostruko nagrađenu platformu To Do in Istria, dobitnicu Capra d’oro i Simply the Best priznanja, dokazali su da digitalizacija turizma može biti ključan korak prema održivom razvoju i globalnoj prepoznatljivosti destinacija.
Uz predsjednika, u novo Predsjedništvo izabrani su Nevenka Teodorović, Vili Čuš, Elio Štifanić, Loris Peršurić, Gordana Šušljik, Ivica Milotić, Ivan Pršurić, Marino Poropat, Igor Jurković, Ronald Žužić, Ante Matošević i Marina Pacenti.
Mladić će tijekom današnjeg dana biti predan na nadležni sud te mu radi počinjenja prekršaja iz Zakona o sigurnosti prometa na cestama prijeti kazna zatvora u trajanju od 60 dana i zaštitna mjera zabrane upravljanja motornim vozilima B kategorije u trajanju od devet mjeseci.
U tijeku je najveći online sajam poslova u Hrvatskoj i regiji. Neovisno o tome tragaš li za prvim ili boljim poslom, ovo je mjesto koje moraš posjetiti.
Puna tri mjeseca trebalo je da se vladajući i sindikati javnih i državnih službi ponovno sastanu kako bi pregovarali oko materijalnih prava djelatnika, što uključuje i zaposlenike škola.
Robot-brod Jadranko koristi napredne tehnologije razvijene putem suradnje industrijskih i akademskih partnera. U naredne dvije godine predviđen je njegov daljnji razvoj.
U pratnji stručnjaka iz Nature Histrice posjetitelji će imati priliku otkriti bogatu biološku raznolikost i jedinstvene prirodne vrijednosti ovog zaštićenog područja, smještenog jugozapadno od Rovinja.
Koncert Jonathana na Kaštelu ujedno je i proslava dva desetljeća AudioLaba, pulske tvrtke koja je postala sinonim za vrhunsku produkciju i tehničku podršku najrazličitijih kulturnih i glazbenih događanja.
Proslava Dana Erasmusa održala se u rovinjskom Centru za mlade "Dino Škrapić". Učenici OŠ Jurja Dobrile kroz Erasmus program putuju u Irsku, Italiju i Dansku, a škola nastavlja širiti europsku priču suradnje i učenja!
Izlagači iz osam zemalja - Hrvatske, Srbije, Italije, Norveške, Ujedinjenog Kraljevstva, Nizozemske, Austrije i Novog Zelanda - već su počeli pristizati u Rovinj te uređivati svoja izlagačka mjesta na kojima će posjetiteljima ponuditi čak 60 vrsta ginova.
Nakon godina sviranja, nastupa i traženja vlastitog izraza, bend sada s ponosom predstavlja svoj prvi album koji, kako kažu, dolazi nakon dugog čekanja, truda i emocija – i želje da ga publika prepozna kao iskrenu priču.
Reakcije na najavu pjesme su brojne, mlada je pjevačica iz okolice Poreča već pokazala vokalnu raskoš, ali i izgradila svoj prepoznatljiv identitet, kombinaciju snažnog glasa, vizualnog stila i pristupačnosti.