
Ljetna kuhinja koja ima smisla: Evo koja su lagana, a prava jela za vruće dane!
Ljeto je savršeno vrijeme da uživamo u jelima koja su osvježavajuća, jednostavna, a ipak konkretna i zasitna.
19:14Prije 1 min05.07.2025
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Ovaj inovativni projekt, stvoren za najrazvijeniju turističku regiju u zemlji, okrunjen je nagradom Zlatna koza – Capra d’oro, najvećim priznanjem u turizmu Istarske županije.
Uz regionalna priznanja, platforma To Do in Istria nedavno je osvojila i nagradu "Simply the Best" u kategoriji najbolji novi turistički projekt u Hrvatskoj, koju dodjeljuje Hrvatska udruga putničkih agencija (UHPA).
Digitalna agencija Markething specijalizirana je za napredna e-commerce i booking rješenja, zajedno s Istarskom razvojnom turističkom agencijom s vizijom, tehnologijom i strateškim pristupom omogućili su razvoj platforme koja spaja lokalne turističke pružatelje i globalne korisnike.
Ključ uspjeha je jednostavan: za svakog klijenta i njegov poslovni model pronalaze rješenja koja donose konkretne rezultate, kako na domaćem tržištu, tako i globalno.
To Do in Istria rezultat je tog pristupa. Projekt je omogućio digitalnu transformaciju turističke ponude Istre kroz: centraliziranu rezervaciju aktivnosti i doživljaja, jednostavan proces za korisnike – od pretrage do online plaćanja, povezivanje lokalnih ponuđača u jedinstveni marketplace, te korisničku podršku koja jamči sigurnost i zadovoljstvo korisnika.
Capra d’oro – Najviše priznanje u turizmu
Platforma To Do in Istria prepoznata je kao jedan od najvažnijih projekata u promociji Istre, čime je zaslužila prestižnu nagradu Zlatna koza – Capra d’oro. Ovo priznanje, koje dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije, potvrda je njihove predanosti razvoju inovativnih digitalnih rješenja koja podižu kvalitetu turističke promocije i ponude.
Nagrada je dokaz da kombinacija stručnosti, inovativnosti i suradnje može stvoriti platformu koja zadovoljava sve potrebe modernih putnika.
Kao agencija koja stoji iza razvoja To Do in Istria, u Markethingu su ponosni što su kreirali korisnički optimiziranu platformu koja povezuje više od 100 atrakcija i tura, implementirali napredna e-commerce rješenja s jednostavnom integracijom naplate, omogućili vidljivost lokalnim ponuđačima kroz intuitivan marketplace te izgradili brend prepoznatljiv na domaćem i globalnom tržištu.
Ova platforma nije samo digitalni proizvod – ona je promjena paradigme u turizmu Istre, koja je stvorila novu vrijednost za regiju i turistički sektor.
Kao lideri u razvoju digitalnih rješenja za e-commerce, SEO, turizam i booking sustave, Markething je agencija koja donosi kreativne ideje, tehnološku preciznost i poslovne rezultate. Svaki njihov projekt, uključujući To Do in Istria, temelji se na potpunom razumijevanju potreba klijenta i tržišta, kako bi stvorili rješenja koja donose stvarne benefite.
Uz dvostruko nagrađenu platformu To Do in Istria, dobitnicu Capra d’oro i Simply the Best priznanja, dokazali su da digitalizacija turizma može biti ključan korak prema održivom razvoju i globalnoj prepoznatljivosti destinacija.
Sve veći broj ljudi pješice pristiže iz centra grada prema Hipodromu i Novom Zagrebu, spremni za glazbeni spektakl večeri.
16:51Prije 2 h05.07.2025
Svjetska rock ikona, Bryan Adams, oduševila je fanove objavom novog glazbenog uratka, pjesme “Roll With The Punches”, koja najavljuje njegov nadolazeći studijski album i istoimenu turneju.
16:15Prije 3 h05.07.2025
Vinsku kartu ove godine predvode istarske vinarije, AB Vina (Vina Brčić), Benvenuti, Cattunar, Cinderella, Damijanić Distillery, Deklić, Fakin, Marčeta, Medea, Pilato, Rossi destilerija, Tomaz, Trapan i Valenta, a poseban dio ponude čine vina iz udruge IQ – Istrian Quality.
15:12Prije 4 h05.07.2025
Prva večer okupila je brojne goste, mještane i posjetitelje koji su imali priliku uživati u posebnom iskustvu – prezentaciji i kušanju cukerančića, jedine istarske slastice čije je umijeće pripreme upisano na Listu zaštićenih nematerijalnih kulturnih dobara Republike Hrvatske.
13:34Prije 5 h05.07.2025
Brijunske kočije podsjećaju na vrijeme kada su ove elegantne zaprege bile glavno prijevozno sredstvo na otoku, a vožnja njima bila je dio bogate turističke ponude kojom su uživali brojni aristokrati, umjetnici i uglednici.
12:05Prije 7 h05.07.2025
Priprema za godišnji odmor s djecom zna biti baš izazovna, pogotovo ako imaš malu bebu i ovo ti je prvo ljeto s njom.
07:15Prije 12 h05.07.2025
Jedna harmonika već je napravljena u suradnji s talijanskom tvrtkom Coprefisa, s kojom Krizman redovito surađuje. ali, kako kaže – još nije to to. Treba još doraditi neke stvari, oslušnuti potrebe svirača, uskladiti detalje.
06:20Prije 12 h05.07.2025
Na događanju sudjeluju destinacije iz unutrašnjosti i s istočne obale Istre koje se predstavljaju kroz izložbene punktove, nastupe folklora, predstavljanje lokalnih proizvoda i informativne sadržaje.
22:05Prije 21 h04.07.2025