
U teškoj prometnoj nesreći kod Savičente poginula jedna osoba
U nesreći su sudjelovali osobni automobil i teretno vozilo, a točne okolnosti još uvijek nisu poznate.
23:25Prije 3 h18.04.2025
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Ovaj inovativni projekt, stvoren za najrazvijeniju turističku regiju u zemlji, okrunjen je nagradom Zlatna koza – Capra d’oro, najvećim priznanjem u turizmu Istarske županije.
Uz regionalna priznanja, platforma To Do in Istria nedavno je osvojila i nagradu "Simply the Best" u kategoriji najbolji novi turistički projekt u Hrvatskoj, koju dodjeljuje Hrvatska udruga putničkih agencija (UHPA).
Digitalna agencija Markething specijalizirana je za napredna e-commerce i booking rješenja, zajedno s Istarskom razvojnom turističkom agencijom s vizijom, tehnologijom i strateškim pristupom omogućili su razvoj platforme koja spaja lokalne turističke pružatelje i globalne korisnike.
Ključ uspjeha je jednostavan: za svakog klijenta i njegov poslovni model pronalaze rješenja koja donose konkretne rezultate, kako na domaćem tržištu, tako i globalno.
To Do in Istria rezultat je tog pristupa. Projekt je omogućio digitalnu transformaciju turističke ponude Istre kroz: centraliziranu rezervaciju aktivnosti i doživljaja, jednostavan proces za korisnike – od pretrage do online plaćanja, povezivanje lokalnih ponuđača u jedinstveni marketplace, te korisničku podršku koja jamči sigurnost i zadovoljstvo korisnika.
Capra d’oro – Najviše priznanje u turizmu
Platforma To Do in Istria prepoznata je kao jedan od najvažnijih projekata u promociji Istre, čime je zaslužila prestižnu nagradu Zlatna koza – Capra d’oro. Ovo priznanje, koje dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije, potvrda je njihove predanosti razvoju inovativnih digitalnih rješenja koja podižu kvalitetu turističke promocije i ponude.
Nagrada je dokaz da kombinacija stručnosti, inovativnosti i suradnje može stvoriti platformu koja zadovoljava sve potrebe modernih putnika.
Kao agencija koja stoji iza razvoja To Do in Istria, u Markethingu su ponosni što su kreirali korisnički optimiziranu platformu koja povezuje više od 100 atrakcija i tura, implementirali napredna e-commerce rješenja s jednostavnom integracijom naplate, omogućili vidljivost lokalnim ponuđačima kroz intuitivan marketplace te izgradili brend prepoznatljiv na domaćem i globalnom tržištu.
Ova platforma nije samo digitalni proizvod – ona je promjena paradigme u turizmu Istre, koja je stvorila novu vrijednost za regiju i turistički sektor.
Kao lideri u razvoju digitalnih rješenja za e-commerce, SEO, turizam i booking sustave, Markething je agencija koja donosi kreativne ideje, tehnološku preciznost i poslovne rezultate. Svaki njihov projekt, uključujući To Do in Istria, temelji se na potpunom razumijevanju potreba klijenta i tržišta, kako bi stvorili rješenja koja donose stvarne benefite.
Uz dvostruko nagrađenu platformu To Do in Istria, dobitnicu Capra d’oro i Simply the Best priznanja, dokazali su da digitalizacija turizma može biti ključan korak prema održivom razvoju i globalnoj prepoznatljivosti destinacija.
Riječ je o receptu za slatki kruh koji se tradicionalno priprema ususret Uskrsu. Neizostavna je to dugogodišnja tradicija u dijelovima Istre pa zbog toga ovdje prenosimo jedan stari, ali provjereni recept.
18:13Prije 8 h18.04.2025
Ova tradicionalna igra u Marićima se provodi po malo drugačijim pravilima od uobičajenih.
16:08Prije 10 h18.04.2025
Riječ je o emotivnom singlu koji na nenametljiv, ali snažan način govori o ljubavi — ne onoj idealiziranoj s ekrana i društvenih mreža, već onoj stvarnoj, nesavršenoj i duboko ljudskoj.
14:36Prije 12 h18.04.2025
Očito je nezadovoljstvo određenih ljudi s turistima, a nakon što smo sličan natpis primijetili u Rovinju, naišli smo na još njih i to na putu prema Vrsaru preko Limskog kanala. Radi li se o istoj osobi/osobama?
12:33Prije 14 h18.04.2025
U Istri, Primorju i Dalmaciji na današnji se dan najčešće jedu morska riba i plodovi mora, a mi smo odlučili posjetiti ribarnicu na rovinjskoj tržnici i saznati kakve su cijene i što ljudi najčešće kupuju.
12:16Prije 14 h18.04.2025
Sudjelovanje na predstavljanju potrebno je unaprijed potvrditi pozivom na broj 052 606 037 ili 091 605 4250.
07:20Prije 19 h18.04.2025
Donosimo priču o iznimnoj ženi koja je kod Rovinja izgradila imanje 'Sissiland' kako bi lokalnom stanovništvu pružila drugačiji doživljaj opuštanja - uz dva prekrasna konja usred netaknute prirode.
06:15Prije 20 h18.04.2025
Kralj vrhova top lista i vlasnik pjesama s više od 14 milijardi pregleda kao što su „Are You With Me“, „Where Are You Now“, „Reality“, „Questions“ i „Back To You“ otvorit će ljeto na glavnoj pozornici u magičnom istarskom pejzažu.
22:05Prije 1 d17.04.2025