Kad tehnologija i turizam surađuju: „To Do in Istria“ postavlja nove standarde
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Ovaj inovativni projekt, stvoren za najrazvijeniju turističku regiju u zemlji, okrunjen je nagradom Zlatna koza – Capra d’oro, najvećim priznanjem u turizmu Istarske županije.
Uz regionalna priznanja, platforma To Do in Istria nedavno je osvojila i nagradu "Simply the Best" u kategoriji najbolji novi turistički projekt u Hrvatskoj, koju dodjeljuje Hrvatska udruga putničkih agencija (UHPA).
Digitalna agencija Markething specijalizirana je za napredna e-commerce i booking rješenja, zajedno s Istarskom razvojnom turističkom agencijom s vizijom, tehnologijom i strateškim pristupom omogućili su razvoj platforme koja spaja lokalne turističke pružatelje i globalne korisnike.
Ključ uspjeha je jednostavan: za svakog klijenta i njegov poslovni model pronalaze rješenja koja donose konkretne rezultate, kako na domaćem tržištu, tako i globalno.
To Do in Istria rezultat je tog pristupa. Projekt je omogućio digitalnu transformaciju turističke ponude Istre kroz: centraliziranu rezervaciju aktivnosti i doživljaja, jednostavan proces za korisnike – od pretrage do online plaćanja, povezivanje lokalnih ponuđača u jedinstveni marketplace, te korisničku podršku koja jamči sigurnost i zadovoljstvo korisnika.
Foto: Markething
Capra d’oro – Najviše priznanje u turizmu
Platforma To Do in Istria prepoznata je kao jedan od najvažnijih projekata u promociji Istre, čime je zaslužila prestižnu nagradu Zlatna koza – Capra d’oro. Ovo priznanje, koje dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije, potvrda je njihove predanosti razvoju inovativnih digitalnih rješenja koja podižu kvalitetu turističke promocije i ponude.
Nagrada je dokaz da kombinacija stručnosti, inovativnosti i suradnje može stvoriti platformu koja zadovoljava sve potrebe modernih putnika.
Kao agencija koja stoji iza razvoja To Do in Istria, u Markethingu su ponosni što su kreirali korisnički optimiziranu platformu koja povezuje više od 100 atrakcija i tura, implementirali napredna e-commerce rješenja s jednostavnom integracijom naplate, omogućili vidljivost lokalnim ponuđačima kroz intuitivan marketplace te izgradili brend prepoznatljiv na domaćem i globalnom tržištu.
Ova platforma nije samo digitalni proizvod – ona je promjena paradigme u turizmu Istre, koja je stvorila novu vrijednost za regiju i turistički sektor.
Kao lideri u razvoju digitalnih rješenja za e-commerce, SEO, turizam i booking sustave, Markething je agencija koja donosi kreativne ideje, tehnološku preciznost i poslovne rezultate. Svaki njihov projekt, uključujući To Do in Istria, temelji se na potpunom razumijevanju potreba klijenta i tržišta, kako bi stvorili rješenja koja donose stvarne benefite.
Uz dvostruko nagrađenu platformu To Do in Istria, dobitnicu Capra d’oro i Simply the Best priznanja, dokazali su da digitalizacija turizma može biti ključan korak prema održivom razvoju i globalnoj prepoznatljivosti destinacija.
Međunarodna svemirska postaja odredište je svemirskih brodova, s i bez posade, iz Europe, Japana, SAD-a i Ruske Federacije. Postoji osam spojnih mjesta (svaka sličnost s filmom Osmi putnik – Alien, je slučajna), no nisu sva mjesta pogodna za sve brodove.
U ponudi ove godine imaju čak 7 različitih poklon paketa koji se razlikuju sadržajem, veličinom i cijenom, a ukoliko se niste pronašli ni u jednoj kombinaciji, možete iskombinirati paket po vlastitom guštu!
U Razgovoru iza zavjese predstavljena je knjiga Dejana Aćimovića i Borisa Rašete: „Ratko Rudić. dogodio se: istinita životna priča“ (Da Film), a voditelj je bio Emir Imamović Pirke.
Junak povijesne pobjede Istre 1961 nad Osijekom, Smail Prevljak, nakon hat-tricka i dvije asistencije poručio je kako je momčad odigrala svoju najbolju utakmicu sezone te da će ih ovakva pobjeda dodatno motivirati u nastavku prvenstva.
Istra 1961 deklasirala je Osijek na Opus Areni s uvjerljivih 5:1, predvođena hat-trick junakom Smailom Prevljakom i upisala svoju prvu „petardu“ u povijesti HNL-a.
Nakon velikog uspjeha zagrebačkog salona, logičan korak bio je širenje – a Rovinj, sa svojom energijom, stilom i dinamikom, pokazao se kao idealna lokacija za novi početak.
Završila je Poljsku akademiju za zoopsihologiju i animaloterapiju u Krakovu, gdje je stekla licencu za rad sa psima. Radila je s psima koji zahtijevaju duboko razumijevanje ponašanja — agresivni, uplašeni, hiperaktivni, udomljeni psi ili oni s problemima separacije.
Udruga poziva sve zainteresirane da podrže ovaj plemeniti cilj jer koncert u Circolu nosi jasnu poruku – glazbom i zajedničkim djelovanjem možemo osnažiti i unaprijediti kvalitetu života osoba s invaliditetom, ali i cijele zajednice.
Pjesmu je snimila u Ruandi, za vrijeme kišne sezone, okružena zelenilom, planinama i zvukovima tropske kiše. Spontani plesni momenti koje je doživjela u lokalnim klubovima dodatno su je potaknuli da završi pjesmu i pretoči tu energiju u svoju glazbu.
Božićni sajam održati će se u ponedjeljak, 8. prosinca 2025., u Velikoj dvorani Zajednice Talijana u 18:00 sati. Sajam će biti otvoren do 10. prosinca, u prijepodnevnim satima od 10:00 do 12:00 a u poslijepodnevnim od 17:00 do 19:00 sati.
Ekskluzivna All Stars Experience večera okupila je neka od najzvučnijih imena regionalne gastronomske scene, koji su svojim kreacijama gostima priuštili nezaboravno iskustvo te na najljepši način proslavili završetak još jedne uspješne gourmet godine u Aminessu.