OSVOJILI BROJNE NAGRADE ZA USPJEŠNOST Markething – digitalna agencija koja mijenja digitalni turizam Istre

Digitalna agencija Markething specijalizirana je za napredna e-commerce i booking rješenja, zajedno s Istarskom razvojnom turističkom agencijom sa vizijom, tehnologijom i strateškim pristupom omogućili su razvoj platforme koja spaja lokalne turističke pružatelje i globalne korisnike.

Igor Franković
Igor Franković

22 Travanj 2025 I 18:30

OSVOJILI BROJNE NAGRADE ZA USPJEŠNOST Markething – digitalna agencija koja mijenja digitalni turizam Istre
Foto: Markething

Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.

Ovaj inovativni projekt, stvoren za najrazvijeniju turističku regiju u zemlji, okrunjen je nagradom Zlatna koza – Capra d’oro, najvećim priznanjem u turizmu Istarske županije.

Uz regionalna priznanja, platforma To Do in Istria nedavno je osvojila i nagradu "Simply the Best" u kategoriji najbolji novi turistički projekt u Hrvatskoj, koju dodjeljuje Hrvatska udruga putničkih agencija (UHPA).

Digitalna agencija Markething specijalizirana je za napredna e-commerce i booking rješenja, zajedno s Istarskom razvojnom turističkom agencijom sa vizijom, tehnologijom i strateškim pristupom omogućili su razvoj platforme koja spaja lokalne turističke pružatelje i globalne korisnike.

Ključ uspjeha je jednostavan: za svakog klijenta i njegov poslovni model pronalaze rješenja koja donose konkretne rezultate, kako na domaćem tržištu, tako i globalno. To Do in Istria rezultat je tog pristupa.

Projekt je omogućio digitalnu transformaciju turističke ponude Istre kroz centraliziranu rezervaciju aktivnosti i doživljaja, jednostavan proces za korisnike – od pretrage do online plaćanja, povezivanje lokalnih ponuđača u jedinstveni marketplace te korisničku podršku koja jamči sigurnost i zadovoljstvo korisnika.

Capra d’oro – Najviše priznanje u turizmu

Platforma To Do in Istria prepoznata je kao jedan od najvažnijih projekata u promociji Istre, čime je zaslužila prestižnu nagradu Zlatna koza – Capra d’oro.

Ovo priznanje, koje dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije, potvrda je njihove predanosti razvoju inovativnih digitalnih rješenja koja podižu kvalitetu turističke promocije i ponude.

Nagrada je dokaz da kombinacija stručnosti, inovativnosti i suradnje može stvoriti platformu koja zadovoljava sve potrebe modernih putnika.

Digitalno rješenje koje donosi rezultate

Kao agencija koja stoji iza razvoja To Do in Istria, u Markethingu su ponosni što su kreirali korisnički optimiziranu platformu koja povezuje više od 100 atrakcija i tura, implementirali napredna e-commerce rješenja s jednostavnom integracijom naplate, omogućili vidljivost lokalnim ponuđačima kroz intuitivan marketplace te igradili brend prepoznatljiv na domaćem i globalnom tržištu.

Ova platforma nije samo digitalni proizvod – ona je promjena paradigme u turizmu Istre, koja je stvorila novu vrijednost za regiju i turistički sektor.

 

Foto: Markething
Direktor Miško Macolić Tomičić

Kao lideri u razvoju digitalnih rješenja za e-commerce, SEO, turizam i booking sustave, Markething je agencija koja donosi kreativne ideje, tehnološku preciznost i poslovne rezultate.

Svaki njihov projekt, uključujući To Do in Istria, temelji se na potpunom razumijevanju potreba klijenta i tržišta, kako bi stvorili rješenja koja donose stvarne benefite.

Uz dvostruko nagrađenu platformu To Do in Istria, dobitnicu Capra d’oro i Simply the Best priznanja, dokazali su da digitalizacija turizma može biti ključan korak prema održivom razvoju i globalnoj prepoznatljivosti destinacija.

Foto: Markething