
GLAZBA, MORE I EMOCIJE: U sklopu Porečkog ljeta ove subote u Marini nastupa Tedi Spalato
Spalato svojim osebujnim glasom i emotivnim izvedbama godinama oduševljava publiku širom regije.
22:05Prije 7 h04.09.2025
Digitalna agencija Markething specijalizirana je za napredna e-commerce i booking rješenja, zajedno s Istarskom razvojnom turističkom agencijom sa vizijom, tehnologijom i strateškim pristupom omogućili su razvoj platforme koja spaja lokalne turističke pružatelje i globalne korisnike.
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Ovaj inovativni projekt, stvoren za najrazvijeniju turističku regiju u zemlji, okrunjen je nagradom Zlatna koza – Capra d’oro, najvećim priznanjem u turizmu Istarske županije.
Uz regionalna priznanja, platforma To Do in Istria nedavno je osvojila i nagradu "Simply the Best" u kategoriji najbolji novi turistički projekt u Hrvatskoj, koju dodjeljuje Hrvatska udruga putničkih agencija (UHPA).
Digitalna agencija Markething specijalizirana je za napredna e-commerce i booking rješenja, zajedno s Istarskom razvojnom turističkom agencijom sa vizijom, tehnologijom i strateškim pristupom omogućili su razvoj platforme koja spaja lokalne turističke pružatelje i globalne korisnike.
Ključ uspjeha je jednostavan: za svakog klijenta i njegov poslovni model pronalaze rješenja koja donose konkretne rezultate, kako na domaćem tržištu, tako i globalno. To Do in Istria rezultat je tog pristupa.
Projekt je omogućio digitalnu transformaciju turističke ponude Istre kroz centraliziranu rezervaciju aktivnosti i doživljaja, jednostavan proces za korisnike – od pretrage do online plaćanja, povezivanje lokalnih ponuđača u jedinstveni marketplace te korisničku podršku koja jamči sigurnost i zadovoljstvo korisnika.
Capra d’oro – Najviše priznanje u turizmu
Platforma To Do in Istria prepoznata je kao jedan od najvažnijih projekata u promociji Istre, čime je zaslužila prestižnu nagradu Zlatna koza – Capra d’oro.
Ovo priznanje, koje dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije, potvrda je njihove predanosti razvoju inovativnih digitalnih rješenja koja podižu kvalitetu turističke promocije i ponude.
Nagrada je dokaz da kombinacija stručnosti, inovativnosti i suradnje može stvoriti platformu koja zadovoljava sve potrebe modernih putnika.
Digitalno rješenje koje donosi rezultate
Kao agencija koja stoji iza razvoja To Do in Istria, u Markethingu su ponosni što su kreirali korisnički optimiziranu platformu koja povezuje više od 100 atrakcija i tura, implementirali napredna e-commerce rješenja s jednostavnom integracijom naplate, omogućili vidljivost lokalnim ponuđačima kroz intuitivan marketplace te igradili brend prepoznatljiv na domaćem i globalnom tržištu.
Ova platforma nije samo digitalni proizvod – ona je promjena paradigme u turizmu Istre, koja je stvorila novu vrijednost za regiju i turistički sektor.
Kao lideri u razvoju digitalnih rješenja za e-commerce, SEO, turizam i booking sustave, Markething je agencija koja donosi kreativne ideje, tehnološku preciznost i poslovne rezultate.
Svaki njihov projekt, uključujući To Do in Istria, temelji se na potpunom razumijevanju potreba klijenta i tržišta, kako bi stvorili rješenja koja donose stvarne benefite.
Uz dvostruko nagrađenu platformu To Do in Istria, dobitnicu Capra d’oro i Simply the Best priznanja, dokazali su da digitalizacija turizma može biti ključan korak prema održivom razvoju i globalnoj prepoznatljivosti destinacija.
MojPosao donosi pregled atraktivnih oglasa za otvorena radna mjesta, a ovoga puta predstavljaju oglase za Asistenta – agenta u poslovanju nekretninama, Prodajnog savjetnika na odjelu namještaja, Mehatroničara i druge.
15:06Prije 14 h04.09.2025
Od 18. do 20. rujna, Festival Visualia predstavit će prve dvije instalacije projekta Imagine Peace, vizionarskog EU programa koji povezuje pet velikih europskih festivala svjetla.
07:47Prije 22 h04.09.2025
Za odličnu atmosferu pobrinut će se trojica talentiranih DJ-a iz Bala - Ludens , Selmar i Kala tech .
21:35Prije 1 d03.09.2025
Centralna tema PULSKIH SUSRETA 2025 je kultura za djecu i mlade i njezin utjecaj na očuvanje mentalnog zdravlja.
20:28Prije 1 d03.09.2025
Plogging je sve popularnija eko aktivnost s kojom su još 2016. godine krenuli skandinavski kraljevi brige o okolišu – Šveđani, a Plogging utrka "Dignano run - Šporkica van" održat će se u subotu, 27. rujna 2025. godine, u 11 sati na Narodnom trgu u Vodnjanu.
18:31Prije 1 d03.09.2025
Ansambl nastupa u svečanim povijesnim uniformama izrađenima po uzoru na dvorsku odoru cara Franje Josipa I., čime dodatno naglašava povijesni kontekst i kulturnu vrijednost svakog nastupa.
15:52Prije 1 d03.09.2025
Tuna burgeri i tacosi, riblji sendviči, kreativni kokteli, vrhunska istarska vina, inovativna jela od tune u lokalnim restoranima te ekskluzivna gourmet večera - sve to očekuje posjetitelje Poreča početkom rujna, kada grad ponovno postaje domaćin jedinstvenog Tunalicious Festivala!
10:50Prije 1 d03.09.2025
Građani Hrvatske u tom su pogledu optimističniji od prosjeka Europske unije – u kojoj 37 posto ispitanih vjeruje da njihove zemlje idu u dobrom smjeru, dok ih 52 posto misli suprotno.
10:19Prije 1 d03.09.2025