OSVOJILI BROJNE NAGRADE ZA USPJEŠNOST Markething – digitalna agencija koja mijenja digitalni turizam Istre
Digitalna agencija Markething specijalizirana je za napredna e-commerce i booking rješenja, zajedno s Istarskom razvojnom turističkom agencijom sa vizijom, tehnologijom i strateškim pristupom omogućili su razvoj platforme koja spaja lokalne turističke pružatelje i globalne korisnike.
Digitalna agencija Markething stoji iza razvoja revolucionarnog digitalnog poslovnog modela To Do in Istria, prve destinacijske booking platforme u Hrvatskoj koja nudi direktnu rezervaciju verificiranih tura, atrakcija i aktivnosti na području Istre.
Ovaj inovativni projekt, stvoren za najrazvijeniju turističku regiju u zemlji, okrunjen je nagradom Zlatna koza – Capra d’oro, najvećim priznanjem u turizmu Istarske županije.
Uz regionalna priznanja, platforma To Do in Istria nedavno je osvojila i nagradu "Simply the Best" u kategoriji najbolji novi turistički projekt u Hrvatskoj, koju dodjeljuje Hrvatska udruga putničkih agencija (UHPA).
Digitalna agencija Markething specijalizirana je za napredna e-commerce i booking rješenja, zajedno s Istarskom razvojnom turističkom agencijom sa vizijom, tehnologijom i strateškim pristupom omogućili su razvoj platforme koja spaja lokalne turističke pružatelje i globalne korisnike.
Ključ uspjeha je jednostavan: za svakog klijenta i njegov poslovni model pronalaze rješenja koja donose konkretne rezultate, kako na domaćem tržištu, tako i globalno. To Do in Istria rezultat je tog pristupa.
Projekt je omogućio digitalnu transformaciju turističke ponude Istre kroz centraliziranu rezervaciju aktivnosti i doživljaja, jednostavan proces za korisnike – od pretrage do online plaćanja, povezivanje lokalnih ponuđača u jedinstveni marketplace te korisničku podršku koja jamči sigurnost i zadovoljstvo korisnika.
Capra d’oro – Najviše priznanje u turizmu
Platforma To Do in Istria prepoznata je kao jedan od najvažnijih projekata u promociji Istre, čime je zaslužila prestižnu nagradu Zlatna koza – Capra d’oro.
Ovo priznanje, koje dodjeljuje Turistička zajednica Istarske županije, potvrda je njihove predanosti razvoju inovativnih digitalnih rješenja koja podižu kvalitetu turističke promocije i ponude.
Nagrada je dokaz da kombinacija stručnosti, inovativnosti i suradnje može stvoriti platformu koja zadovoljava sve potrebe modernih putnika.
Digitalno rješenje koje donosi rezultate
Kao agencija koja stoji iza razvoja To Do in Istria, u Markethingu su ponosni što su kreirali korisnički optimiziranu platformu koja povezuje više od 100 atrakcija i tura, implementirali napredna e-commerce rješenja s jednostavnom integracijom naplate, omogućili vidljivost lokalnim ponuđačima kroz intuitivan marketplace te igradili brend prepoznatljiv na domaćem i globalnom tržištu.
Ova platforma nije samo digitalni proizvod – ona je promjena paradigme u turizmu Istre, koja je stvorila novu vrijednost za regiju i turistički sektor.
Foto: Markething
Direktor Miško Macolić Tomičić
Kao lideri u razvoju digitalnih rješenja za e-commerce, SEO, turizam i booking sustave, Markething je agencija koja donosi kreativne ideje, tehnološku preciznost i poslovne rezultate.
Svaki njihov projekt, uključujući To Do in Istria, temelji se na potpunom razumijevanju potreba klijenta i tržišta, kako bi stvorili rješenja koja donose stvarne benefite.
Uz dvostruko nagrađenu platformu To Do in Istria, dobitnicu Capra d’oro i Simply the Best priznanja, dokazali su da digitalizacija turizma može biti ključan korak prema održivom razvoju i globalnoj prepoznatljivosti destinacija.
Gosti su stigli u ponedjeljak poslijepodne, a dočekali su ih medulinski umirovljenici uz domaće kolače, piće dobrodošlice i lipu besidu, jednostavno, srdačno i opušteno, kako to kod nas i priliči.
Policijska uprava istarska savjetuje građane kako spriječiti da postanu žrtvom krađe romobila, a u slučaju da do toga ipak dođe, kako olakšati policiji traganje za počiniteljem.
Kako navodi DHMZ, u Istarskoj županiji očekuju se ekstremno visoke temperature pa će tako danas i sutra u Istri temperature rasti i do 34 stupnjeva Celzijevih.
Kako bi se zahvalili svima koji su godinama bili dio ove priče, Rovinj FM organizira veliku rođendansku proslavu koja će se održati u petak, 8. kolovoza 2025. godine, s početkom u 21 sat, na prostoru Stare željezničke postaje u Rovinju.
Njegov dolazak u Pulu jedinstvena je prilika da se iz prve ruke doživi duh aktivizma i hrabrosti koji već desetljećima obilježavaju djelovanje Greenpeacea.
House & Garden je renomirani britanski mjesečni magazin koji se bavi temama uređenja interijera, vrtlarstva, arhitekture, dizajna i luksuznog načina života.
Općina Medulin ovim putem iskazuje zahvalnost svima koji su sudjelovali i u prethodnim akcijama provedenim u Medulinu te jednako tako i svima koji će se odazvati i nesebičnom gestom pomoći spasiti ljudske živote i u ovoj, jubilarnoj, 10. akciji organiziranoj na području općine.
"Odmah mi na pamet pada Dina Levačić i njena borba na ulasku u splitsku luku, gdje vidiš cilj, čuješ praktički ljude koji te čekaju, ali priroda kaže - ne"
Koktel od pjenušavog vina ili prosecca, sirupa od bazge i mineralne s dodatkom limuna ili limete te listićima mente, zbog sličnih sastojaka podsjeća na kubanski klasik Mojito, koji je jedan od najpopularnijih ljetnih koktela, ili pak na kakav cider.