Rovinjski Studio Tumpić/Prenc s projektom Famìa osvojio američki Communication Arts

Osim što obogaćuje izgled prodajnog prostora, dizajn potiče kupce da sakupe sve intenzitete okusa i stvore vlastitu kolekciju, a pritom sa svakom kupnjom kući odnose autentičan djelić Rovinja.

IstraIN

2 Rujan 2025 I 12:17

Rovinjski Studio Tumpić/Prenc s projektom Famìa osvojio američki Communication Arts
Studio Tumpić/Prenc

Studio Tumpić/Prenc s projektom Famìa izborio je svoje mjesto među najboljima na 66. izdanju prestižnog američkog Communication Arts dizajnerskog natjecanja.

Ovo priznanje na svjetskoj sceni nadovezuje se na raniji uspjeh Studija s ovim vizualnim identitetom linije ekstra djevičanskih maslinovih ulja iz Rovinja, koji je ove godine već osvojio srebrnu nagradu na European Design Awardsu, jednom od najvažnijih priznanja u europskom dizajnu koje dodjeljuju ugledni dizajnerski novinari i kritičari.

Nakon osvojene Europe, projekt je prepoznao i deveteročlani žiri stručnjaka iz cijeloga svijeta, te ga odabrao među 2.633 prijavljena rada kao jedan od samo 128 nagrađenih radova 106 dizajnera, dizajnerskih studija i internih dizajnerskih odjela. Upravo ta selektivnost čini Design Annual najekskluzivnijim velikim natjecanjem u dizajnu na svijetu.

Iza natjecanja stoji Communication Arts, vodeći profesionalni časopis namijenjen dizajnerima, art direktorima, dizajnerskim studijima, korporativnim dizajnerskim odjelima, agencijama, illustratorima, fotografima i svima koji djeluju u području vizualnih komunikacija. 

Kao i u samim začecima 1959. godine, tako i u svojoj 67. godini, Communication Arts i dalje predstavlja najbolje aktualne radove, kako one priznatih “veterana” industrije, tako i one novih kreativnih talenata u područjima dizajna, oglašavanja, fotografije, ilustracije, interaktivnog dizajna i tipografije.

Tako će i u idućem izdanju Design Annual-a za rujan/listopad 2025. biti predstavljeni pobjednički projekti kojima će time biti osigurana značajna međunarodna izloženost s obzirom na to da će više od 25.000 primjeraka tog broja biti distribuirano diljem svijeta.

Studio Tumpić/Prenc

Među njima će se pronaći i Famìa, projekt koji je prepoznat i izdvojen od strane deveteročlanog žirija kreativnih stručnjaka iz cijeloga svijeta. Čitatelji će se tako upoznati s vizualnim identitetom ove linije ekstra djevičanskih maslinovih ulja, koji je Studio izradio u suradnji s Etikgrafom.

Dizajn ovog brenda, osim što ističe proizvod, promovira i njegov grad, naglašavajući posebnost njegove arhitekture. Grad se razvio na poluotoku, s kućama raznih boja i veličina, gusto zbijenima uz samu morsku obalu.

Ta slikovitost odražava i raznolikost obitelji koje ondje žive, što je preneseno i u sam vizualni identitet proizvoda. Etikete u različitim bojama označavaju intenzitet ulja, dok raspored i kombinacija boca stvaraju vizualnu kompoziciju nalik mediteranskom gradiću.

Osim što obogaćuje izgled prodajnog prostora, dizajn potiče kupce da sakupe sve intenzitete okusa i stvore vlastitu kolekciju, a pritom sa svakom kupnjom kući odnose autentičan djelić Rovinja.

Spomenimo kako je ovo drugi put da Studio slavi na natjecanju Design Annual. Communication Arts nagradu primili su i 2020. godine kada je njihov vizualni identitet za pulski bazen uvjerio tadašnji stručni žiri.