
Ne propustite Noć šišmiša na Velikom Brijunu!
Hrvatska se može pohvaliti iznimnim bogatstvom šišmiša – na našem području zabilježeno je čak 33 vrste od ukupno 51 europske vrste.
19:15Prije 14 min02.09.2025
Osim što obogaćuje izgled prodajnog prostora, dizajn potiče kupce da sakupe sve intenzitete okusa i stvore vlastitu kolekciju, a pritom sa svakom kupnjom kući odnose autentičan djelić Rovinja.
Studio Tumpić/Prenc s projektom Famìa izborio je svoje mjesto među najboljima na 66. izdanju prestižnog američkog Communication Arts dizajnerskog natjecanja.
Ovo priznanje na svjetskoj sceni nadovezuje se na raniji uspjeh Studija s ovim vizualnim identitetom linije ekstra djevičanskih maslinovih ulja iz Rovinja, koji je ove godine već osvojio srebrnu nagradu na European Design Awardsu, jednom od najvažnijih priznanja u europskom dizajnu koje dodjeljuju ugledni dizajnerski novinari i kritičari.
Nakon osvojene Europe, projekt je prepoznao i deveteročlani žiri stručnjaka iz cijeloga svijeta, te ga odabrao među 2.633 prijavljena rada kao jedan od samo 128 nagrađenih radova 106 dizajnera, dizajnerskih studija i internih dizajnerskih odjela. Upravo ta selektivnost čini Design Annual najekskluzivnijim velikim natjecanjem u dizajnu na svijetu.
Iza natjecanja stoji Communication Arts, vodeći profesionalni časopis namijenjen dizajnerima, art direktorima, dizajnerskim studijima, korporativnim dizajnerskim odjelima, agencijama, illustratorima, fotografima i svima koji djeluju u području vizualnih komunikacija.
Kao i u samim začecima 1959. godine, tako i u svojoj 67. godini, Communication Arts i dalje predstavlja najbolje aktualne radove, kako one priznatih “veterana” industrije, tako i one novih kreativnih talenata u područjima dizajna, oglašavanja, fotografije, ilustracije, interaktivnog dizajna i tipografije.
Tako će i u idućem izdanju Design Annual-a za rujan/listopad 2025. biti predstavljeni pobjednički projekti kojima će time biti osigurana značajna međunarodna izloženost s obzirom na to da će više od 25.000 primjeraka tog broja biti distribuirano diljem svijeta.
Među njima će se pronaći i Famìa, projekt koji je prepoznat i izdvojen od strane deveteročlanog žirija kreativnih stručnjaka iz cijeloga svijeta. Čitatelji će se tako upoznati s vizualnim identitetom ove linije ekstra djevičanskih maslinovih ulja, koji je Studio izradio u suradnji s Etikgrafom.
Dizajn ovog brenda, osim što ističe proizvod, promovira i njegov grad, naglašavajući posebnost njegove arhitekture. Grad se razvio na poluotoku, s kućama raznih boja i veličina, gusto zbijenima uz samu morsku obalu.
Ta slikovitost odražava i raznolikost obitelji koje ondje žive, što je preneseno i u sam vizualni identitet proizvoda. Etikete u različitim bojama označavaju intenzitet ulja, dok raspored i kombinacija boca stvaraju vizualnu kompoziciju nalik mediteranskom gradiću.
Osim što obogaćuje izgled prodajnog prostora, dizajn potiče kupce da sakupe sve intenzitete okusa i stvore vlastitu kolekciju, a pritom sa svakom kupnjom kući odnose autentičan djelić Rovinja.
Spomenimo kako je ovo drugi put da Studio slavi na natjecanju Design Annual. Communication Arts nagradu primili su i 2020. godine kada je njihov vizualni identitet za pulski bazen uvjerio tadašnji stručni žiri.
Uz bogatu ponudu mesa i suhomesnatih proizvoda, na sajmu će se predstaviti i proizvođači domaćih proizvoda poput vina, sireva i slastica, zbog čega će i ovog rujna Sveti Petar u Šumi biti nezaobilazna destinacija za gurmane i zaljubljenike u tradiciju.
14:58Prije 4 h02.09.2025
Uz atraktivne koncertne nastupe i bogat kulturno-zabavni program, po prvi put održat će se i festival GustaTorre – Najbolje od Istre u Taru, jedinstvena manifestacija koja će 5. i 6. rujna oživjeti centar Tara autentičnim okusima, mirisima i tradicijom Istre.
22:00Prije 21 h01.09.2025
Umjesto uobičajenih 100 tona po hektaru, ovogodišnji urod smanjen je za trećinu.
17:11Prije 1 d01.09.2025
Program u organizaciji Ustanove Festum, uz suorganizaciju Grada Umaga i Turističke zajednice grada Umaga, kao i brojnih udruga, pretvorio je Umag u pravi zabavno-kulturni centar u kojem su uživali i domaći i strani gosti.
10:23Prije 1 d01.09.2025
Posjetitelji će imati jedinstvenu priliku pratiti proces nastanka skulptura uživo, a škola završava svečanim predstavljanjem nastalih radova u subotu, 13. rujna.
07:46Prije 1 d01.09.2025
Jeste li znali da je hrast koji je rastao na području doline rijeke Mirne korišten za gradnju Venecije? Ili da se najduže stepenište u Istri sastoji od čak 1052 stepenica?
21:45Prije 1 d31.08.2025
Nedavno istraživanje tvrtke za podatke o automobilima carVertical otkrilo je da barem polovica kupaca trenutačno ne bi razmatrala kupnju električnog automobila. Četiri od pet kupaca daje prednost automobilima s motorima s unutarnjim izgaranjem
20:28Prije 1 d31.08.2025