Rovinjski Studio Tumpić/Prenc s projektom Famìa osvojio američki Communication Arts
Osim što obogaćuje izgled prodajnog prostora, dizajn potiče kupce da sakupe sve intenzitete okusa i stvore vlastitu kolekciju, a pritom sa svakom kupnjom kući odnose autentičan djelić Rovinja.
IstraIN
2 Rujan 2025 I 12:17
Studio Tumpić/Prenc
Studio Tumpić/Prenc s projektom Famìa izborio je svoje mjesto među najboljima na 66. izdanju prestižnog američkog Communication Arts dizajnerskog natjecanja.
Ovo priznanje na svjetskoj sceni nadovezuje se na raniji uspjeh Studija s ovim vizualnim identitetom linije ekstra djevičanskih maslinovih ulja iz Rovinja, koji je ove godine već osvojio srebrnu nagradu na European Design Awardsu, jednom od najvažnijih priznanja u europskom dizajnu koje dodjeljuju ugledni dizajnerski novinari i kritičari.
Inspiriran slikovitim kućama zbijenima uz morsku obalu, vizualni identitet koristi raznobojne etikete kako bi označio intenzitet ulja, dok raspored i kombinacija boca stvaraju kompoziciju nalik Rovinju.
Nakon što je rovinjski Studio Tumpić/Prenc s projektom Famìa izborio je svoje mjesto među najboljima na 66. izdanju prestižnog američkog Communication Arts dizajnerskog natjecanja, projekt slavi i na domaćem terenu!
13:05Prije 88 d10.09.2025
Nakon osvojene Europe, projekt je prepoznao i deveteročlani žiri stručnjaka iz cijeloga svijeta, te ga odabrao među 2.633 prijavljena rada kao jedan od samo 128 nagrađenih radova 106 dizajnera, dizajnerskih studija i internih dizajnerskih odjela. Upravo ta selektivnost čini Design Annual najekskluzivnijim velikim natjecanjem u dizajnu na svijetu.
Iza natjecanja stoji Communication Arts, vodeći profesionalni časopis namijenjen dizajnerima, art direktorima, dizajnerskim studijima, korporativnim dizajnerskim odjelima, agencijama, illustratorima, fotografima i svima koji djeluju u području vizualnih komunikacija.
Kao i u samim začecima 1959. godine, tako i u svojoj 67. godini, Communication Arts i dalje predstavlja najbolje aktualne radove, kako one priznatih “veterana” industrije, tako i one novih kreativnih talenata u područjima dizajna, oglašavanja, fotografije, ilustracije, interaktivnog dizajna i tipografije.
Tako će i u idućem izdanju Design Annual-a za rujan/listopad 2025. biti predstavljeni pobjednički projekti kojima će time biti osigurana značajna međunarodna izloženost s obzirom na to da će više od 25.000 primjeraka tog broja biti distribuirano diljem svijeta.
Studio Tumpić/Prenc
Među njima će se pronaći i Famìa, projekt koji je prepoznat i izdvojen od strane deveteročlanog žirija kreativnih stručnjaka iz cijeloga svijeta. Čitatelji će se tako upoznati s vizualnim identitetom ove linije ekstra djevičanskih maslinovih ulja, koji je Studio izradio u suradnji s Etikgrafom.
Dizajn ovog brenda, osim što ističe proizvod, promovira i njegov grad, naglašavajući posebnost njegove arhitekture. Grad se razvio na poluotoku, s kućama raznih boja i veličina, gusto zbijenima uz samu morsku obalu.
Ta slikovitost odražava i raznolikost obitelji koje ondje žive, što je preneseno i u sam vizualni identitet proizvoda. Etikete u različitim bojama označavaju intenzitet ulja, dok raspored i kombinacija boca stvaraju vizualnu kompoziciju nalik mediteranskom gradiću.
Osim što obogaćuje izgled prodajnog prostora, dizajn potiče kupce da sakupe sve intenzitete okusa i stvore vlastitu kolekciju, a pritom sa svakom kupnjom kući odnose autentičan djelić Rovinja.
Spomenimo kako je ovo drugi put da Studio slavi na natjecanju Design Annual. Communication Arts nagradu primili su i 2020. godine kada je njihov vizualni identitet za pulski bazen uvjerio tadašnji stručni žiri.
Međunarodna svemirska postaja odredište je svemirskih brodova, s i bez posade, iz Europe, Japana, SAD-a i Ruske Federacije. Postoji osam spojnih mjesta (svaka sličnost s filmom Osmi putnik – Alien, je slučajna), no nisu sva mjesta pogodna za sve brodove.
U ponudi ove godine imaju čak 7 različitih poklon paketa koji se razlikuju sadržajem, veličinom i cijenom, a ukoliko se niste pronašli ni u jednoj kombinaciji, možete iskombinirati paket po vlastitom guštu!
U Razgovoru iza zavjese predstavljena je knjiga Dejana Aćimovića i Borisa Rašete: „Ratko Rudić. dogodio se: istinita životna priča“ (Da Film), a voditelj je bio Emir Imamović Pirke.
Junak povijesne pobjede Istre 1961 nad Osijekom, Smail Prevljak, nakon hat-tricka i dvije asistencije poručio je kako je momčad odigrala svoju najbolju utakmicu sezone te da će ih ovakva pobjeda dodatno motivirati u nastavku prvenstva.
Istra 1961 deklasirala je Osijek na Opus Areni s uvjerljivih 5:1, predvođena hat-trick junakom Smailom Prevljakom i upisala svoju prvu „petardu“ u povijesti HNL-a.
Nakon velikog uspjeha zagrebačkog salona, logičan korak bio je širenje – a Rovinj, sa svojom energijom, stilom i dinamikom, pokazao se kao idealna lokacija za novi početak.
Završila je Poljsku akademiju za zoopsihologiju i animaloterapiju u Krakovu, gdje je stekla licencu za rad sa psima. Radila je s psima koji zahtijevaju duboko razumijevanje ponašanja — agresivni, uplašeni, hiperaktivni, udomljeni psi ili oni s problemima separacije.
Udruga poziva sve zainteresirane da podrže ovaj plemeniti cilj jer koncert u Circolu nosi jasnu poruku – glazbom i zajedničkim djelovanjem možemo osnažiti i unaprijediti kvalitetu života osoba s invaliditetom, ali i cijele zajednice.
Pjesmu je snimila u Ruandi, za vrijeme kišne sezone, okružena zelenilom, planinama i zvukovima tropske kiše. Spontani plesni momenti koje je doživjela u lokalnim klubovima dodatno su je potaknuli da završi pjesmu i pretoči tu energiju u svoju glazbu.
Božićni sajam održati će se u ponedjeljak, 8. prosinca 2025., u Velikoj dvorani Zajednice Talijana u 18:00 sati. Sajam će biti otvoren do 10. prosinca, u prijepodnevnim satima od 10:00 do 12:00 a u poslijepodnevnim od 17:00 do 19:00 sati.
Ekskluzivna All Stars Experience večera okupila je neka od najzvučnijih imena regionalne gastronomske scene, koji su svojim kreacijama gostima priuštili nezaboravno iskustvo te na najljepši način proslavili završetak još jedne uspješne gourmet godine u Aminessu.