Rovinjski Studio Tumpić/Prenc s projektom Famìa osvojio američki Communication Arts
Osim što obogaćuje izgled prodajnog prostora, dizajn potiče kupce da sakupe sve intenzitete okusa i stvore vlastitu kolekciju, a pritom sa svakom kupnjom kući odnose autentičan djelić Rovinja.
IstraIN
2 Rujan 2025 I 12:17
Studio Tumpić/Prenc
Studio Tumpić/Prenc s projektom Famìa izborio je svoje mjesto među najboljima na 66. izdanju prestižnog američkog Communication Arts dizajnerskog natjecanja.
Ovo priznanje na svjetskoj sceni nadovezuje se na raniji uspjeh Studija s ovim vizualnim identitetom linije ekstra djevičanskih maslinovih ulja iz Rovinja, koji je ove godine već osvojio srebrnu nagradu na European Design Awardsu, jednom od najvažnijih priznanja u europskom dizajnu koje dodjeljuju ugledni dizajnerski novinari i kritičari.
Inspiriran slikovitim kućama zbijenima uz morsku obalu, vizualni identitet koristi raznobojne etikete kako bi označio intenzitet ulja, dok raspored i kombinacija boca stvaraju kompoziciju nalik Rovinju.
Nakon što je rovinjski Studio Tumpić/Prenc s projektom Famìa izborio je svoje mjesto među najboljima na 66. izdanju prestižnog američkog Communication Arts dizajnerskog natjecanja, projekt slavi i na domaćem terenu!
13:05Prije 38 d10.09.2025
Nakon osvojene Europe, projekt je prepoznao i deveteročlani žiri stručnjaka iz cijeloga svijeta, te ga odabrao među 2.633 prijavljena rada kao jedan od samo 128 nagrađenih radova 106 dizajnera, dizajnerskih studija i internih dizajnerskih odjela. Upravo ta selektivnost čini Design Annual najekskluzivnijim velikim natjecanjem u dizajnu na svijetu.
Iza natjecanja stoji Communication Arts, vodeći profesionalni časopis namijenjen dizajnerima, art direktorima, dizajnerskim studijima, korporativnim dizajnerskim odjelima, agencijama, illustratorima, fotografima i svima koji djeluju u području vizualnih komunikacija.
Kao i u samim začecima 1959. godine, tako i u svojoj 67. godini, Communication Arts i dalje predstavlja najbolje aktualne radove, kako one priznatih “veterana” industrije, tako i one novih kreativnih talenata u područjima dizajna, oglašavanja, fotografije, ilustracije, interaktivnog dizajna i tipografije.
Tako će i u idućem izdanju Design Annual-a za rujan/listopad 2025. biti predstavljeni pobjednički projekti kojima će time biti osigurana značajna međunarodna izloženost s obzirom na to da će više od 25.000 primjeraka tog broja biti distribuirano diljem svijeta.
Studio Tumpić/Prenc
Među njima će se pronaći i Famìa, projekt koji je prepoznat i izdvojen od strane deveteročlanog žirija kreativnih stručnjaka iz cijeloga svijeta. Čitatelji će se tako upoznati s vizualnim identitetom ove linije ekstra djevičanskih maslinovih ulja, koji je Studio izradio u suradnji s Etikgrafom.
Dizajn ovog brenda, osim što ističe proizvod, promovira i njegov grad, naglašavajući posebnost njegove arhitekture. Grad se razvio na poluotoku, s kućama raznih boja i veličina, gusto zbijenima uz samu morsku obalu.
Ta slikovitost odražava i raznolikost obitelji koje ondje žive, što je preneseno i u sam vizualni identitet proizvoda. Etikete u različitim bojama označavaju intenzitet ulja, dok raspored i kombinacija boca stvaraju vizualnu kompoziciju nalik mediteranskom gradiću.
Osim što obogaćuje izgled prodajnog prostora, dizajn potiče kupce da sakupe sve intenzitete okusa i stvore vlastitu kolekciju, a pritom sa svakom kupnjom kući odnose autentičan djelić Rovinja.
Spomenimo kako je ovo drugi put da Studio slavi na natjecanju Design Annual. Communication Arts nagradu primili su i 2020. godine kada je njihov vizualni identitet za pulski bazen uvjerio tadašnji stručni žiri.
Grad Pula – Pola započinje s radovima sanacije nogostupa u Vitezićevoj ulici od kućnog broja 36 do 52 koji su predviđeni Programom održavanja komunalne infrastrukture za 2025. godinu kroz Male komunalne akcije, a na prijedlog Mjesnog odbora Gregovica.
''Na ovaj način Grad Umag svake godine izražava zahvalnost osobama starije životne dobi, a koja stiže upravo u doba blagdana, kako bi našim sugrađanima barem donekle uljepšali ovaj period krajem godine'', istaknuo je Bassanese.
Zoran Ferić je književnik, esejist i predsjednik Hrvatskog društva pisaca. Njegova proza poznata je po crnom humoru, groteski i bizarnim slučajnostima, ali i po suptilnosti i nježnosti kojom gradi složene svjetove svojih likova.
Predstava “O životu radnice krajem dvadesetog stoljeća” kazališno je prekrajanje istoimenog romana Gorana Ferčeca. Kako smjestiti cijeli život u roman? Ili pola života? Ili cijeli roman na scenu?
Neke od tema o kojima će se razgovarati su: što sve unosimo u roditeljstvo (uvjerenja i vrijednosti), psihološki razvoj djeteta, stilovi roditeljstva, kako postaviti granice u odgoju, razvoj samopoštovanja djeteta, kako komunicirati s djetetom, kako razvijati radne navike…
"Ovim putem pozivaju se svi zainteresirani fotografi, amateri i profesionalci, neovisno o mjestu prebivališta, da sudjeluju svojim fotografijama koje prikazuju prirodne ljepote, kulturne znamenitosti, panorame, vedute i druge motive snimljene na području općine Medulin", poručili su iz Općine.
Osim izložbe grla i predstavljanja uzgajivača, posjetitelje očekuje najatraktivniji dio programa – tradicionalna trka na tovari, koja se održava u dvije kategorije, dječjoj i glavnoj utrci.
Marinela Bašić: "Naša Udruga umirovljenika Rovinj-Rovigno organizira odlazak u toplice u dva navrata godišnje. Zainteresiranih ima podosta, te slijedeća grupa odlazi u siječnju slijedeće godine."
Majčinstvo donosi toliko radosti, ali i fizičkih izazova koje često nismo spremne prepoznati na vrijeme. Jedan od njih su bolovi u stopalima, koljenima i kukovima — koji se mogu pojaviti zbog dugotrajnog stajanja, nošenja bebe, promjena u tijelu tijekom trudnoće i postporođajnog oporavka.
Objavljena za diskografsku kuću Dancing Bear, pjesma donosi spoj iskustva i svježine. Onu prepoznatljivu mjeru istarskog šarma i emocije zbog koje publika Vitasovića već desetljećima doživljava kao jednog od najautentičnijih glasova hrvatske glazbe.
Titulu apsolutnog pobjednika i nagradu „Best Gin in Show“ osvojila je destilerija s778 Heritage s otoka Brača za svoj s778 London Dry Gin, koji je ponio i posebno priznanje Design Masterpiece Award za izvanredan dizajn boce s motivima bračkog kamena.