Svjetska nagrada za dizajn ambalaže u rukama rovinjskog Studija Tumpić/Prenc!
Inspiriran slikovitim kućama zbijenima uz morsku obalu, vizualni identitet koristi raznobojne etikete kako bi označio intenzitet ulja, dok raspored i kombinacija boca stvaraju kompoziciju nalik Rovinju.
IstraIN
6 Listopad 2025 I 08:58
Foto: Studio Kofol
Vizualni identitet linije ekstra djevičanskih maslinovih ulja Famìa nastavlja niz uspjeha. Studio Tumpić/Prenc za ovaj je projekt, nakon “domaćeg” Zagreb Design Weeka, europskog European Design Awardsa i svjetskog Communication Artsa, osvojio i prestižni Pentawards, kako je svečano objavljeno na gala ceremoniji 4. listopada.
Na ovogodišnjem natjecanju, koje prepoznaje globalnu izvrsnost u dizajnu ambalaže, Famìa je osvojila srebro, istaknuvši se među najboljima u konkurenciji 62 zemlje.
Nakon što je rovinjski Studio Tumpić/Prenc s projektom Famìa izborio je svoje mjesto među najboljima na 66. izdanju prestižnog američkog Communication Arts dizajnerskog natjecanja, projekt slavi i na domaćem terenu!
Osim što obogaćuje izgled prodajnog prostora, dizajn potiče kupce da sakupe sve intenzitete okusa i stvore vlastitu kolekciju, a pritom sa svakom kupnjom kući odnose autentičan djelić Rovinja.
12:17Prije 66 d02.09.2025
U uži je krug za trofej Pentawards ušlo tek 700 radova, o čemu je odlučivao međunarodni žiri sastavljen od više od 50 uglednih stručnjaka za dizajn ambalaže. Među njima su i predstavnici svjetski poznatih brendova poput Coca-Cole, Kimberly-Clarka, Tom Ford Beautyja, pariškog Dragon Rougea i Kraft Heinza.
Iz godine u godinu žiri se suočava s izazovom donošenja jednoglasne odluke o tome koji dizajni imaju doista univerzalnu privlačnost i zaslužuju međunarodno priznanje Pentawardsa. Od osnutka 2007. godine, natjecanje je primilo više od 36 000 prijava iz preko 95 zemalja, a pobjednici ostavljaju trajan trag na globalnoj sceni dizajna ambalaže.
Pentawards je utemeljen u Bruxellesu i posvećen je promicanju izvrsnosti, poticanju kreativne inspiracije i povezivanju globalne zajednice dizajnera. Svake se godine tako na gala ceremoniji okupljaju brendovi, dizajnerske agencije, studenti i stručnjaci iz cijeloga svijeta, uvijek na novoj lokaciji.
Studio Tumpić/Prenc
Ove godine Pentawards proslavu donosi u srce Amsterdama, grada koji upravo obilježava 750. obljetnicu, što ga čini savršenom kulisom za noć posvećenu kreativnosti i inovacijama. Gala večer održat će se u impresivnoj „Čeličnoj katedrali“ De Kromhouthal, nekadašnjoj tvornici koja je već ugostila ekskluzivne događaje za vodeće brendove poput Heinekena, Googlea i Samsunga.
Osim samog trofeja, vizualni identitet Famìe, koji je Studio Tumpić/Prenc razvio u suradnji s Etikgrafom, uvrstit će se i u prestižnu knjigu o dizajnu ambalaže izdavača TASHEN.
Vizualni identitet koji plijeni pažnju velikih natjecanja diljem svijeta zapravo naglašava posebnost arhitekture Rovinja, grada iz kojeg brend potječe.
Inspiriran slikovitim kućama zbijenima uz morsku obalu, vizualni identitet koristi raznobojne etikete kako bi označio intenzitet ulja, dok raspored i kombinacija boca stvaraju kompoziciju nalik mediteranskom gradiću.
Osim što obogaćuje izgled prodajnog prostora, dizajn potiče kupce da sakupe sve intenzitete okusa i stvore vlastitu kolekciju, a pritom sa svakom kupnjom kući odnose autentičan djelić Rovinja.
Studiju Tumpić/Prenc ovo nije prvo Pentawardsovo priznanje. Već su ranije slavili s dizajnom za biodinamička vina Šuran, te vizualnim identitetom “Istriane”, koji je ujedno odnio prvo zlato u povijesti nagrade “Best Use of Colour”.
Erto Fabris bio je uspješan sportaš, trener, sportski djelatnik, sportski pedagog i prof. tjelesne i zdravstvene kulture, a preminuo je prije tri godine.
Staničić: "Prema tom memorandumu Jet2.com se obvezao da će povećati broj turista u Hrvatsku za 45 posto. U tome će im HTZ kao partner pomoći sa znatnim financijskim sredstvima u smislu zajedničkog oglašavanja."
Istražili smo cijene drva za ogrjev i kod privatnih prodavača na području Istre te doznali da se penju i do 100 eura po metru, ovisno o vrsti drva, lokaciji i uključenom prijevozu.
Iz Vespa kluba Rovinj pozivaju sugrađane na veliku proslavu jubileja rada kluba koja će se održati ove subote, 8. listopada, u Domu kulture u Rovinjskom Selu s početkom u 19 sati, a prisutne će zabavljati lokalni bend Acid Salvia, DJ Vega te gosti iz Glazbenog laboratorija.
Otkup zlata jednostavna je i brza usluga: nakon besplatne i neobvezujuće ponude, ako se odluči na prodaju svog starog zlata, klijent odmah dobiva gotovinu. Cijeli proces gotov je u desetak minuta.
U subotu, 8. studenoga u 10:30 u prizemlju kazališta Gandusio održati će se radionica prirodne kozmetike, a jesenski ugođaj upotpunit će topli čaj od probranog ljekovitog bilja s Ćićarije. Radionicu vodi Helena Brana, certificirani fitoaromaterapeut i vlasnica obrta HERBA fitoaromaterapija.
Zapažen uspjeh postigli su Dubrovačko-neretvanska županija i Istra, zauzevši šesto i sedmo mjesto u kategoriji najpoželjnijih europskih regija, čime su još jednom potvrdili svoju iznimnu raznolikost, ljepotu, ali i trajnu privlačnost hrvatskih obalnih i kontinentalnih destinacija.
Artikli se donose sutra, u petak, 7 studenoga od 15 sati ili u subotu ujutro. Prodaja je u petak od 18 do 20 sati, potom u subotu 8. studenoga od 9 do 13 i od 16 do 20 sati, te u nedjelju 9.studenoga od 9 do 15 sati.
Pula Eye visok je 28 metara te se sastoji od 21 gondole, u svaku stanu po četiri osobe, a vožnja traje otprilike 7 minuta. Redovna cijena vožnje za odrasle je 8 eura, za djecu 6 eura, a djeca s invaliditetom moći će konzumirati vožnju besplatno.
Program obuhvaća sportske, zabavne i kulturne aktivnosti za sumještane i posjetitelje svih generacija. Središnji dio događanja predviđen je na Trgu Degrassi u subotu, 8. studenog.