Valter Boljunčić: Prazna rolo garaža simbol je promašenih politika Filipa Zoričića
U svom obraćanju osvrnuo se i na obećanja SDP-a, koji je četiri godine čvrsto stajao uz Zoričića i glasao za sve njegove prijedloge, a danas obećavaju, u moru besplatnih stvari, i besplatan parking što smatra licemjernim.
„Ova rolo garaža je simbol kako se ne upravlja gradom. Koštala je 700 tisuća eura, odnosno nevjerojatnih 35 tisuća eura po parking mjestu – a zjapi prazna. Unutra ne parkiraju auti, nego spavaju ptice. To je rezultat ishitrenih, nepromišljenih odluka gradonačelnika Zoričića koje građane skupo koštaju.
Pula zaslužuje odgovorno i promišljeno vođenje, a ne stihijsko upravljanje bez plana i cilja“, poručio je Valter Boljunčić, kandidat IDS-a za gradonačelnika Pule, na današnjoj konferenciji za medije održanoj upravo ispred famozne rolo garaže.
Od desetero kandidata za gradonačelnika Pule u prvom dijelu izborne promidžbe najviše je potrošio SDP-ov Peđa Grbin, 42.250 eura, što ga po troškovima svrstava na drugo mjesto, iza Tomislava Tomaševića (Možemo) u Zagrebu.
"Ja nisam političar. Prije svega sam čovjek koji voli svoj grad i našu Istru", kazao je Kocijančić, dodajući da upravo zbog toga uključio u ove izbore. "Pula treba biti grad koji rješava probleme, a ne grad koji ih stvara. Treba biti grad koji služi svojim građanima."
10:39Prije 71 d18.04.2025
Kako je istaknuo, ova investicija predstavlja jasan primjer promašenih odluka gradske vlasti u protekle četiri godine. „Trideset pet tisuća eura po parkirnom mjestu bačeno je na projekt koji nikada nije zaživio. Taj se novac mogao uštedjeti, ako ne drugačije, onda smanjenjem ili cijene parkinga ili broja sati za koje se plaća parking“.
U svom obraćanju osvrnuo se i na obećanja SDP-a, koji je četiri godine čvrsto stajao uz Zoričića i glasao za sve njegove prijedloge, a danas obećavaju, u moru besplatnih stvari, i besplatan parking što smatra licemjernim.
Naglasio je i kako je odnos gradske vlasti prema prostoru i urbanizmu bio pogrešno postavljen od samog početka. „Imam dojam da je danas grad u službi parkinga i prilagođava se njemu, dok bi u stvari parking trebao biti u službi grada i urbanog razvoja.“
Kako navodi Boljunčić, problem parkinga shodno tome treba promatrati u vidu cjelokupne vizije razvoja grada, te bi možda trebalo, smatra, prije svega za potrebe građana Pule imati više manjih garaža na pješačkoj udaljenosti od centra, za što se može napraviti i natječaj. "Osim same namjene parkiranja, moramo obratiti pozotnost i na vizualni dojam. Najveći problem je ljetno doba i turistički pritisak, ali za to postoje racionalna, fleksibilna i održiva rješenja.“, poručio je.
Zaključno, smatra da je rolo garaža promašena investicija, pitanje je i vizualnog dojma, te se utrošeni novac mogao puno bolje iskoristiti, poručio je Boljunčić.
Naziv “Na licu mjesta” odnosi se na nastanak radova prilagođenih ovom prostoru, uključujući i impresivan pogled na stari grad Rovinj i more. Središnji rad, “Kompozicija”, prostorna je instalacija nastala kombiniranjem recikliranih materijala i klavira zatečenog u prostoru.
Koktel od pjenušavog vina ili prosecca, sirupa od bazge i mineralne s dodatkom limuna ili limete te listićima mente, zbog sličnih sastojaka podsjeća na kubanski klasik Mojito, koji je jedan od najpopularnijih ljetnih koktela, ili pak na kakav cider.
Nastavak 5. Bembo Festa slijedi 9. srpnja, kad je na Trgu Tomaso Bembo na programu predstava za djecu „Priče za laku noć” Marka Bakulina, iz produkcije Uo Dad, slijedi 10. srpnja na istom mjestu gostovanje Teatra Gala s predstavom Daria Foa „Otvoreni brak” redatelja Đure Roića.
Grb Grada Rovinja dodjeljuje se kao nagrada za životno djelo, Plaketa se dodjeljuje trgovačkim društvima, obrtima, ustanovama i drugim pravnim osobama za postignute izvanredne rezultate i osobite uspjehe u radu, a Medalja se dodjeljuje pojedincima za izvanredne osobne rezultate i osobite uspjehe.
Najbolji sportaši natječu se na stazi dugoj 100 kilometara uz predivni Raški zaljev, gdje će snaga, izdržljivost i povezanost jahača i konja odlučiti tko će biti prvak Balkana 2025. godine.
Kako navode, digitalna platforma „e-mjesni odbori“ razvijena je isključivo kao dodatni, suvremeni alat za komunikaciju između građana i gradske uprave s ciljem bržeg i neposrednijeg prikupa prijedloga i inicijativa građana u poboljšanju prometne i komunalne slike kvartova.