Hrvatska bilježi značajan rast broja osiguranika: HZMO objavio podatke za listopad!
15:12Prije 18 min10.11.2025
Načelnik: „Zajedničkim radom i otvorenim dijalogom možemo ostvariti planirane ciljeve i nastaviti razvijati našu općinu na dobrobit svih generacija!“
Na sjednici općinskog vijeća Općine Kaštelir-Labinci, održanoj u utorak 23. rujna, doneseno je više važnih odluka te je ujedno usvojena odluka o prihvaćanju polugodišnjeg izvještaja o izvršenju proračuna Općine.
Teme su također bile sufinanciranje troškova za nabavu dopunskih i pomoćnih nastavnih sredstava i ostalog školskog pribora za školsku 2025. /2026. godinu, sufinanciranje troškova školovanja srednjoškolaca i studenata za tekuću školsku godinu, plan rasvjete Općine Kaštelir-Labinci i donošenje izvješća o provedbi plana upravljanja imovinom u vlasništvu Općine za 2024. godinu.
Načelnik Đulijano Petrović je općinsko vijeće izvijestio o aktivnostima koje su realizirane od prošle sjednice pa je, među ostalim, rekao da je ishodovana građevinska dozvola za kanalizaciju u Rogovićima te da su završeni radovi za opremanje dječjeg igrališta kod vrtića i škole.
Projekt opremanja i uređenja dječjeg igrališta Brnobići sufinacira Minstarstvo demografije i useljeništva.
Načelnik Petrović također je rekao da su obavljeni radovi oko groblja u Kašteliru i Labincima te je djelomično obnovljena horizontalna signalizacija. Pokošeno je više od 70 kilometara poljskih putova, asfaltiranja se privode kraju, završeno je popločavanje ispred kaštelirske crkve, a sredinom listopada kreće uređenje parkirališta kod trga u Kašteliru (bivše dvorište vodovoda). Općinski vijećnici imali su priliku čuti i da se Općina prijavila na natječaj
Ministarstva turizma i sporta za obnovu parketa u sportskoj dvorani i zamjenu rasvjetnih tijela, da područni vrtić i jaslice u Kašteliru od 01. srpnja djeluje u sklopu Dječjeg vrtića Poreč-Parenzo te da će se do kraja godine općinska tvrtka Martinela pripojiti Istarskom vodovodu.
Usvojena je odluka o donošenju izvješća o provedbi plana upravljanja imovinom u vlasništvu Općine Kaštelir-Labinci
Vijećnici su postavljali brojna pitanja vezana uz funkcioniranje raznih segmenata na području Općine Kaštelir-Labinci, a na kraju sjednice doneseno je više odluka. Primjerice, donesen je zaključak o utvrđivanju prijedloga odluke o planu rasvjete Općine koji se pravno bazira na Zakonu od svjetlosnog onečišćenja, stoga ga je Općina razradila vrlo detaljno i pažljivo.
Doneseni plan rasvjete dostavlja se Ministarstvu zaduženom za zaštitu okoliša te je on sastavni dio informacijskog sustava zaštite okoliša i prirode Republike Hrvatske. Plan rasvjete mora biti usklađen s Pravilnikom o zonama rasvijetljenosti, dopuštenim vrijednostima rasvjetljavanja i načinima upravljanja rasvjetnim sustavima.
Također, među brojnim odlukama, usvojena je i odluka o donošenju izvješća o provedbi plana upravljanja imovinom u vlasništvu Općine Kaštelir-Labinci.
Strategijom su određeni srednjoročni ciljevi i smjernice upravljanja imovinom uvažavajući pri tome gospodarske i razvojne interese Općine Kaštelir – Labinci, dok su istodobno planovi upravljanja imovinom u vlasništvu Općine usklađeni sa strategijom.
Načelnik: „Zajedničkim radom možemo ostvariti planirane ciljeve i nastaviti razvijati našu općinu"
Kao što je spomenuto na početku, usvojene su i odluke o sufinanciranju troškova za nabavu dopunskih i pomoćnih nastavnih sredstava i ostalog školskog pribora za školsku 2025. /2026. godinu, i odluka o sufinanciranje troškova školovanja srednjoškolaca i studenata za tekuću školsku godinu.
U skladu s njima učenici će ostvarivati pravo na sufinanciranje školskog pribora u iznosu od 50 eura za učenike razredne nastave te 70 eura za učenike od petog do osmog razreda. Također, učenici i studenti osvaruju pravo na sufinanciranje troškova školovanja u mjesečnom iznosu od 50 eura.
Što se tiče proračuna, u izvještaju koji je usvojen stoji da su u periodu od 01. siječnja do 30. lipnja 2025. godine ukupni prihodi/primici ostvareni u iznosu od 821.896,18 eura i za 82,40 posto su manji su od plana. Istodobno, ukupni rashodi/izdaci ostvareni su u iznosu od 1.143.423,11 eura i za 77,89 posto su manji od plana.
Na kraju izvještajnog razdoblja bilježi se manjak prihoda i primitaka nad rashodima i izdacima koji iznosi 321.526,93 eura. Iz prethodnog razdoblja prenesen je višak u iznosu od 1.124.806,06 € te je utvrđen višak u izvještajnom razdoblju od 803.279,13 eura koji će se iskoristiti u sljedećem razdoblju.
„Zajedničkim radom i otvorenim dijalogom možemo ostvariti planirane ciljeve i nastaviti razvijati našu općinu na dobrobit svih generacija“, poručio je načelnik Petrović.
Saboru je prisustvovalo 228 fiducijara, a Loris Peršurić dobio je 180 glasova i tako postao novi predsjednik IDS-a, nakon što su fiducijari birali između dva kandidata – njega i Valtera Boljunčića.
16:08Prije 1 d08.11.2025
Na 40. izbornom Saboru IDS-a, uz izbor novog vodstva, usvojene su i važne izmjene Statuta, među kojima se ističe ukidanje funkcije počasnog predsjednika – položaja koji je deset godina pripadao Ivanu Jakovčiću.
15:46Prije 1 d08.11.2025