Osigurano više od 4 milijuna eura za projekte lokalnih turističkih zajednica

Na sjednici Vijeća odabrana je i oznaka prepoznatljivosti obiteljskog smještaja, a koja će uskoro biti javno predstavljena, a članovi Turističkog vijeća usvojili su odluku o preraspodjeli sredstava u Godišnjem programu rada HTZ-a za 2025. godinu.

Ena Piglić
Ena Piglić

5 Svibanj 2025 I 16:42

Osigurano više od 4 milijuna eura za projekte lokalnih turističkih zajednica
Foto: HTZ

održana 43. sjednica Turističkog vijeća HTZ-a u okviru koje su članovi Vijeća, između ostalog, usvojili Odluku o odabiru projekata lokalnih turističkih zajednica na turistički nedovoljno razvijenom području i kontinentu u 2025. godini. Potporu je ostvarilo 247 projekata lokalnih turističkih zajednica u ukupnom iznosu od preko 4,1 milijun eura. 

''Danas smo na Vijeću donijeli niz važnih odluka koje su izravan doprinos našim strateškim usmjerenjima, razvoju cjelogodišnjeg i regionalno uravnoteženog turizma, kao i provedbi reforme upravljanja razvojem turizma.

Nakon što smo izmjenama Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti stvorili zakonsku osnovu za odvajanje domaćina od ostalih iznajmljivača u kratkoročnom najmu, donošenjem Odluke o oznaci prepoznatljivosti obiteljskog smještaja krećemo i s njegovim brendiranjem, jer ga želimo istaknuti kao posebnu vrijednost našeg turizma.

Uz to, donijeli smo i važne odluke o odabiru projekata lokalnih turističkih zajednica na turistički nedovoljno razvijenom području i kontinentu u vrijednosti većoj od 4 milijuna eura te marketinškim suradnjama s našim nacionalnim sportskim savezima, kako bismo kroz naše sportaše kao najbolje ambasadore te razvojem kontinentalnog turizma nastavili s dodatnim jačanjem cjelogodišnjeg turizma'', izjavio je Tonči Glavina, ministar turizma i sporta.   

Foto: HTZ

Na sjednici Vijeća odabrana je i oznaka prepoznatljivosti obiteljskog smještaja, a koja će uskoro biti javno predstavljena. Također, članovi Turističkog vijeća usvojili su odluku o preraspodjeli sredstava u Godišnjem programu rada HTZ-a za 2025. godinu.

Naime, s obzirom da hrvatski turizam nastavlja koristiti krovni komunikacijski koncept „Full of life“, prvotno namijenjena sredstva predviđena za izradu, primjenu i komunikaciju novog krovnog komunikacijskog koncepta preraspodjeljuju se na druge stavke i aktivnosti. 

''Današnje odluke Turističkog vijeća idu u smjeru zadržavanja pozitivnih trendova koje je hrvatski turizam ostvario u dosadašnjem dijelu ove godine. Naime, tijekom prva četiri mjeseca ostvaren je porast u dolascima od 3 posto te u noćenjima od 4 posto, a odlične smo rezultate zabilježili i tijekom produženog vikenda povodom Praznika rada.

Foto: HTZ

Pred nama je važno razdoblje u kojem je cilj zadržavanje pozitivnih rezultata predsezone, ali i kvalitetna priprema za glavni ljetni dio turističke godine.

Riječ je o ciljevima u čije ćemo ostvarenje usmjeriti danas preraspoređena sredstva, a navedeno se odnosi na pojačane promotivne aktivnosti kao što su posebni PR projekti, marketinške suradnje s organizatorima događanja, projektne suradnje s inozemnim medijima, sajamski nastupi, poslovne suradnje iz MICE segmenta i dr.'', poručio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.