Amerikanci među top 5 gostiju u Hrvatskoj po ostvarenim dolascima: U Istri najčešće dolaze u Rovinj!
Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, otkriva kako su najviše noćenja u dosadašnjem dijelu godine Amerikanci ostvarili u Dubrovniku, Splitu, Zagrebu, Hvaru te Rovinju.
HTZ
18 Lipanj 2025 I 13:58
HTZ
Da popularnost naše zemlje kao turističke destinacije na tržištu SAD-a kontinuirano raste, najbolje pokazuju podaci sustava eVisitor prema kojima su Amerikanci u našoj zemlji od početka godine do sredine lipnja ostvarili preko 260 tisuća dolazaka i gotovo 690 tisuća noćenja, što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od +16% u dolascima i +17% u noćenjima.
Ovim se rezultatom Amerikanci nalaze među našim najbrojnijim gostima koji po ostvarenim dolascima zauzimaju visoko 5. mjesto.
„Zajednička promotivna kampanja Hrvatske, Slovenije i Austrije na tržištu SAD-a predstavlja izvrstan primjer suradnje destinacija koje dijele slične vrijednosti, kulturnu povezanost i visok stupanj kvalitete turističke ponude.", izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a i potpredsjednik ETC-a.
Rovinj je osvojio prestižnu titulu „Turistička destinacija godine – Šampion hrvatskog turizma“, čime je još jednom potvrdio svoju prepoznatljivost i kvalitetu na nacionalnoj razini.
06:15Prije 2 d01.12.2025
„Za hrvatski je turizam značajno i važno što smo kao destinacija uspješno zadržali interes Amerikanca, odnosno potražnju za hrvatskim destinacijama i našom ukupnom turističkom ponudom. U ovoj smo godini postigli vrlo dobre rezultate, Amerikanci se nalaze među našim najbrojnijim gostima, a takav smjer namjeravamo zadržati i u budućnosti.
U tome će važnu ulogu imati daljnje jačanje prometne povezanosti s naglaskom na direktne letove, kao i kontinuirano provođenje promotivnih aktivnosti i strateških suradnji s našim partnerima kako bi Hrvatska na ovom važnom tržištu i dalje uživala status kvalitetne, sigurne, cjelogodišnje i održive destinacije“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, nadodavši kako su najviše noćenja u dosadašnjem dijelu godine Amerikanci ostvarili u Dubrovniku, Splitu, Zagrebu, Hvaru te Rovinju.
Hrvatski izložbeni prostor, u sklopu kojeg svoju ponudu predstavlja čak 26 suizlagača među kojima su turističke zajednice i poslovni subjekti, destinacijski kongresni uredi te specijalizirane agencije, obišao je i Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Američki gosti najviše noćenja ostvarili u Splitsko-dalmatinskoj županiji, Dubrovačko-neretvanskoj županiji te u Istri, gdje prednjači Rovinj.
10:58Prije 310 d26.01.2025
U sklopu brojnih B2B aktivnosti, Hrvatska turistička zajednica sudjelovala je na godišnjoj konferenciji Travel Leaders Network – EDGE (Educate, Discover, Gather, Evolve) u legendarnom Caesars Palaceu u Las Vegasu. Riječ je o događanju najvećeg svjetskog konzorcija putničkih agenata Travel Leaders Network, koji je ujedno i najveća kompanija u okviru Internova Travel Group.
HTZ
Tim povodom, okupilo se više od 2.000 vrhunskih turističkih profesionalaca iz cijelog svijeta. Sudjelovali smo i na Luxury Forumu mreže Travel Leaders Network, visoko profiliranom događanju u okviru EDGE konferencije. Tom se prilikom brojnim sudionicima, među kojima je bilo i gotovo 300 najuspješnijih savjetnika za luksuzna putovanja, obratila Leila Krešić-Jurić, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku, koja je najavila da će Hrvatska ponovno biti domaćin Međunarodnog luksuznog foruma, koji će se održati u Opatiji u listopadu.
Nadalje, kako bi dodatno proslavila destinaciju i potaknula značajne poslovne veze, HTZ je organizirala večernji prijem koji je agentima i partnerima pružio jedinstveni spoj mediteranskog šarma i gostoljubivosti karakteristične za Hrvatsku.
Osim događanja u Las Vegasu, Hrvatska je predstavljena i u Los Angelesu u sklopu B2B skupa Signature’s 2025 Travel Exchange tijekom kojeg su održani sastanci s agentima i prezentacije raznih dionika turističke industrije.
HTZ
Naša se zemlja predstavila kroz Destination experience room, što je imalo priliku vidjeti više od 120 agenata. Signature Travel Network je konzorcij koji čine vodeće putničke agencije i partnerski dobavljači u industriji putovanja te kao takav predstavlja vrijednog partnera u promociji i prodaji Hrvatske kao turističke destinacije.
„Američki gosti prepoznaju Hrvatsku kao turističku destinaciju koja nudi autentično iskustvo, ugodnu klimu, prirodne ljepote, bogatu povijest i vrhunsku gastronomiju – i to tijekom cijele godine. Ovi turistički rezultati potvrđuju uspješnost naših promotivnih aktivnosti na američkom tržištu, kao i odličnu suradnju s dalekim partnerima, avioprijevoznicima i turoperatorima.
Američko tržište kao najvažnije daleko tržište za hrvatski turizam vrlo je značajno za nastavak pozitivnih turističkih trendova, ali isto je tako važno i za ostvarivanje vodećeg prioriteta našeg cjelokupnog turističkog sektora, a to je snažan razvoj održivog, kvalitetnog i cjelogodišnjeg turizma“, zaključila je Krešić-Jurić, nadodavši kako je hrvatski turizam predstavljen i u sklopu B2B eventa kojeg je Internovin konzorcij specijaliziran za luksuzna putovanja Global Travel Collection organizirao u Phoenixu te je i tamo potvrđen veliki interes američkih agenata za Hrvatskom.
Godine 2003. počeli su radovi na zapadnom kraku Istarskoga ipsilona (faza 1B) i ugovoren je završetak radova na dionici od Medaka do Umaga (41 km), uključujući vijadukt Mirna, do svibnja 2005., a na dionici Vodnjan-Pula (13 km) do svibnja 2006.
Bivša uljara i mlin, danas zgrada Turističke zajednice, tijekom tri dana pretvorit će se u Artigiana Pop Up Market, koji će ugostiti 20-ak umjetnika, dizajnera i kreativaca čiji će radovi donijeti autentičan blagdanski sjaj, a posjetitelji će pronaći jedinstven i savršen poklon za pod bor.
"Rad s djecom koja pokazuju agresivno ponašanje zahtijeva uključivanje cijele obitelji i promjenu negativnih obrazaca, uz terapijski odnos koji omogućuje djetetu razumijevanje i kontrolu emocija.", poručuje Vana Dominis, geštalt terapeut i dječji i adolescentni terapeut.
Planirana ulaganja Valamara u 2026. godini u najvećem dijelu usmjerena su na dovršetak izgradnje ljetovališta Pical 5* u Poreču, najznačajnijeg projekta u hrvatskom turizmu čije otvorenje je predviđeno u proljeće 2026. Ulaganje u zonu Pical ukupne je vrijednosti oko 200 milijuna eura.
Glavna direktorica HUP-a Irena Weber izdvojila je glavni zadatak: ‘‘Stvarati okruženje koje potiče produktivnost, inovacije i izvoz jer mala i otvorena ekonomija kao što je naša s malim unutarnjim tržište može kontinuirano povećavati bogatstvo naroda samo snažnim izvozom svojih roba i usluga.